![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yoko O no not her again:
![]()
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mooi van buiten, maar...
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gewoon verschrikkelijk: daar zit geen leven meer in, geen lach... echt heel erg
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogst interessant indeed.
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da valt hier stil...
![]() J.L. Hewitt ![]() De fantastische Monica Bellucci ![]() De even prachtige Laetitia Casta ![]() Virginie Ledoyen (amai men botte) ![]() Elisha Cuthbert (idem) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eva Green
![]() denise richards ![]() jessica alba ![]() Maggie gyllenhaal, die ooit wel eens in mijn langspeelfilms mag komen spelen ![]() ![]() Nathalie Portman ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke smaak, Pé.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme mede-forummers
![]() als leraar Nederlands in een 'Athenée Royal' sta ik vier dagen op zeven voor een klas waarin minstens twee en vaak genoeg meer dan zeven meisjes zitten die stuk voor stuk mooier, liever, warmer, geestiger, ... zijn dan die sukkels van 'sterren' die jullie hier komen posten. Om jullie een idee te geven : in klas 4.1 : Nina ('pretty ballerina'), Gamze, Laetitia, Negin ( ![]() ![]() in klas 4.2 : Hanane, Yousra, Rafeyte ( ![]() in klas 4.3 : Jacqueline, Coline, Hajar, Chaimah, Sabrina ('Thunderdome'), Nelly, Sonja, Narjisse ('la reine'), Soukeïna, Jessica in klas 4.4 : Farida, Sara ('Bikkembergs'), Gloria, Yasmina, Fatima, Nina ( ![]() ![]() ![]() in klas 6.1 : Louisa, Hannane, Nasiba ( ![]() Als ik er echt ééntje van moet kiezen, dan denk ik dat het Farida wordt : Farida ( ![]() kortom : EEN JUWEELTJE !!! Helaas, of gelukkig - wie weet - m�*g, kan noch wil ik hier foto's publiceren, maar ik ben er vrij zeker van dat de zogenaamde concurrentie van de 'wereldsterren' in een hoekje gaat zitten janken als ik dat toch zou doen. Vorig schooljaar was het zo mogelijk nog erger (of beter), met een Anissa, Ramona, Cacharela, Gipsy, Gaëlle (2), Rogélie, Nawal, Hajar, Cindy, Nassiba, Erica, ... die nu helaas - of gelukkig - niet meer tot mijn 'publiek' behoren (maar dat kan nog altijd gebeuren, zeker in het geval van Ramona, Cacharela, Gipsy, Gaëlle (2), Rogélie, ...) En volgend schooljaar is 't wéér van 't zelfde !!! Eigenlijk weet ik niet eens meer of ik zoveel schoons wel verdien ! En dan vergeet ik nog mijn collegae Zoubida en Elisabeth !! Of mijn privé-leerlinges Agatha en Laurélie !!! Verdomme, ik begin te beseffen dat ik eigenlijk echt wel een '100%Gelukzak' ben. Laatst gewijzigd door djimi : 8 maart 2007 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 't is te zeggen, met zo een lijst kun je heel wat perverse dingen doen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar hij heeft wel een punt, veel van die opgespoten vrouwmensen in sommige foto's zien er echt niet "lief" uit, en ik moet zeggen dat je dan soms beter ziet als je een beetje gaat wandelen in de stad. Ik hoop echter dat ik vrijuit ga hier. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() ![]() Lekker toch zo een 'wijven' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou van mijn job, en wil die niet kwijt. En al zeker niet op 'die' manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb ik dan zo verschrikkelijk verkeerd gezegd ? Heb ik adressen verspreid ? Heb ik fotootjes geplaatst ? En denkt u misschien dat ik dat ooit zou doen ? Niet voor alle geld van deze wereld ! Ik ben, ondanks de schijn van het tegendeel, echt niet gek. Laatst gewijzigd door djimi : 8 maart 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de bijnamen, die heb ik zelf niet verzonnen, hoor. Zo veel - of zo'n soort - fantasie heb ik niet. Laatst gewijzigd door djimi : 8 maart 2007 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klasfoto's zijn toch niet strafbaar?
![]()
![]() |