![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() (dodenmars van Chopin op achtergrond, gevolgd door een uitbundige Vlaamse Leeuw (ons strijdlied) en dan het volkslied (het Wilhelmus)) Kijk, ik had dit eerlijk gezegd zien aankomen. Enkele maanden terug kreeg ik van een voormalig BUB-lid een PM waarin hij de autoritaire partijwerking aanklaagde, en de overmacht van een figuur als Hans Van De Cauter. Neem daarbij de flutideologie van het Belgisch unitarisme (waarvan de houdbaarheidsdatum liet vermoeden dat er wel bacteriën in moesten zwemmen), het gebrek aan een basis, een echte partijcultuur en vooral de verblinde leden en dit was een cocktail die vroeg of laat moest barsten. Ik verklaar Tacitus bij deze vervallen van de weddenschap die we afgesloten hebben, tenzij hij deze echt wil vol houden (bakje bier als BUB boven de 100.000 stemmen komt).
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gefeliciteerd met je voorspelling, Tantist!
We zijn nu echter aant pronostieken hoeveel de BUB in 2004 (zonder ons ![]() Laagste aantal dat iemand zei was 1121, en het hoogste 8256, hoewel de Antwerpse BUB'ers er stellig in geloven dat ze boven de kiesdrempel zullen geraken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We zullen zien dat we boven de kiesdrempel komen, de handtekeningen zijn geen probleem meer, nu moeten we werk maken van de kiescampagne!
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als je dan de moeite neemt eens een onderdeel van het programma te analyseren (denken we maar aan de koude fusie die de grote energieleveraar zal worden volgens de BUB, over haar bizarre visie op ruimtelijke ordening), maken de BUB'ers zich er na enkele pogingen van af met de melding dat het hen eigenlijk niet interesseert... Ofwel doen ze er gewoon het zwijgen toe! Sorry, maar dat noem ik geen programma: Dat noem ik een excuus voor een programma... |
|
![]() |
![]() |