![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Gij hebt hem niet nodig. Denk ook eens aan de anderen. Ik werk in ploeg en moet om 6u15 beginnen. Vroeger kon ik idd dit met openbaar vervoer doen. NU is het bedrijf gevestigd op een ander locatie. Gevolg. Om 's morgens op tijd op mijn werk te geraken moet ik de trein van 21u45 nemen de dag ervoor. Om met de late thuis te komen kan ik de trein van 23u36 nemen om 's anderendaags om 5u45 in mijn gemeente toe te komen.
Laatst gewijzigd door Den Bal : 17 februari 2007 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een: hier in Alberta bestaat er geen autokeuring!! GEEN dus. (prive autos - vrachtwagens ed hebben wel keuring) De enige keer dat een auto gekeurd wordt is wanneer de auto wordt verkocht EN de auto ouder is dan 15 of 20 jaar. Ik ken de juiste tijd niet. Dan moet ie worden gekeurd door een technieker. Op basis van die keuring, kan je dan je verzekering krijgen en je inschrijvingsplaat. Twee: een story over de veiligheid en de garanties ervan door de zgn keuring. In 1980 of 1981 (ik wil het juiste jaar kwijtzijn) ging mijn garagist met mijn auto naar de keuring en het wrak kwam terug zonder gaatjes!!! Maar er bleken toch kosten aan de wagen te zijn en vooraleer die te willen spenderen trok ik mijn mijn wagen naar Zwijndrecht (LO), want daar heeft/had de VAB/VTB een testcentrum. IK had dus een volledige doorlichting geboekt. Na de eerste test vertelde de technieker van dienst mij, dat hij mij geen geld meer uit mijn zakken ging kloppen want de wagen was rijp voor het stort. 'Ja maar, hij komt niet van de schouwing' 'Dan raad ik je aan om die in proces te trekken, je kan mijn vaststelling hier gebruiken als bewijs dat die hun werk niet hebben gedaan.', was zijn antwoord.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan je eindeloos doorgaan over die grondafstand of je dat nu goed of slecht vind maar er zitten nu eenmaal leidingen onder je wagen tegen je chassis zoals remleiding en benzine leiding om nog maar te zwijgen van uw carter en uitlaat of benzine tank die dikwijls slechts evenveel cm van de grond aan het zweven is. En tuning mij niet gelaten, vind het meestal mooi maar dikwijls niet praktisch. Wielen van 18 of 19 soms 20 rijden uw wagen finaal naar de kl.ten meestal en zorgen allesbehalve voor comfort. Brede banden mooi om te zien en goed als het droog ligt, maar nat is het meestal eerder zweven dan rijden op de baan. En ik heb het vooral over die stekkedoos wagentjes.
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() die 9cm is nu ni het probleem wat ik wou bedoelen, maar 't feit dat ze in het ene keuringstation dit nakijken met dat balkje en in het andere niet stoort me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grote verbouwingen zijn nog steeds toegelaten aan een wagen...de mensen die tegen de lamp lopen zijn meestal de zogenaamde 'tjoeners'. Enfin, veel geblaat en weinig wol lijkt me...dat jullie 6euro meer moeten betalen lijkt mij niet meer dan normaal aangezien al die aangehechte/aangeplakte stukjes moeten gecontroleerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik woon met 6 mensen in een huis, hoe verwacht jij dat ik mijn boodschappen ga doen dan met het openbaar vervoer? 2 zakjes vol met drinken en dan later op de dag opnieuw gaan winkelen om de rest van de inkopen gaan te doen? ![]() Je denkt enkel aan jezelf kerel, niet iedereen zijn leven is zoals dat van jou. Jij moet geen rekening houden met niemand blijkbaar, ook dat geld niet voor iedereen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan rij ik wel wat extra nutteloze km's per maand zodat het mij goedkoper uitkomt. Veel suc6 met je maatregel voor het milieu kerel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doordat je niet serieus kan antwoorden na enkele keren geef je dus toe dat het nergens op slaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al zei, lijkt meer op gierigheid kerel.
Laatst gewijzigd door illwill : 18 februari 2007 om 13:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat vind ik nu erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dat ze mij 6euro aanrekene en controlere vindk ni erg, moge er naar zien zoveel ze willen, maar vind wel dat ze iets ofwa een verschil mogen zien of weten tussen een wagen die standaard met spoilers uit fabriek komt en die niet zo uit fabriek komt. Laatst gewijzigd door tuningfreak : 18 februari 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik rijdt met getunde wagen en ik betaal niets extra's als ik naar de keuring ga.
Het enige wat niet in orde is aan m'n wagen zijn m'n sport spiegels,ze zijn zogezegd te klein terwijl ik het nochthans gewoon ben. Wat doe ik;ik laat er de originele spiegels opsteken,ga naar de keuring,ben er lekker door geraakt en dan steek ik terug m'n sportspiegels op,zo simpel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen,ik kan niet zonder wagen.Als ik boodschappen doe dan kan ik dat onmogelijk allemaal gaan meenemen,ik heb mijn wagen nodig. Keuringen 10 maal duurder maken?Wat voor nut heeft dat nu in godsnaam?En voor het milieu;dat is niet de autobestuurders hun fout maar de mensen die de wagens ontwerpen die er maar voor moeten zorgen dat we milieu vriendelijker wagens krijgen. En de keuring dient om na te gaan of je voertuig met alles in orde is,zodat je nog veilig op de baan kan rijden,meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Me kan van mij ook denken dat ik er goed inzit omdat ze mij mee een mooie getunde wagen zien rijden maar niets is minder waar,integendeel zelfs,ik ben al bijna even arm als gij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 |