![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bwa niet zo meneer de man had daar leuke antwoorden op alleen klonken die een beetje...onorigineel ![]() Nu zijn ze nog een oppositiepartij dus moeten zich daar niet druk om maken. Ze kunnen nog altijd het paradijs beloven en om elke 'kreuk' reclameren. Alleen beginnen ze hierdoor ook verschillende kiespublieken aan te trekken. Met als logisch gevolg dat ze wel eens zouden niet meer in de oppositie zouden kunnen eindigen maar dan gaan ze moeten leveren he... ![]() 1handclapping schreef hier een mooi stukje over aan meneer de man kijk: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Logischerwijs mag ik als werkgever, volgens de gedachtengang die hier verdedigd wordt, elke werknemer die lid wordt van de PVDA, LSP of van iedereen die bij de vakbond gaat, buiten smijten of afschermen van elke vorm van promotie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
klopt wat je zegt... maar toch zie ik daar langzamerhand wat vernadering inkomen ze zitten in de oppositie maar die is zo overweldigend dat bepaalde grote beleidslijnen er door beïnvloed worden... het voornamelijk resultaat ervan is dat héél dat sociale stelsel stukje bij stukje ondermijnd ( in vraag gesteld wordt ) wordt een normale reactie dat de vakbonden zich ook weren en zich vooral gaan afzetten tegen diegenen die hen rechtstreeks bedreigen in principe haalt 't VB als geheel perfect z'n intrigeslag thuis het wordt echter wel héél wat concreter als een vb-lid zelve ondervindt wat het inhoudt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar zelfs al kon je datte (eigelijk hoop ik dat stiekem)... dan zal je gauw ondervinden dat je dat niet meer zult kunnen tenzij je je deuren sluit ![]() Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2007 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Tuurlijk wel; vrije keuze remember. 't Is geen discriminatie want die werknemer kiest er zelf voor. Waarom zou ik een werknemer houden, die tegen de belanen van mijn bedrijf ageert?
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar staat het zoals het is... niet dat je daar akkoord moet mee zijn... da's een geheel andere discussie Citaat:
ps. beetje dom geformuleerd van me... maak daar van : "ik overschat me zeker niet als individu werknemer...daarom net" Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2007 om 21:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Verkoop het vel van de beer niet voor deze geschoten is... Het VB denkt even haar magische stokje boven te halene n mirakels te gaan verrichten. Pure utopie! Rome is niet gebouwd op één dag hoor... Wat het VB zal proberen gaat niet veel veranderen hoor... De tentakels van de vakbonden zitten diep in België (vooral zuid belgië). Het VB heeft het wiel niet uitgevonden hoor door deze blok aan te vallen. Het belang beloofd vanalles en de invulling blijft achter vraag je concreet naar deze dan is het wat moeilijk kijk: vb.Meneer de man was tegen sociale werkplaatsen maar zei NIET wat hij als alternatief zou hebben dus vroeg ik het hem antw: Citaat:
![]() ps: dat stukje van 1handclapping was inderdaad een voltreffer nog eens het antwoord van meneer de man erop: Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals de door mij eerder vermelde regels in theorie misschien niet waterdicht zijn, in praktijk zal het dat ideale wel voldoende benaderen
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik dat doe, maak ik het mezelf enkel wat eenvoudiger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Als uw gezicht de baas opeens niet meer aanstaat, dan heb je in't beste geval nog 6 maand da je kan blijven werken, en als hij u echt weg wilt, dan duikt er wel ergens een fout vanwege uw kant op, en vertrek je vroeger. En de vakbond? ![]() Was het nu een massa-ontslag, waar vakbondslieden bijzitten, dan komen ze op straat. Maar voor u alleen ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie er net een klein beetje positief nieuws in dat vb-leden die nu zowat overal uit den boot vallen misschien eindelijk langzamer hand kunnen gaan realizeren wat het betekent zelf slachtoffer te worden van plat populistische ( steeds gericht naar de anderen ) maatregelen al moet ik daar een kanttekening bijzetten : 1) vb blijft voorlopig in de oppositie dus al wat mis gaat wordt wel weer vertaalt als 'fout' van de anderen vanuit hun slachtofferpositie 2) ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het gros van deel ( hoe groot ? ) van die leden die bewust vb kozen omwille van het zogenaamde 'programma' nooit verder zullen zien dan hun neus lang is Citaat:
Citaat:
![]() yeah.... onzen de man voor president onvoorstelbaar dien pipo ( ik heb me krom gelachen bij die forumsessie ) Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2007 om 21:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() VB geeft zich bloot op sociaal/economisch vlak.
bazenpoepers van het zuiverste soort. daarvan hoeven arbeiders geen heil te verwachten. die mogen zwijgen en zwoegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in dat geval zal je die post #61 nog eens moeten lezen want daar wordt niet veel gezegd over de aard van de instelling ![]() Citaat:
het gaat 'm helemaal niet over of jij of een willekeurige andere werkgever z'n werknemer correct ( btw ... wat is dat... wie bepaald dat ? ) zou behandelen ... het gaat erom dat de mogelijkheid tot het niet correct ( laten we dan maar effe de huidige normen hanteren als ijkpunt ) behandelen door andere werkgevers zou kunnen afgedwongen worden begrijp je ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat zeg ik nu net... ik overschat me zeker niet als individu werknemer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkgevers moeten geen reden opgeven bij ontslag laat staan bij weigeren van een promotie.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 januari 2007 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bedrijf is geen vereniging die zich openstelt voor het publiek. Of wel? Citaat:
![]() En ik begrijp je hoor, alleen heeft het niet alleen weinig te maken met he tfeit of ik al dan niet vakbondslui zou mogen uitsluiten, de aanwezigheid van een vakbond is geen garantie voor wat jij nastreeft ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals de overbodige koning en zijn onnuttige zonen.
Laatst gewijzigd door Antoon : 24 januari 2007 om 22:14. |
![]() |
![]() |