![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
spijtig voor Edina, tenzij ze uiteraard gaat beweren dat ook die mensen geen ballen van islam verstaan tenzij ze haar versie (islam is helem�*�*l niet homo-onvriendelijk! waar h�*�*�*l je het! gaan volgen). het betreffende vers 4.16 wordt daar als volgt uitgelegd. (Edina hoeft dit niet te lezen, die WEET dat allemaal, en beslist vooral dat Circe de verkeerde interpretatie volgt). Enfin: { وَٱللَّذَانِ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَآ إِنَّ ٱللَّهَ كَانَ تَوَّاباً رَّحِيماً } And when two of you (read wa'lladhāni or wa'lladhānni) men, commit it, that is, a lewd act, adultery or homosexual intercourse, punish them both, with insults and beatings with sandals; but if they repent, of this [lewd act], and make amends, through [good] action, then leave them be, and do not harm them. God ever turns [relenting], to those who repent, and is Merciful, to them. This [verse] is abrogated by the prescribed punishment if adultery is meant [by the lewd act], and similarly if homosexual intercourse is meant, according to al-Shāfi'ī; but according to him, the person who is the object of the [penetrative] act is not stoned, even if he be married; rather, he is flogged and banished. Judging by the dual person pronoun, it seems more obvious that homosexual fornication is meant [by this verse], even though the former [sc. al-Shāfi'ī] was of the opinion that it referred to an adulterer and an adulteress; but this [opinion of his] may be countered by the fact that [the reference to] the two [men] becomes clear on account of the particle min being attached to a masculine pronoun [minkum, 'of you'], and by the fact that they suffer the same punishment, [both effect the action of] repentance and [are both granted] that they be left alone [thereafter], [all of] which applies specifically to men, given that for women detention is stipulated, as was stated before. ------------- Tiens, die mannen halen er het vorige vers ook bij! Wat een schoften! nietwaar Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Islam daarentegen windt er geen doekjes om: http://www.jamaat.org/qa/homo.html 1. What are the rights of homosexuals in the Muslim world? specially in Pakistan ? 2. According to the way of Islam what are the punishments of homosexuality. 3. Could you please send me the brief about homosexuality in the light of Islam, describing the rights of homosexuals. Dear Brother, Assalamo Alaikum. Quran clearly states that it is unjust, un-natural, transgression, ignorant,criminal and corrupt. Homosexuality is unlawful in Islam. It is neither accepted by the state nor by the Islamic Society. The people living in the time of prophet LOT (Nephew Of Abraham) near the Dead Sea were involved in this Act and Allah punished them severely and the whole nation was destroyed. Muslim Jurists agree that, if proven of guilt, both of them should be killed. However jurists differ on the methadology of capital Punishment. Infact it is a great injustice with women. You must know that in Islam pre-marital hetrosexuality (Dating) is also unlawful. We advise you to go through the following verses of the Quran: Verses:In the present time, we are witnessing the wrath of God on these homosexuals in the form of AIDS, which is affecting innocents also. [Sincerely, However jurists differ on the methadology of capital Punishment.Jamaat-e-Islami Pakistan. Met andere woorden, als die (onder voorbehoud tot de schuldigen zijn gevonden [als ze worden gevonden]) inderdaad moslim zouden zijn, dan volgen ze bijna de sharia.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 18 januari 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Buiten bovengestelde terzijde (ik kon het mij niet laten - een van mijn vele zonden), vergeet je wel iets HEEL BELANGRIJKS: -die Belg gaat in de fout! Ook hier in zijn eigen land. Tegen de wet. -die moslim allochtoon (nogmaals eerste wachten tot de dader(s) worden gevonden) begaat geen fout: het slachtoffer was geen moslim [dus minderwaardig] en een home [islam spreekt de doodstraf uit over homos]. Die moslim wordt gesupporteerd door zijn godsdienst. Wel tegen de belgische wet, maar die is volgens islam toch ondergeschikt aan de moslim wet.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nergens gezegd dat "de moslims" verantwoordelijk zijn, wel dat homo's in Brussel niet meer veilig zijn omwille van de agressie van allochtone pubers. Dat is een feit dat je beter niet ontkent, en ook niet minimaliseert door er de kerk bij te sleuren. Evenmin heb ik gezegd dat ze steevast lastiggevallen worden, wel dat het steevast allochtone pubers als ze lastig gevallen worden. Je bent een expert in het minimaliseren en wegpraten van miserie, en daarom moest ik dat allemaal nog eens rechtzetten. Waar we nood aan hebben is repressie tegen de homo-agressie in Brussel-centrum. En trouwens ook in Antwerpen. De gast waar ik het over had die een week werkonbekwaam was, werd afgetroefd 's nachts op de Meir. Het moet gedaan zijn dat dit gewoon getolereerd wordt door de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Edina zijn eremoorden ook gewoon hetzelfde als gewone moorden.
