![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() ik dacht dat het VB voet bij stuk houdt? wat is het probleem dan? radicaliseren is niet nodig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voet bij stuk houden ideologisch gezien, jammer genoeg niet genoeg naar mijn zin. Een radikaal-rechts nationaal-solidaristische Vlaams-nationale partij is het Vlaams Belang niet. Maar ja, wel de partij die hier het meest op gelijkt, dus tot dan verdient ze mijn stem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() j s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik loop niet zo hoog op met demokratie, dus daar moet je niet echt mee afkomen bij mij. Als we je lijn doortrekken moeten we bepaalde delen van de Rand afstaan aan Brussel aangezien de meerderheid (in sommige gemeentes Franstaligen) kiezen om naar Brussel te gaan... niet dus! De partij moet oppassen dat ze niet te veel geïnfiltreerd geraakt door neo-cons en liberalen waardoor ze een te groot aandeel gaan vertegenwoordigen en het VB als het ware kapen. Dat ze dan hun eigen weg gaan maar geen gebruik maken van het Blok... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() De feiten bewijzen het tegendeel;ge gaat overigens niet groeien door het programma van anderen over te nemen.De kiezer kan de kopie altijd van het origineel onderscheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Een behoorlijk deel van de partijtop en de aktieve militanten hebben een onbetwistbaar rechsradikaal profiel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Als de partij een bepaalde grens overschrijdt gaat de radikale kern weg en zal de partij zware gevolgen ondergaan.Gij hoort thuis in een traditionele partij;met uw mentaliteit zullen ze u met open armen ontvangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() mijn belangrijkste zorg is dat VB ooit het cordon kan breken, met zo'n radicale mensen met extreme meningen zal dat nooit lukken, voor eeuwig gedoemd zijn, alle kiezers zullen uiteindelijk weglopen, en 20 jaar zal verloren gaan, u bent geen VB'er, u wil de partij kapot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Partijlid
|
![]() Dat is uw mening, maar zeker geen feit.
De geschiedenis leert ons dat mensen helemaal geen problemen hebben met duidelijke, radikale ideëen. Kijk maar naar de groei van het Vlaams Belang oorspronkelijk.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Zoals ik al eerder zei : overal rondom mij merk ik een radicalisering (zowel bij links als bij rechts). Wat doen politici : zij worden allemaal "gematigder" en dus eigenlijk één grote pot nat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
inderdaad. Omdat het fundamenteel cultureel-etnisch conflict steeds sterker zal worden (wegens demografie) ben ik ook deze mening toegestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In Oostenrijk is de FPÖ in de regering gestapt en daar twee keer niets uitgevoerd. Wat is Oostenrijk met die 28% van de stemmen geweest dus? Niets. In Italië pleit de Alleanza Nationale voor homohuwelijk, Turkije in de EU en stemrecht voor vreemdelingen. Maar het cordon is daar ook gebroken. Ik wil maar zeggen, het gaat er hem niet om om het cordon te breken, wel hoe men weegt op het beleid, al dan niet in de meerderheid, en wat men uiteindelijk realiseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Staatssecretaris
|
![]() kijk maar naar de grote groei van de laatste jaren, zeker niet te wijten aan extreem radicale ideëen
|
![]() |
![]() |