![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Kan de huidige Voorzitter van de B.U.B.aanblijven | |||
1)Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,19% |
2)Neen,een democratische stemming via een congres is noodzakelijk |
![]() ![]() ![]() |
37 | 69,81% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uw partij kan nie vallen want het is er geen. Het is hoogstens een hoopje volgzame slaven die Hans naar de mond praten om een postje of lokaal voorzitterschap op te strijken en zo te kunnen "zijn" waar ze bij de andere partijen maar kunnen van "dromen". |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() The dream is over -- what can I say?
The dream is over -- yesterday I was the dream-weaver but now I'm reborn I was the walrus but now I'm John And so dear friends you'll just have to carry on -- The dream is over. |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Bedank Lennon, niet mij... 8)
|
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoop trouwens dat de BUB nog even blijft bestaan. De BuB is een extreme partij, je kan niet zomaar alles opdoeken (vlaams parlement vb) wat generaties voor ons voor gevochten is. Ze houden er dus extreme standpunten op na en trekken Extreme kiezers aan, en de proteststemmen.
Elke stem voor het BuB is bijgevolg een Extreme stem die niet naar het Blok gaat en is eigenlijk een goeie zaak. De BUB kan toch geen invloed uitoefenen met hun stemmen. Tactisch kan ik als SP.a - Spirit - jongere enkel hopen dat ze nog even blijven bestaan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was maar één iemand die Hans als een volgzaam hondje volgde en dat was Bruno, alleen zal hij dat niet willen toegeven.
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoop trouwens dat de BUB nog even blijft bestaan. De BuB is een extreme partij, je kan niet zomaar alles opdoeken (vlaams parlement vb) wat generaties voor ons voor gevochten is. Ze houden er dus extreme standpunten op na en trekken Extreme kiezers aan, en de proteststemmen.
Elke stem voor het BuB is bijgevolg een Extreme stem die niet naar het Blok gaat en is eigenlijk een goeie zaak. De BUB kan toch geen invloed uitoefenen met hun stemmen. Tactisch kan ik als SP.a - Spirit - jongere enkel hopen dat ze nog even blijven bestaan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De BUB trekt in de allereerste plaats belgicisten aan (en die zie ik eerlijk gezegd nog niet onmiddellijk voor het VB stemmen). |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#93 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#94 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#96 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een partij die de klok wil terugdraaien en daarin de ultieme redding van de Belgische staat ziet, is een extreme partij. Daarenboven laat men zich niet door realisme leiden, maar door extremisme. Of zoals Gaston Eyskens het eens verwoordde: de federalisering is er gekomen omdat men ging beseffen dat het anders met België gedaan was. En dat komt eigenlijk wonderwel overeen met wat vele Vlaamsnationalisten altijd al hebben gesteld: het huidige federalisme is een ultiem redmiddel om de Belgische staat te behouden. Een partij die nu plotseling als grote dogma de terugkeer naar het verleden bepleit, ziet niet goed in wat er op politiek vlak in dit land leeft. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#99 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Sorry Ludo, maar ik ben niet van mening dat mensen kunnen twijfelen tussen vb. SP.a - Spirit OF BUB. BUB is een extreme partij en trekt dus een dito kiespubliek aan. De SP.a - Spirit kartellijsten verliezen geen stemmen aan BUB, daar ben ik van overtuigd. |
||
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |