![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en he tomcpp,
discussie met jou is beëindigd, want je hebt mij beledigd maar ik ga je niet terug beledigen. want ik ben MOSLIM.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 januari 2007 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Die post was het antwoord op de post van Yahya waarin ze zegt dat 9-jarigen tegen hun wil verkrachten goed is.
Citaat:
Mijn antwoord is misschien wat extreem, maar iemand die zoiets zegt moet wakker geschud worden. Laatst gewijzigd door tomcpp : 29 januari 2007 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu had ik eens een draad waar ik mij weinig heb gemoeit (ik heb niet zoveel kennis van de bijbel noch koran), maar wel opvolgde uit interesse. Maar dit is toch wel een zwak argument vind ik. Beëindigen omdat je beledigd bent... dan moesten hier al vééééél forumgangers gezwegen hebben, niet? Ik wacht trouwens ook op antwoord die tomccp al een stuk of 10 keer na elkaar stelde. Als jij weigerd te antwoorden zal ik het nooit weten eh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
22. Die u de aarde tot een legerstede maakte en de hemel tot een gewelf en Die water van de wolken deed nederkomen en daardoor vruchten voortbracht, als voedsel voor u. Plaatst derhalve geen gelijken nevens Allah, tegen beter weten in. 23. En, indien gij in twijfel zijt omtrent hetgeen Wij aan Onze dienaar hebben geopenbaard, probeert dan een dergelijk hoofdstuk voort te brengen en roept uw helpers buiten Allah, als gij waarachtig zijt. 24. Doch, indien gij het niet kunt doen - en gij zult het nimmer kunnen doen - wacht u dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welks brandstof mensen en stenen zign
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 januari 2007 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen die zwak zijn in hun geloof en in hun leven proberen ze de andere mensen te beledigen en aanvallen, want iets anders kunnen ze niet. heb je vraag over de islam of koran? ik ga nu een nieuwe topic aanmaken, daar bent u welkom met alle vragen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=77951 Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 januari 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
even citeren: Alle dan. Wel : Welke van deze 2 is juist ? There is no changing the words of God; that is the mighty triumph. -- Sura 10:64 And for whatever verse we abrogate and cast into oblivion We bring a better or the like of it; knowest thou not that God is powerful over everything? -- Sura 2:106 maar voor een of andere reden bezie jij dat als een belediging... dus kan ik eigenlijk ook vragen: waarom beledigd deze vraag u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het verschill tussen islam en christendom is groter dan verschill tussen atheisme en islam. de islam heeft NIKS met christendom te maken. zie hun Paus?!! die heeft onze profeet (saw) beledigd maar ik heb nergens één van de bekende atheisten dat doen. dat kun je ook hier op deze site zien.! groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
je kunt deze vraag hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=77951 plaatsen een vraag en geen engelstalige verklaring van woorden uit de koran. groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
... er zijn zo veel gelijkenissen ... jullie geloven en ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zie geen gelijkenissen .. en er is niemand op deze aarde die niet gelooft, dus dat is duidelijk een bewering dat jij niet gelooft.. ![]() ik geloof ook niet, maar in wat ?? ![]() groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien iets meer informatie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge bewijst alleen dat moslims geen kritiek kunnen verdragen. Laatst gewijzigd door Bobke : 29 januari 2007 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is een verschil in "Geloof" en "geloven" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ja, ik weet het een DIALOOG.. een dialoog is tweegesprek !! maar waar kun je in politicsnaam zo'n dialoog vinden waar ene partij praat en de andere luistert gewoon en niets zegt ?? !! ![]() ![]() Waarom citeerde hij niet het antwoord van de MOSLIM dan ?? ![]() ![]() En wat is het doel??? Als de profeet (saw) met iets slecht is gekomen, wilt dat dan zeggen dat hij en zijn christendom de waarheid zijn??? ongelooooooooooflijk ![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 januari 2007 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Heb ik het juist voor dat het gebruik van de termen "Christenen" en "Joden" in de Koran eerder te interpreteren zijn als duidend op welbepaalde stammen/gemeenschappen/volkeren dan, wat wij eerder geneigt zijn te doen, op Godsdiensten? Ik krijg de indruk dat ze alle drie tot een en hetzelfde geloof gerekend worden in de Koran, als tegenhanger van de heidense geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is geen schepper, dit universum is de werk van een toeval, of niemand of niets .. het leven heeft geen doel .. is dat geen geloof? en als je dat support is dat niet "geloven"? groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen met drie hersencellen weet ondertussen dat de pope iemand anders citeerde uit een gesprek (dialoog) mét een moslim. Raar genoeg dat jullie in die blinde moslimwoede zelfs nooit weten waarover het in feite gaat. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 januari 2007 om 12:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wilt niet zeggen dat islam iets te maken heeft met die geloven.! de islam heeft NIETS met christendom of jodendom te maken.. Klaar!!
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 29 januari 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |