![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De domme is gezakt, de slimme geraakte verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze toont juist aan dat ook 'etnische vlamingen' soms de raad krijgen onder hun mogelijkheden verder te gaan. Wellicht omdat men zich vooral baseert op de schoolresultaten en de inzet van de betrokkene. Dat men soms bevooroordeeld is wil ik graag geloven, de zoon van de dorpsnotabele zal ook niet zo vlug naar het beroeps verwezen worden dan de zoon van de gemeentearbeider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn genoeg autochtonen met een diploma ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als die beroepscholen bevolkt worden door (en ik citeer uw eigen woorden) bruine makkakjes worden dat gevangenissen en concentratiekampen, terwijl het dezelfde school is, zou het iets te maken hebben met de attitude van de allochtonen en niet met de (zogenoemde racistische) leerkracht, ik denk dat gewoon hun eigen luizen hen bijten. Citaat:
Citaat:
Concentratiescholen van allochtonen zijn veelal probleemscholen, eigenaardig hé, waarom zijn er geen problemen met concentratiescholen van autochtonen. Laatst gewijzigd door alberto : 27 januari 2007 om 16:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal hier ook nog een verhaaltje vertellen, sommigen geloven nog altijd dat er niets aan de hand is !
...de regel van de meester, de meester zette altijd de slimmerikken van voren zodat hij zijn les snel afgaf en degene die achter zitten moeten maar volgen ,de aandacht wordt meer besteedt aan de vooraan zittende leerlingen,bon... Op een dag zat ik vooraan maar de leerkracht vond het niet prima, ik zat vooraan en de les begon...ineens begon de leerkracht te brullen en te schelden ( ik verschoot ) ; vuile makkak, marokkaan etz,etz...mijn reactie was ![]() Dus degene die zeggen dat er niks aan de hand is...moeten maar onder deze ervaring komen staan, en ik zweer het ik ben niet naar de directeur om een aanklacht in te dienen noch mijn ouders op de hoogte brengen...ik heb dat laten varen, zo ben ik nu gewoon... ![]() Als jullie willen vertel ik nog wa verhaaltjes uit eigen ervaring... Ale dit nog; Op school waar ik beroeps volgde , heb ik bijna dezelfde ervaring gehad; ik kwam binnen en zat nu van achteren , de klas was stil een ineens de leeraar begon; "hey, jood (ik lijk op een jood haha ![]() Ik had wel respect van de schooldirecteur !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 januari 2007 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ondertussen mijn kinderen die allemaal al aan het werk zijn , als je die verhalen van hen hoort over sommige leerkrachten, er is inderdaad niet veel veranderd sind mijnen tijd. Er zijn inderdaad leerkrachten die van hun macht misbruik maken en spijtig maar zulke mensen vindt je op alle werkvloeren, mee leren leven is de boodschap. Maar wat vindt je van mijn post 85 zit daar dan niks waarheid in, je gaat me toch niet vertellen dat alle problemen met allochtonen in de school racisme is. Laatst gewijzigd door alberto : 27 januari 2007 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() @lincoln
Wie zijn jouw ouders ? Wat waren hun jobs ? Wat zou er met jou gebeurd zijn moest jou pa 100% autoriteit gehad hebben over je ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Omg, als een leraar, of de directeur maakt niet uit, vuile Turk tegen mj had gezegd, dan had ik hem waarschijnlijk direct rammel van zijn leven gegeven of misschien zelfs doodgeschoten (de volgende dag dan)
![]() serieus lincoln, ik vind het zeer zeer triestig, krijg je daar geen nachtmerries van? Als je wilt, kunnen we samen iets arrangeren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Iemand begint met woorden, en jij antwoord, niet eens met geweld, maar met moord.
En straks ga je verbaasd zijn als gans jouw straat blijkt elkaar uitgemoord te hebben omdat de vrouw van de bakker gezegd had dat ahmed van de dochter van mohamed gezegd had dat ... en de rest weet niemand echt meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Dat moet jij niet weten, en m'n pa "had" 100% autoriteit over mij, gelukkig maar !
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik had wel medelijden met hem, hij was niet alleen mijn leeraar maar ook mijn coach van de basket-bal ploeg ! Dus ,het is al gearrangeerd, opgeruimd staat netjes... ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 januari 2007 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is helemaal niet zo dat kinder onopgevoed naar school moeten gaan en dat de ouders geen authoriteit zouden hebben. Het zijn net de ouders de de authoriteit hebben om hun kinderen op te voeden én daarbij zelf volledig beslissen naar welke school ze gaan (uiteraard zijn er dan afspraken dat de ouders zich ook kunnen stellen in het schoolreglement en het karakter van de school). De school is dus een aanvulling op de opvoeding door de ouders, waarbij die laatsten de authoriteit hebben en slechts een deel verantwoordelijkheid doorgeven aan de school.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Wie in ons onderwijs niet slaagt, levert onvoldoende inspanningen en kiest er de facto zelf voor om later meer kans te maken om in de marginaliteit te belanden. Met dergelijke lieden hoeven we echt geen medelijden te hebben." Ik stel daartegenover dat de kinderen er zelf niet voor kiezen om met een taalachterstand de school te beginnen. En als gevolg kan je dus bezwaarlijk stellen dat die kinderen ervoor kiezen om later in de marginaliteit te belanden. Het probleem van de ouders die hun kinderen thuishouden is reëel, en is voor een groot deel verantwoordelijk hiervoor, maar dat elk kind aan de school begint met dezelfde kansen is niet waar. Laatst gewijzigd door Doki : 28 januari 2007 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer de schuld van die vlaamse vuile racisten Doki? Heb je ontdekt dat ouders een verantwoordelijkheid hebben tegenover hun kinderen? Allez! dan toch iets. Het rottige is dat dit niet in de koran staat en dat die mensen er dus geen flauw benul van hebben vermits alle vrome mensen gewoon moeten leren arabisch spreken! Enkel de heidenen en ongelovigen die spreken niet de taal van Allah (en buiten dat ze niet met genoeg zijn om ze allemaal een kopje kleiner te maken, valt dan ook het sociale zekerheidssysteem in mekaar).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is trouwens vrij lachwekkend om de oorzaak van de problemen met marginale jongeren te gaan zoeken in het spirituele...
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien kan je eerst de inspiratie van de ouders eens onderzoeken om te weten waarom ze het zo onnodig vinden om hun kinderen de taal te leren van het land waar ze nu al verdomme drie generaties wonen, denk je niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zulke zaken werken uiteraard met een generatie vertraging. De influx van migranten via huwelijk en volgmigratie is wel vrij groot, vorig jaar zo'n 34.000 mensen. Er is ook nog het demografische aspect: de migrantengezinnen zijn gemiddeld groter dan de autochtone, hun aandeel in de bevolking stijgt sterk. Als het probleem van de slechte resultaten nu niet aangepakt wordt, zal onze economie en maatschappelijke stabiliteit daar nog jarenlang onder lijden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beste Casca, hoe zou jij dit probleem aanpakken ?
![]() |
![]() |