![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner me nog een nsv betoging twee jaar geleden in gent. Het nsv stelde niet echt veel voor, een hoop kale zatlappen die na de betoging nog geprobeerd hebben holebi's af te kloppen op een fuif in de overpoort. En dat spreekt dan over de debiele activiteiten van andere studentenclubs ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs Edwin heeft z'n haar nog! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() ik zal er zijn
![]() ![]()
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() Niet echt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Iets tegen kaalkoppen? Liever dit hygiënisch kapsel dan de vlooienbalen van dreads binnen extreem links, je ziet er gewoon de luizen afspringen. Nochtans zijn die kaalkoppen meestal sympathisanten en geen lid van de NSV. Maar alle gekheid op een stokje, informeer je eens naar de aktiviteiten van de NSV, je zal zien dat de drie peilers (aktie, vorming en studentikoziteit) vertegenwoordigd zijn en dat ons luik vorming uitgebreider is dan alle vorming van andere klubs samen. Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 22 januari 2007 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar weet jij veel van he, vuile rat!
Morgen op de voorpagina van DeMorgen: Twist in Vlaamse Beweging! Geen eensgezindheid rond thema voetbal |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() moet werken
![]()
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() Ik dacht dat we hier in een "staat" leefde waar er recht op vrijheid van meningsuiting was. maar elke keer als die NSV betoogd is er traditiegetrouw een tegenbetoging, uiteraard hebben jullie evengoed recht op vrijheid van mening. Zolang je de mening van de ander niet boycot, dat is het nu net. Elke keer rellen..duidelijk vanuit linkse hoek en spijtige reacties van enkele heethoofden aan de andere kant. Geweld lokt nu eenmaal geweld uit. Wanneer gaat men eens de weg van de geweldloosheid gaan. trouwens jullie voeren actie tegen "de facisten van het NSV?". Ik ken er toevallig enkele , die het migrantenstandpunt van bepaalden niet ondersteunen, maar wel rechtuit vlaams-nationaal zijn. Je moet niet altijd en alles onmiddelijk met extreem-rechts associëren. Je baalt er enkel zelf door. Er zitten spijtig genoeg voor de Vlaamse zaak nu ook in dat NSV van die heethoofden die den boel op stelten zette, maar ze stappen telkens op met een interne ordedienst (voor hun veiligheid). ik vind dat erg dat men dat "ordedienst" moet noemen. Vredeswacht (peace keeper) zou beter zijn. Met die "zonder haat straat" campange bijvoorbeeld (van ngo's ea..) wordt er ook vollen tuup haat gepredikt tegenover onze rechtse medemens. Of we willen of niet we zullen, net als met vreemdelingen, met rechtsen moeten samenleven. Willes nietes, we moeten! Dialogeren, ipv "kotjesdenken". Dat aan weerszijde van het politieke firmament. ----> www.vrijbuiter.org (een groepering die in eigen land vecht tegen het grote kapitaal de antwerpse haven, die Doel dreigt van de kaart te gooien, maar daar hoor je maar weinig of niks van. Waarom? och ja, bepaalde figuren hebben daar een vlaams-nationaal verleden, daar kan men niet mee samenwerken, pure kwatch toch! mensen toch!) Volgens mij zijn ze daar al verdraagzamer dan bepaalde invloedrijke linkse predikers van partijen en bewegingen. Daar wonen, Vlamingen en vreemdelingen samen...muziekgroepen al think of one hebben daar hun stek gevonden...vlaming van rechts tot links..iedereen welkom... Vlaanderen heeft van Doel te leren!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() ik zal aanwezig zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De NSV stond vanaf de zijkant te supporteren...
![]() |
![]() |
#95 |
Partijlid
|
![]() "slaag met die matrakken op die linkse zakken"
![]() die fijne herinneringen! ![]() P.S. NSV!'ers hebben respect voor recht en orde, linkse daarentegen... Laatst gewijzigd door Tömmchen : 24 januari 2007 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://nieuw-vrijland.blogspot.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() Vrijbuiter! is :
De anarchisten zeggen, dat zijn wij! De nationalisten zeggen, dat zijn wij! Anderen zeggen wellicht, dat zijn wij! Zie je wel zeggen wij! Past anarchisme bij nationalisme?. Neen zeggen de nationalisten!,neen zeggen de anarchisten!. De boom zeggen wij! (staaltje poezie ...het middel van de strijd van Vrijbuiter! jihaa) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ik geef het even mee voor wat het waard is Laatst gewijzigd door Tömmchen : 27 januari 2007 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() heb even rap de polemiek doorlopen. Altijd goed voor spektakel NSV vs. "de linkse rakkers".
Mooi betoog van "vrijgevochten" vind ik. Verzoening ipv polarisatie, hoor ik wel graag. We zijn toch allemaal mensen he. Die betoging & tegenbetoging is precies een jaarlijks afspraak voor vechtpartij. Zoals de clans van Feyenoord en Ajax ook afspreken voor knokpartijtjes. Enfin, ik weet niet wie voor wat staat en ken het NSV alleen maar van de stevige tegenbetogingen en bijhorende rellen. Het lijkt me zo een relic uit "de oude tijd" en dat het dagelijks leven de thema's die dan op tafel liggen al lang heeft ingehaald. Allez, wie nu nog over "volkeren" spreekt, dat is toch volledig uit de tijd, iedereen heeft wel wat bloed van elk volk in zich (ik ben 1/10 duitser en voor de rest een beetje hollander maar toch vnl. Belgisch, maar ik voel me vooral Europeaan!). En wat wordt er bedoeld met de Vlaamse (?) cultuur, wat is er typisch aan de Vlaamse cultuur (goei rockbands misschien) En dat verheerlijken van het communisme, laten we nu ook nie flauw doen he. Het huidig "kapitalisme" is toch wel sterk veranderd met corporate governance, kijk naar de uitstekende begeleiding bij VW Vorst. Voelt ge u echt zo uitgebuit door 'het systeem'? Ik vind dat ge allemaal recht hebt op een goei knokpartij, daar niet van, maar ik zou toch willen vragen dat ge achteraf een goei pint gaat pakken en met elkaar praat over de dingen die op uw lever liggen. We zijn toch maar allemaal mensen! knuffels! |
![]() |
![]() |