![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: VB en N-VA samen? | |||
Ja, maar in een kartel |
![]() ![]() ![]() |
31 | 31,96% |
Ja, als partij |
![]() ![]() ![]() |
13 | 13,40% |
Nee, tenzij de N-VA het vreemdelingenstandpunt accentueert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,19% |
Nee, onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
47 | 48,45% |
Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() wie moet die charismatische figuur dan zijn? Eric Defoort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb ik Geert Bourgeois al héél anders gezien dan hij op tv gepresenteerd wordt. De man heeft zijn uiterlijk niet erg mee, wat niet belet dat hij best tot een kwinkslag in staat is. Niettemin is er op het vlak van zijn presentatie aan het publiek wel meer kritiek op hem. Misschien zou het dus niet slecht zijn (zoals Stefabie zegt) dat de N-VA, letterlijk dan, een ander gezicht of boegbeeld krijgt. Hopelijk wordt dat geen nieuwe Bert Anciaux. Er is voldoende bewezen dat dit evenmin stevige aarde aan de dijk zet. Intussen toch maar niet vergeten dat er nog iets van de ex.VU overbleef dankzij het taaie doorzettingsvermogen van deze "zuur kijkende" man. Een normaal mens zou het voor minder laten afweten. Het zou immers ook aan mij vreten als men mij "sluipmoordenaar van de partij" noemt, (Schitz) "Dieu", naar PS-God Spitaels, (Van Grembergen) en "dommekloot" ( Agalev overloper Bart Staes) en meer van dat fraais. (Neen Staaf! Omdat hij tegen het burgerreferendum is heeft nog niemand het recht een vrij rechtschapen man zo te noemen... ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik sleep reeds de punt van mijn azerty-klavier. ![]() Wat mij opnieuw mateloos verheugt en geruststelt: ik merk hier weer een N-VA'er en een blokker die mekaar afzeiken. ![]() Mijn landje zal vooralsnog gespaard blijven van een 20% secessisten die het aan één zeel trekkend, in stukken doen scheuren. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn 20% secessisten trouwens voldoende om jouw landje in stukken te kunnen scheuren? Scheuren z�*l het maar NIET door de secessisten maar eerder door een veel te veeleisend landsdeel dat het normaal is beginnen vinden dat het kan parasiteren op het andere. Geen land ter wereld kan dit ten eeuwigen dage blijven dragen. Ook en zelfs dit corrupte koninkrijkje niet.
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Volgens mij zou kartelvorming toch mogelijk moeten
![]()
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook vandaag willen sommige vlaamsnationalisten dat het VB en N.VA gaan samenhokken..... Janken, jammeren, zagen en de Calimero uithangen. Dat is het handelsmerk van de vlaamsnationalist. Vroeger, héél vroeger en ook nog de dag van vandaag..... Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 mei 2010 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar alles gezegd zijnde zoals het is: het zijn NIET de Vlamingen die NU aan het janken zijn he. In jouw landsgedeelte komt het schuim op de lippen van de politici (natuurlijk ook bij sommige burgers) en ze weren zich als de duivel in een wijwatervat, maar nu zelfs de CD&V zegt éérst akkoorden te willen alvorens een regering te vormen, is het buigen of... België barst. Milquet wil nu zelfs de taalgrens gaan aanpassen ![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() Henri The Necromancer haalt zijn kunsten boven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Zolang Belgie nog bestaat, zie ik N-VA en VB niet fusioneren of in een kartel gaan. Als het cordon sanitaire ooit wegvalt, kunnen er wel coalities tot stand komen tussen de twee, al zullen ze niet graag in mekaars gezelschap gezien worden - de N-VA om de verwijten van 'extremisme' en 'racisme' te vermijden, het VB om niet als te zacht beschouwd te worden.
|
![]() |
![]() |