Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2007, 21:24   #81
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Racisme is des mensen, altijd en overal. Psychopathen zullen er ook altijd zijn. Aanslagen als deze kan men niet vermijden.
Ook al leg je het VB droog, verketter je het constant in de pers, ontzeg je hen tot in het absurde (Hoboken) de mogelijkheid tot besturen, de mens zal daar niet minder racistisch om worden.

Inderdaad,mensen denken echt dat als het vb niet meer zou bestaan dat opeens er geen racisme meer zou zijn of er geen racistische zaken meer zouden gebeuren en noem maar op.Blijven dromen zou ik zo zeggen aan al degene die denken dat daarmee het allemaal oke zou worden.

En racisme bestaat al zeer lang trouwens maarja,rooien denken dat dat allemaal is gekomen door het vb,lol.

En wat is racisme?Iedereen heeft daar een andere mening over.Het woordje nerger zou al racistisch zijn terwijl ik helemaal niet akkoord mee ben.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 02:25   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht

De mensen die die gek heeft neergeschoten hebben niets misdaan,punt.
Ook Joe had niemand iets misdaan en toch.....
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 13:31   #83
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat proces was één en al omgekochte boel man.
Loze beweringen. Waar zijn uw bewijzen?

Citaat:
3 vzw's zijn veroordeeld geweest door een politiek benoemde rechter die tevens lid was van de Franstalige Lions Club.
So?

Citaat:
Eminente juristen maakten brandhout van het arrest
En wie waren die "eminente juristen"? En waarom ging het VB niet in hoger beroep, als er dan toch zo gemakkelijk brandhout te maken is van het arrest?

Citaat:
en de Vlaamse kiezers hebben op 13 juni massaal gevolg gegeven aan de oproep van het VB om een stem uit te brengen voor de vrije meningsuiting. Wat de Belgische rechtbank ook zegt: 1 miljoen Vlamingen hebben het Vlaams Blok in de stembus vrijgesproken. Maar dat heeft de politiek en de rechters niet tot bezinning en andere inzichten gebracht.
Rechtspraak via de stembus?? U zit hier gewoon zoals een onnozele papegaai wat achterlijke VB-propaganda na te kwekken.

Citaat:
De juridische huurmoordenaars waren betaald en de afrekening moest voltrokken worden.
Hohoho, "juridische huurmoordenaars"?? Zelf gevonden, die pathetische nonsens?
Nog maar eens, mijn beste Calimero: bewijzen graag!

Citaat:
Laten we ook niet vergeten dat het regime vijf wetswijzigingen en een grondwetsherziening, twee nieuwe wetten en vier lange procesjaren nodig hadden om een partij dat ze niet via een debat of stembusgang konden verslaan, te vermoorden.
U gaat niet akkoord met het principe van de wetgevende macht in een parlementaire democratie? (Niet dat ik van fascisten iets anders verwacht, natuurlijk)

Citaat:
Laat ons dit toch maar niet vergeten.
Wat u vergeet, is dat ik nog wel wat andere bewijzen van VB-racisme heb vermeld, waar geen "Franskiljonse rechters" aan te pas kwamen. Vergeten daarop te reageren, kankerstokje?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 13:37   #84
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou uw domme commentaar voor u,je kan het niet halen en gaat er maar vlug wat zaken gaan bijhalen die ik nergens heb beweerd,typisch voor een rat.

De mensen die die gek heeft neergeschoten hebben niets misdaan,punt.
Ah, maar andere "allochtonen" wel? U beweert wel degelijk
Citaat:
dat racisme is er gekomen doordat die gast al meermaals jarenlang werd uitgemaakt en vernederd door allochtone mensen.
Mensen voor rat uitschelden, ts..ts.. ts.. origineel bent u ook al niet, want uw soort gebruik dat scheldwoord al jaren voor al wat links geacht wordt.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 11:24   #85
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Wim Felix schuldig bevonden aan moord

Wim Felix en Wesley Windhey in de beklaagdenbank.

De jury van het Gentse hof van assisen heeft de 26-jarige Wim Felix uit Sint-Gillis-Waas schuldig bevonden aan moord op Eddy Martens en een dubbele moordpoging. De 27-jarige Wesley Windhey uit Stekene werd door de jury met 7 stemmen tegen 5 schuldig bevonden aan doodslag op Martens. De jury sprak Windhey vrij op alle andere punten.

De drie rechters van het assisenhof beraadslagen momenteel over de schuldvraag met betrekking tot doodslag op Eddy Martens. De rechters kunnen zich aansluiten bij de meerderheid, dan is Windhey schuldig. Als de rechters zich aansluiten bij de minderheid van vijf stemmen, is Windhey een vrij man. (belga/dm)

Wim Felix was gemeenteraadslid voor het Vlaams Blok.

Ik lees dat dat krapuul hierboven lid is van het VB.
Ik mag aannemen dat onze nationale pers degelijk werk verricht bij het "onderzoeken" of er geen causaal verband is tussen het VB en dit krapuul.
Dientengevolge mag ik dus annemen dat alle andere criminelen geen lid/sympathisant/mandataris/milieu zijn van het VB.

Hieruit besluit ik twee dingen:
A/ Ik ben fier op de leden/sympathisanten/mantatarissen/milieu's van het VB omdat zij zo weinig criminelen telt.
B/ De establishmentspartijen zijn verantwoordelijk voor die andere 99% van de criminaliteit.
Oud 20 februari 2007, 13:06   #86
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Xavier Buisseret, propagandaleider en parlementslid van het Vb, veroordeeld voor pedofilie.
Ik meen mij te herinneren dat het aanranding van de eerbaarheid was, niet echt hetzelfde als pedofilie.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 13:20   #87
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Loze beweringen. Waar zijn uw bewijzen?

So?

En wie waren die "eminente juristen"? En waarom ging het VB niet in hoger beroep, als er dan toch zo gemakkelijk brandhout te maken is van het arrest?

Rechtspraak via de stembus?? U zit hier gewoon zoals een onnozele papegaai wat achterlijke VB-propaganda na te kwekken.

Hohoho, "juridische huurmoordenaars"?? Zelf gevonden, die pathetische nonsens?
Nog maar eens, mijn beste Calimero: bewijzen graag!

U gaat niet akkoord met het principe van de wetgevende macht in een parlementaire democratie? (Niet dat ik van fascisten iets anders verwacht, natuurlijk)

Wat u vergeet, is dat ik nog wel wat andere bewijzen van VB-racisme heb vermeld, waar geen "Franskiljonse rechters" aan te pas kwamen. Vergeten daarop te reageren, kankerstokje?

Je ontwijkt wel vlug dat ze meerdere wetten hebben moeten veranderen om ons zo te kunnen pakken,als je dat al logisch en normaal vind dat zegt meer over u dan over mij.

Rechtspraak via de stembus;waarom gaan mensen gaan stemmen dwazerik?Juist,het is het volk die beslist en dat moet gerespecteerd worden hetgeen nu al jarenlang niet het geval is.
Je zou nog raar opkijken hoeveel mensen het fout vonden om een partij op zo'n laffe manier voor de rechtbank te slepen.
En een partij moet je bestrijden via de stembus en niet via een rechtbank.De kiezer beslist.

Toon eens uw andere bewijzen of ehbt ge die van uw lievenlingssite blokwatch gehaald,tuurlijk,zelf kan je het niet.
Oud 20 februari 2007, 13:21   #88
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, maar andere "allochtonen" wel? U beweert wel degelijk

Mensen voor rat uitschelden, ts..ts.. ts.. origineel bent u ook al niet, want uw soort gebruik dat scheldwoord al jaren voor al wat links geacht wordt.
Je word niet als racist geboren,je word het of je kan het worden en daar zijn helemaal niet allochtonen de fout van maar ook de andere partijen die hier al jarenlang de boel verkloten en die mislukte multikul door onze strot duwen.
Oud 20 februari 2007, 13:32   #89
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rechtspraak via de stembus;waarom gaan mensen gaan stemmen dwazerik?Juist,het is het volk die beslist en dat moet gerespecteerd worden hetgeen nu al jarenlang niet het geval is.
Je zou nog raar opkijken hoeveel mensen het fout vonden om een partij op zo'n laffe manier voor de rechtbank te slepen.
En een partij moet je bestrijden via de stembus en niet via een rechtbank.De kiezer beslist.
Een stem uitbrengen is niet hetzelfde als rechtspraak, godzijdank is er onafhankelijke rechtspraak en worden verdachten niet langer gelyncht door een hysterische meute.
De kiezer brengt een stem uit en de verkozen politici sturen het beleid bij in de richting die de kiezer heeft aangegeven, dat is absoluut niet hetzelfde als een vonnis uitspreken.
Oud 20 februari 2007, 13:36   #90
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Een stem uitbrengen is niet hetzelfde als rechtspraak, godzijdank is er onafhankelijke rechtspraak en worden verdachten niet langer gelyncht door een hysterische meute.
De kiezer brengt een stem uit en de verkozen politici sturen het beleid bij in de richting die de kiezer heeft aangegeven, dat is absoluut niet hetzelfde als een vonnis uitspreken.
Nogmaals;een partij moet je bestrijden via de stembus,het is de kiezer die beslist.
Schaf dan meteen die verkiezingen af als men toch geen rekening houd met 1M mensen die op het vb stemmen en waarvan er ook allochtonen opstemmen en op onze lijsten hebben gestaan.

Dat proces is een laf proces geweest waar ze speciaal om ons te kunnen pakken meerdere wetten heeft moeten veranderen en er zomaar eventjes 4j over gedaan hebben.

Waar paterke leman duidelijk zegde;we zullen een rechter vinden die het vb zal veroordelen.

En dan opeens gaan ze van antwerpen naar gent .
Oud 20 februari 2007, 13:37   #91
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Het is wel grappig om te zien dat fouten en misdaden van (ex-)mandatarissen van het VB zo in de verf gezet worden en verbonden worden met de partij zelf.

Want als dit in een andere partij gebeurt, dan mag je plots geen verband meer zien met de partij waartoe ze behoren. Dan zijn het ineens wel individuen die een misdaad hebben begaan.

Stront is er overal, in elke partij. Dat maakt de hele partij en elke stemmer niet tot WC-voer.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 13:40   #92
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Het is wel grappig om te zien dat fouten en misdaden van (ex-)mandatarissen van het VB zo in de verf gezet worden en verbonden worden met de partij zelf.

Want als dit in een andere partij gebeurt, dan mag je plots geen verband meer zien met de partij waartoe ze behoren. Dan zijn het ineens wel individuen die een misdaad hebben begaan.

Stront is er overal, in elke partij. Dat maakt de hele partij en elke stemmer niet tot WC-voer.
Tja,er is een vld'er die beetje zit te oefenen mee z'n wapen(illegaal wel te verstaan) en een kleine van 7j alsk mij niet vergis heeft doodgeschoten.
Of dat nu express was of niet maakt niet uit;de man was evenzeer in de fout en die kleine is dood.

Ik kan gerust nog zo van die dingen gaan opnoemen.Daarom dat ik het nogal zielig vind van onze linkse en sommige extreem linkse rakkers hier dat ze steeds opnieuw zo'n zaken gaan posten en topics openen over wat sommige vb'ers al hebben uitgespookt en daarom maar zomaar eventjes iedereen die bij het vb zit over één en dezelfde kam scheren.
Oud 21 februari 2007, 12:33   #93
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik meen mij te herinneren dat het aanranding van de eerbaarheid was, niet echt hetzelfde als pedofilie.
aanranding van de eerbaarheid op minderjarigen!

Het begrip pedofilie komt niet in het SWB onder de term "pedofilie"

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2007 om 12:34.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 12:39   #94
Tegendradigaard

Standaard

Filosoof is er ne kenner van precies....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 12:42   #95
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Filosoof is er ne kenner van precies....
van wetboeken? Enigszins, j�*
Oud 21 februari 2007, 12:57   #96
Tegendradigaard

Standaard

veel ervaring mee ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 21 februari 2007, 13:16   #97
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
veel ervaring mee ?
Ja, ik "krijg" dikwijls vragen over juridische onderwerpen

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2007 om 13:17.
Oud 21 februari 2007, 13:30   #98
Tegendradigaard

Standaard

Pedofielen of aanranders van minderjarigen : slechts 1 adres > Filosoof...

Oud 21 februari 2007, 14:23   #99
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Pedofielen of aanranders van minderjarigen : slechts 1 adres > Filosoof...
No, thnx, pedofielen of aanranders van minderjarigen er ook niet bij!!(al werk genoeg zo)
Oud 21 februari 2007, 14:25   #100
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja,er is een vld'er die beetje zit te oefenen mee z'n wapen(illegaal wel te verstaan) en een kleine van 7j alsk mij niet vergis heeft doodgeschoten.
Of dat nu express was of niet maakt niet uit;de man was evenzeer in de fout en die kleine is dood.

Ik kan gerust nog zo van die dingen gaan opnoemen.Daarom dat ik het nogal zielig vind van onze linkse en sommige extreem linkse rakkers hier dat ze steeds opnieuw zo'n zaken gaan posten en topics openen over wat sommige vb'ers al hebben uitgespookt en daarom maar zomaar eventjes iedereen die bij het vb zit over één en dezelfde kam scheren.
Citaat:
Of dat nu express was of niet maakt niet uit.
Het gerecht denkt daar al eeuwen anders over! Jij nog niet?

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2007 om 14:27.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be