![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe ziet dat eruit? http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() We zijn goed bezig! En nu zo snel mogelijk ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest gestelde vraag in Washington op dit moment gaat niet over leven of dood van Bin Laden, maar van Howard Dean.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ik, of welke andere westerse persoon erover denkt doet eigenlijk niets ter zake. Wat de Irakees erover denkt des te meer en ik denk dat we die mensen te vaak onderschatten qua kennis en relativeringsvermogen. Zeg nu eens eerlijk, denk je dat de oorlog tegen Irak is gestart om de bevolking te "reddden"? Denk je dat Saddam een vijand is van de Vs omdat hij een dictator was of denk je ook eerder dat het een soort Mobutu is?
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg nu eens eerlijk, denk je dat de oorlog tegen Irak is gestart om de bevolking te "reddden"? Denk je dat Saddam een vijand is van de Vs omdat hij een dictator was of denk je ook eerder dat het een soort Mobutu is?[/quote]
De oorlog is gestart omdat de VS beweerde dat Irak over massavernietegings wapens beschikte die hen konder treffen. Dus al het andere wordt er met de haren bijgesleept, om toch zijn inval te rechtvaardigen. Amerika wilde daar een marionet hebben. En sadam wilde niet meer mee spelen. Ik vind dat de ami' s hun brol daar zelf moeten opkuisen. Ze zijn een oorlog begonnen, wel ze moeten er geen Europeanen bij betrekken. Ik zou het laf vinden wanneer men Belgische soldaten, of belgisch geld voor wederopbouw daarheen zou sturen. En dit met alle respect voor de inwoners van Irak! De amerikanen hebben een eigenbelang oorlog ontwikkeld. We, zoals sharon zegde tegen Bush "welkom in de hel"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() BTW: "ze moeten er geen Europeanen bij betrekken" is niet juist. Je bedoelt dat ze er geen van de anti-coalitie moeten bij betrekken. Want de Spanjaarden, Britten, Italianen, Nederlanders en Polen bijvoorbeeld zijn allang mee. En volgens mij zijn dat ook Europeanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die gasten weten niet hoe de moslim denkt, en in elkaar steekt. Of ze gaan daar europeanen zetten die de boel en de slagen gaan incaseren, en zij zijn weg. Of ze gaan daar vertrekken zoals in Vietnam, Korea, Birma, met de staart tussen hun benen! De amerikaan heeft nog nooit gewonnen op eigen houtje. Hij heeft steeds de hulp gehad van Europa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De coalitie van de willing is groter dan je denkt. En dat zijn ook de landen die allemaal gaan profiteren van de heropbouw. Ondanks jouw dikke augustijn die je van mij moogt ledigen samen met de dikke verliezer Louis Michel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ds
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer België nu troepen stuurt hebebn ze dan ook meegedaan aan de oorlog? Neen die andere landen doen mee annde bezetting, in de hoop ook nog iets te snabbelen te krijgen. En dat krijgen ze. Van de Ami's centen, en van de Irakezen, lijken. Italië heeft zijn mooie begrafenis al gehad, ook Spanje weet het al. En geloof het of niet, er zullen er nog volgen. De Ami's zullen de anderen wel vooruit schuiven, zoals ze gewoonlijk doen. Kijk maar naar Jugoslavië, en Met dse Talibangasten. Maar ze zijn wel zo slim om er geen TV beelden over te geven! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Vreemdeling
|
![]() deze werkt niet filosoof
Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van wie zoiets schrijft lees ik niet eens meer de berichten. In het Frans heet dat "n'importe quoi". |
|
![]() |
![]() |