![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
You ain't got the money or you don't have the money. If you wanna talk like a real G, betta do it right ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet eet de man niet alle dagen ''gelei'' op zijn boterham omat hij zich geen vlees kan permiteren. Om zich is dat geen schande, armoede bestaat nu eenmaal, maar het word wel echt meelijwekkend als men dan gaat beweren dat men schatrijk is. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 februari 2007 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Toch wel
![]() De familie van Bobejaan Schoepen is niet gelukkig met de VB-dag in Bobbejaanland. Het familiepretpark werd enkele jaren geleden aan een internationale groep verkocht. Tom Schoepen, de jongste zoon van Bobbejaan: "De emotionele band met dat voormalige familiebedrijf blijft natuurlijk bestaan. Maar het is al een paar jaar dat wij ons totaal niet meer kunnen vinden in de geest en de manier waarop het pretpark wordt gerund. De beslissing om het pretpark exclusief ter beschikking te stellen aan een politieke partij, nota bene op de allereerste dag van het nieuwe seizoen, is voor ons onbegrijpelijk. Toen Bobbejaanland nog eigendom was van mijn ouders heeft het toenmalige Vlaams Blok verscheidene malen gevraagd om het park af te huren. Mijn ouders hebben dat altijd geweigerd. Los van de ideologie van die partij, vonden ze dat Bobbejaanland consequent apolitiek moest zijn. Nu wordt dat principe blijkbaar om commerciële redenen overboord gegooid." Gazet van Antwerpen Goed gedaan van het Vlaams Belang voor die blijters van een familie Schoepen. Doordat ze het verkocht hebben kan het Vlaams Belang eindelijk er gebruik van maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar kom: het blijkt een kinderziekte te zijn: ze willen in feite gewoon op de molentjes zitten in Bobbejaanland. Misschien krijgen ze daar ook een soortement toeter op hun hoofd en een rammelaar. Of... een jujupen TUTER! Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 maart 2007 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Zeer dikwijls als mensen geïnterviewd worden over gelijk wat, moeten ze tussendoor eens zeggen hoe verschrikkelijk dat VB wel is, en ze worden daartoe dikwijls gedwongen; Ik ken zo een aannemer die een belangrijk contract wou afsluiten, maar dan moest hij eerst wel veklaren dat hij het VB sterk afkeurde, (hoewel hij zelf VB stemt). Dus geloof maar niets van al die verklaringen en neem het de familie niet kwalijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel leuk om te zien.
Een Spaanse groep die uiteindelijk hier het cordon sanitaire komt doorbreken. Waar zat zoon Tom eigenlijk toen die andere partijen de zaak afhuurden? Ik heb wat gegoogled en nergens verzet gehoord van Tom Schoepen toen dat gebeurde.
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou dat niet meer met de houding van het VB te maken dan met die van Schoepen. Als een allochtoon in een club niet wordt toegelaten hoor ik je anders enkel iets zeggen in de trend van: eigen schuld,dikke bult. Maar bij het VB ligt dat anders natuurlijk he ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 1 maart 2007 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga er niet zijn .. ben geen lid.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het VB een pretpark een dag wil afhuren exclusief voor zijn leden, denk ik niet dat dit is omdat er problemen zullen te verwachten vallen met andere bezoekers - die er overigens niet zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier dus NIET over allochtone jongeren die geweigerd worden in clubs maar over één bepaalde politieke partij die Tom Schoepen liever had geweerd op het ex.familie-eigendom. Mij goed, maar dan moet hij niet eerst lullen dat hij het liever zag zoals zijn ouders het zouden gewild hebben: de politiek er helemaal buiten houden dus.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet alleen zij.... Zoals ik al eerder schreef heb ik met eigen ogen gezien dat de familiebijeenkomsten van het VB getuigen van een vredige rust en gedisciplineerdheid. Hun kinderen zijn welgemanierd en handelbaar en hebben geen neiging tot vandalisme. Ik zou echter eens willen zien waarin de geplande, ongestoorde familiedag zou ontaarden indien er 'zonder-haat-straat'-volk zou naar afzakken, én binnenmogen....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook geen lid maar heb wel zin om er uitgerekend d�*n naartoe te gaan met mijn kleinkind. Het lijkt me een uitgelezen kans om nog eens een van de weinige, ongestoorde, een rustige bijeenkomsten mee te maken die in het vroegere Vlaanderen heel gewoon waren.
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk(over het off-topic gaan), ik zwijg
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 1 maart 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als het zo veelvuldig voorkomt kan het toch niet zo moeilijk zijn om één klein bewijsje op tafel te leggen.
![]() |