Die meiskes hadden zich maar moeten gedragen naar de normen die van hen verwacht werden. Nietwaar Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
as ever, - allochtoon schorum te verdedigen - de invloed van de islam op dat schorumgedrag te minimaliseren en/of te ontkennen. Edina weet heel goed dat het homofoob gedrag van die allochtone aanvallers VOLLEDIG toe te schrijven is aan de islam, enfin de islamitische religieuse indoctrinatie die zoals we allen weten, haat predikt o.a. tegen homo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Wat zijn "gewone" moorden, Circe? Nu, in ieder geval vind ik moord sowieso niet aanvaardbaar, dus - zelfs al zou ik eremoorden maar "gewone" moorden vinden - dan nog zou ik niet vinden dat het slachtoffer het zelf had gezocht. Of vind jij dat dat bij "gewone" moorden wel het geval is? Is een slachtoffer volgens jou dan minder onschuldig als het geen eremoord betreft? Of is een eremoord per definitie erger dan een "gewone" moord? You've lost me, I'm afraid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik zie niet waarom het Regenbooghuis beter geplaatst zou zijn dan de mensen die in Brussel leven en hun ervaringen kenbaar maken. Ik zou zelfs eerder zeggen dat het Regenbooghuis misschien minder goed geplaatst is en wel hierom: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 januari 2007 om 19:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De liefde moet bijzonder groot zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je hebt hier groot gelijk als je zegt dat er verschillende interpretaties zijn van de Koran, iets waar iedereen (lees: vooral extreemrechts) met graagte aan voorbij gaat. Om een eenvoudige vergelijking te maken, kan je er de Farizeeërs bijsleuren. Zij interpreteerden de Heilige Schrift anders dan Jezus dat deed. Het ging nochthans wel om dezelfde godsdienst. Bij uitbreiding kan je zelfs zover gaan dat die verschillende interpretaties tot de verschillende strekkingen binnen het Christelijke geloof geleid hebben, zoals daar zijn het Calvinisme, het Protestantisme en het Katholicisme. Alleen is het zo dat dit bij "de islam" onder dezelfde noemer blijft vallen. De vergelijking gaat niet helemaal op, maar ze dient om mijn punt duidelijk te maken. Je kan het ook dichter bij huis gaan zoeken (en dan komen we bij mijn vakgebied): de vertalingen. Onlangs is er een Nieuwe Bijbelvertaling gekomen, en ik weet niet of het je is opgevallen, maar daar is een hele hetze rond ontstaan. Die is er niet zomaar, maar omdat er historische vertaalfouten zijn gemaakt bij de vorige vertalingen, vanuit het oud-Grieks/Armeens naar het Latijn, die daarna gewoon zijn overgenomen. Het feit blijft dat die verschillende vertalingen voor heel wat verschillende interpretaties zorgen (zo is er de betwisting van de Onbevlekte Ontvangenis). Denk je echt dat de Bijbel het enige boek is waar deze vertaalfouten/andere interpretaties in voorkomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() LOL! Ik vrees dat islamisten juist alles behalve te spreken zijn over het feit dat er mensen zijn die er op wijzen dat de koran voor interpretatie vatbaar is! Dat is nu net wat zij ontkennen en willen verhinderen. Net zoals sommigen hier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn eerder op hun hoede voor wat anders. Politieke correctheid heerst op een pijnlijke manier in de hoofdstad : slachtoffers van homogeweld zijn gewoon bang om voor racist te worden versleten. |
|
![]() |
![]() |