![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006) |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Sommigen verliezen alle perspectief om een wreedaardige, discriminerende en moordende ideologie 'rechten' te geven.
Op den duur moet dat zand toch zeer doen aan je ogen, als je hoofd er al zolang onder zit. Ergens zou er toch een belletje moeten rinkelen. Oeps... effe vergeten, dat je ook niet veel kan horen als je hoofd onder het zand steekt.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Joden zijn hier inderdaad generaties lang. Zelf ben ik ook vierde generatie, als ik het zo bekijk, maar ze leven buiten onze cultuur. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor het liberalisme doet het echter absoluut niet ter zake wie er hoeveel generaties is. Het liberalisme is immers voor vrij verkeer van personen, goederen en kapitaal. Het liberalisme is ook voor godsdienstvrijheid en eigendomsrecht. In een liberale visie mag een eigenaar dus zelf beslissen volgens welk ritueel hij zijn dieren slacht. Daar mag de staat, die het eigendomsrecht moet respecteren en op religieus vlak absoluut neutraal moet blijven, zich niet mee moeien. Als de heer Dedecker beweert een liberaal te zijn, zelfs een radicale liberaal, dan moet hij zich hier ook aan houden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Leuk, dan mogen de migranten volgens jouw uitsnauw hier dus NOOIT iets te zeggen hebben. Iets wat jij gebruikt als argument, als het je uitkomt. Zet die dikke grijnssmiley er maar bij. Dat zegt genoeg over wat je waard bent. Een dier is in mijn ogen geen handelswaar, maar een levend wezen. Iets dat ook gevoelens heeft en met respect dient behandelt te worden. Jij beschouwt sommige medemensen zelfs als zo laag dat ze volgens jouw visie vermoord mogen worden. Zegt dat niet genoeg waarom we bepaalde visies hier in de gaten moeten houden. |
|
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten tweede is het geloof ondergeschikt aan de wetten van het land. |
||
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier een aantal die moeten leren lezen.
Ik schreef: "Dan moet je volgens je eigen criteria je mond houden." Je ziet, Boadicea, ik geef hier niet mijn visie, maar ik confronteer je met je eigen visie door jouw criteria toe te pasen op jou. Snappie? Citaat:
Ik heb dus mein eigen visie (nog) niet gegeven, allen wat contradicties in de redeneringen van Dedecker en Boadicea aangegeven. Snappie?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Als men zo consequent was rond dit debat, waarom wordt er dan gezwegen over de mishandeling van dieren binnen de sector waar men vollop geexperimenteerd wordt op de dieren ?? (apen, konijnen enz,enz...)
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 februari 2007 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() ...en ook nog dit, stierengevecht in spanje komt dat ook onder dieren mishandeling ? Of zijn het alleen de moslims die aanmerking komen met "geweld" ?
http://www.arabeuropean.org/belgNL/article.php?ID=17
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Dus al dat geblabla is gewoon een spelletje pesterij ??
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het begrepen, mijn beste Lincoln. Alle middelen zijn goed om joden en moslims te pesten, en om ze als "volksvijandig" voor te stellen. Daarvoor is men bereid om alle principes overboord te gooien, en ook Jean-Marie Dedecker is bereid al zijn liberale principes ervoor te verloochenen. Joden en moslims zouden beter samenwerken om dit gevaar het hoofd te bieden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 februari 2007 om 20:51. |
||||||
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Ik verzet me ook tegen dierenproeven en stierenvechten. Ik zeg nergens dat enkel moslims dierenbeulen zijn. En ik haal duidelijk aan dat niet alle moslims onder die noemer vallen. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je ver van af bent. Jij vindt het zelfs verantwoord om mensen te vermoorden, omdat ze niet in je plaatje passen. Jouw uitlatingen over Theo Van Gogh in een andere topic, bewijzen enkel dat jij gevaarlijk bent voor de maatschappij. Zie hier nog een mening van deze persoon: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=247 Laatst gewijzigd door Boadicea : 11 februari 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ik heb een beetje rond gesnuffeld over dit onderwerp en ik kom tot deze conclusie; Er zijn inderdaad moslimlanden die dit ook toelaten ( verdoving+electrische schok )"of zij dit ook uitvoeren" weet ik nog niet met zekerheid !
Ik heb ook de voorwaarden gelezen van zo'n slachting; 1)gezondheid van het dier, (ps;farmedieren zijn meestal psycholochisch ziek) !!! 2) de slachter moet zowel moslim zijn of een jood ,christen die door de kerk of het synagoge erkend wordt !(zodat de slachting in de naam van god uitgevoerd wordt !) 3) het dier moet levend zijn na de electrische schok*,pin* of verdoving* ! indien niet dan moet het weggegooid worden !( de bedoeling hiervan is dat het bloed zoveel mogelijk uit het lichaam uitvloeit anders vreest men voor infecties veroorzaakt door bloedklompjes die binnen de aders van het vlees achterblijven ) 4) het mes waarmee geslacht wordt moet zoveel mogelijk scherp zijn zodat de slagaders en het strot op een efficiente manier doorgesneden worden !!! Dit is wat ik gevonden heb, maar of ik dat vlees nog mij moedigt om het te eten is een andere kwestie ! Maar dit kwestie mag geen reden zijn om de moslims of wie dan ook het recht te ontnemen om te slachten op de manier die men wilt !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 februari 2007 om 16:05. |
![]() |
![]() |
#97 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Slachthuizen moeten niet de beste slachter aannemen maar een goede moslim. Citaat:
Wij hebben koelruimten en eten probleemloos bloedworst hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wetten gelden evengoed voor moslims. |
|||||||
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ik dacht dat de politiek niks te moeien heeft met onafhankelijke instituten !