![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft dan wel als bijkomend verschijnsel dat "onze" kindertjes daar allemaal met een pruillip lopen omdat ze gestraft worden en niet mee MOGEN met de bosklassen. Het alternatief om volledig tegemoet te komen aan de eisen van de bezetter is dan gewoon om aparte bosklassen in te richten: moslim bosklassen / niet-moslim bosklassen. De kerstspellen zijn al afgeschaft neem ik aan? Reeds vervangen door het offerfeestspel zodat onze kinderen kunnen integreren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Heeft iemand een duidelijke, betrouwbare bron? Ik las daarnet op een andere post dat dit een foute berichtgeving was en er gewoon voor de moslim-kinderen halal eten zal voorzien worden. Dat trekt er al wat beter op. Alle kinderen halal voedsel voorschotelen zonder inspraak van ouders of leerlingen is toch te gek voor woorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging er net om dat de vorige jaren een keuzemogelijkheid werd aangeboden, maar dit jaar niet meer omdat het kostenplaatje te hoog opliep. ..... Tiens, als de moslims verleden jaren al reeds op hun wenken bediend werden, waarom gingen ze d�*n niet mee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 februari 2007 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heeft iets met 'staart' en 'intrekken' en 'verkiezingen' te maken, denk ik. Voorhamme zegt nu dat de briefinhoud niet klopt. Grappig. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...es/index.shtml
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 13 februari 2007 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strontbestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Soms ook weer wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu moeten ze niet klagen, ze hebben zelf voor die corrupte moslimvrienden gestemd. Dat is ook democratie. De leugenaars die de media controleren krijgen de macht. Het volk is al genoeg gewaarschuwd. Spijtig genoeg laten ze zich telkens weer vangen. En zo gaat ons land naar de kloten. Hoofddoeken, halal-vlees, straks de sharia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Juist. Hier in Europa eten we al eeuwenlang varkensvlees en onze levensverwachting is hoger dan in de Arabische landen. Natuurlijk spelen er meerdere factoren, maar soit ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar dit terzijde. Hoofddoeken en halalvlees is niet hetzelfde als de sharia. Zoiets stellen is belachelijk. Het is niet omdat ze halalvlees geven aan kinderen waarvan de ouders dat liever willen (wat is daar nu mis mee ?), dat onze grondwet veranderd zal worden, hè ? Gain some perspective. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Fluiten werkt tegen tijgers. Ik fluit altijd als ik over het straat loop, en ik heb nog geen tijger gezien. Wortelen zijn goed voor de ogen. Heb jij al eens een konijn met een bril gezien ? Ik dacht dat dat alleen maar flauwe moppen waren. Ik had nooit verwacht dat er iemand dit als een waarheid ging verklaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ozymandias;daarom;Tjonge jonge;toen ik op school 's middags bleef eten,toen ik op reis ging mee mijn klas en/of de school,toen ik naar de voetbalschool ging in limburg moest ik ook niet komen zeiken dat ze dit en dat niet mochten serveren omdat ik het niet mocht.
Eten wat de pot schaft godverdomme maar neen,speciaal voor de moslimpkes zou er weer een uitzondering moeten gemaakt worden. En ik geloof er al helemaal geen fluit van dat geen enkele moslim varkensvlees zou lusten.Achja,tis juist,het is dat achterlijk middeleeuws geloof die hen dat oplegt en tja,hun wetten staan boven de onze maar dat weten we ondertussen ook al langer dan vandaag. Willen ze niet mee dan is dat hun probleem,niet de onze.Niemand word verplicht om mee te gaan. Staat het eten op school je 's middags niet aan;ga dan naar een frietkot of breng je boterhammetjes mee. Geen uitzonderingen;voor niemand niet.Ik heb ook nooit uitzonderingen gekregen en m'n broer die nu nog z'n laatste jaar naar school gaat krijgt ook geen uitzonderingen op z'n school. Eten wat de pot schaft en daarmee basta. Ze krijgen hun zin niet dus wat doen ze zoals altijd;niet afgeven,blijven doorzetten en ze weten uiteindelijk dat ze toch hun zin zullen krijgen,hun wil is wet en natuurlijk weten ze maar al te goed dat partijen zoals sp-a en groen en vld domme partijen zijn en deze toch uiteindelijk zullen toegeven. Dus jij vind dat ouders ook al de wetten mogen stellen? Oke,geen probleem,kan nog leuk worden;er zijn meer dan 50 leerlingen bijvoorbeeld en ze willen alle 50 iets anders eten en dit terwijl ze op zee of bosklas zijn,lol.Wakker worden,dat is je reinste onzin en niet haalbaar. Laatst gewijzigd door Marlboro : 13 februari 2007 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Nogmaals wordt er naast halal ook niet koosjer en een gewoon menu aangeboden?
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Wat als ik zou eisen dat mijn kinderen geen vlees voorgeschoteld krijgen dat op halal-wijze is geslacht? Krijg ik dan ook de garantie dat dit niet zal gebeuren?
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft Voorhamme reeds zijn staart ingetrokken en mogen kaffers normaal eten (behalve varkensvlees) en enkel halal kip en halal kalkoen. Het wordt tijd dat kaffer en moslimouders eens een briefke thuiskrijgen dat hun kinderen verplicht koosjer zullen moeten eten op bosklassen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 februari 2007 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen schijnt het veranderd te zijn en stond er een "foutje"???? in de brief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij ons zat een getuige van Jehova, en die moest niet mee toen we gingen kijken hoe het Rode Kruis bloed afnam. Raar, hè ? Zouden scholen dan rekening houden met hun kinderen, en hun geloof ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tweede opmerking: Omdat ik het niet kreeg, zij ook niet. Proef ik daar enige wrok ? Jaloezie ? Omdat het bij jou niet gebeurt, moet het daarom bij iemand anders ook niet gebeuren ? Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ozymandias : 13 februari 2007 om 11:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je het leuk Ozzie om zo je broek te blijven afsteken ten dienste van de islamisering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De multikulpromoters en - zeikerds moeten goed beseffen dat ze voor onze kinderen en kleinkinderen in spoedtempo een "nieuwe maatschappij" aan het in elkaar flansen zijn, maar het zal geen betere worden, verre van... |
|
![]() |
![]() |