![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad,mensen denken echt dat als het vb niet meer zou bestaan dat opeens er geen racisme meer zou zijn of er geen racistische zaken meer zouden gebeuren en noem maar op.Blijven dromen zou ik zo zeggen aan al degene die denken dat daarmee het allemaal oke zou worden. En racisme bestaat al zeer lang trouwens maarja,rooien denken dat dat allemaal is gekomen door het vb,lol. En wat is racisme?Iedereen heeft daar een andere mening over.Het woordje nerger zou al racistisch zijn terwijl ik helemaal niet akkoord mee ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Loze beweringen. Waar zijn uw bewijzen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nog maar eens, mijn beste Calimero: bewijzen graag! Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lees dat dat krapuul hierboven lid is van het VB. Ik mag aannemen dat onze nationale pers degelijk werk verricht bij het "onderzoeken" of er geen causaal verband is tussen het VB en dit krapuul. Dientengevolge mag ik dus annemen dat alle andere criminelen geen lid/sympathisant/mandataris/milieu zijn van het VB. Hieruit besluit ik twee dingen: A/ Ik ben fier op de leden/sympathisanten/mantatarissen/milieu's van het VB omdat zij zo weinig criminelen telt. B/ De establishmentspartijen zijn verantwoordelijk voor die andere 99% van de criminaliteit.
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Ik meen mij te herinneren dat het aanranding van de eerbaarheid was, niet echt hetzelfde als pedofilie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ontwijkt wel vlug dat ze meerdere wetten hebben moeten veranderen om ons zo te kunnen pakken,als je dat al logisch en normaal vind dat zegt meer over u dan over mij. Rechtspraak via de stembus;waarom gaan mensen gaan stemmen dwazerik?Juist,het is het volk die beslist en dat moet gerespecteerd worden hetgeen nu al jarenlang niet het geval is. Je zou nog raar opkijken hoeveel mensen het fout vonden om een partij op zo'n laffe manier voor de rechtbank te slepen. En een partij moet je bestrijden via de stembus en niet via een rechtbank.De kiezer beslist. Toon eens uw andere bewijzen of ehbt ge die van uw lievenlingssite blokwatch gehaald,tuurlijk,zelf kan je het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Je word niet als racist geboren,je word het of je kan het worden en daar zijn helemaal niet allochtonen de fout van maar ook de andere partijen die hier al jarenlang de boel verkloten en die mislukte multikul door onze strot duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De kiezer brengt een stem uit en de verkozen politici sturen het beleid bij in de richting die de kiezer heeft aangegeven, dat is absoluut niet hetzelfde als een vonnis uitspreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf dan meteen die verkiezingen af als men toch geen rekening houd met 1M mensen die op het vb stemmen en waarvan er ook allochtonen opstemmen en op onze lijsten hebben gestaan. Dat proces is een laf proces geweest waar ze speciaal om ons te kunnen pakken meerdere wetten heeft moeten veranderen en er zomaar eventjes 4j over gedaan hebben. Waar paterke leman duidelijk zegde;we zullen een rechter vinden die het vb zal veroordelen. En dan opeens gaan ze van antwerpen naar gent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Het is wel grappig om te zien dat fouten en misdaden van (ex-)mandatarissen van het VB zo in de verf gezet worden en verbonden worden met de partij zelf.
Want als dit in een andere partij gebeurt, dan mag je plots geen verband meer zien met de partij waartoe ze behoren. Dan zijn het ineens wel individuen die een misdaad hebben begaan. Stront is er overal, in elke partij. Dat maakt de hele partij en elke stemmer niet tot WC-voer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dat nu express was of niet maakt niet uit;de man was evenzeer in de fout en die kleine is dood. Ik kan gerust nog zo van die dingen gaan opnoemen.Daarom dat ik het nogal zielig vind van onze linkse en sommige extreem linkse rakkers hier dat ze steeds opnieuw zo'n zaken gaan posten en topics openen over wat sommige vb'ers al hebben uitgespookt en daarom maar zomaar eventjes iedereen die bij het vb zit over één en dezelfde kam scheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begrip pedofilie komt niet in het SWB onder de term "pedofilie" Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2007 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Filosoof is er ne kenner van precies....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() veel ervaring mee ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Ja, ik "krijg" dikwijls vragen over juridische onderwerpen
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2007 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Pedofielen of aanranders van minderjarigen : slechts 1 adres > Filosoof...
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling