![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Layla, jij wil dus de klok meer dan 50 jaar terugdraaien en brandhout maken van 50 jaar vrouwenrechtenbeweging...Foei!! Mannen een GEWETEN schoppen luidt het devies!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch zou ik die dames niet uit het zwembad hebben gezet, maar "gecontroleerd" in het diepe geduwd zodat de Redders meteen konden bijspringen.
![]() |
#83 |
|
![]() Zo zo zegt de verdraagzame...
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() Liever verzuipen dan zich te laten redden dooor een vent. En stel je voor: mond op mond beademing!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 3 maart 2007 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD ![]() Toch zou ik die dames niet uit het zwembad hebben gezet, maar "gecontroleerd" in het diepe geduwd zodat de Redders meteen konden bijspringen. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, het gedoe van die Dames was onmiskenbaar bedoeld om te PROVOCEREN. Oud-Rotterdams spreekwoord: "slaan als een grote vent, dan ook klappen krijgen als een grote vent". Trouwens, ik denk dat ik het belangrijkste gedeelte aan mijn zus zou hebben overgelaten ....
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 3 maart 2007 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind ook dat een badmuts de sluier zou kunnen vervangen, maar als ze d�*t nu liever anders ziet.. wat betreft T-shirt &legging? Heb je geen recente competitie gezien? Als dit kan: http://www.swim-shop.com/images/df_s..._8150C_blk.jpg kunnen T-shirt & legging evenzeer (misschien houden ze er niet van dat jij naar hun billen gluurt? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2007 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Een mogelijke werkgelegenheid voor een vrouw zo weigeren is evenzeer discriminatie!!
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2007 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ik zal niet licht een Dame tegen haar zin aanraken.
Het "pesten" is wel zeer duidelijk van moslim(a)-kant begonnen. Legging, ook wel "fluisterbroek" aangezien ge lippen kunt zien bewegen maar niets hoort, kan ik hooguit humoristisch waarderen en dan nog alleen indien volledig gemotiveerd door Draagster geshowed. Maar natuurlijk mogen (gediplomeerde) moslim(a)s van mij best badmeester(es) worden.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 maart 2007 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zulke lange p*k dat je er zo vlug op getrapt bent, of is't maar bluf? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() hier springt men in badpak, of zwembroek in het zwembad.Punt, uit.En er is geen plaats voor mannenschuwe , met beddelakens ingepakte religieuze fanatici in het water.Alle "filosofen" en ander blanken -hatend gespuis ten spijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Lang? Ruim 18cm op mijn 16e, daarna niet meer echt op gelet en al geruime tijd voor niemand meer belangrijk; raar praatje trouwens, vind ik.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het probleem is dat jij eventjes vlug van achter je scherm uitmaakt wat de bedoeling van een ander is en dan ook voorstelt te handelen naar wat jouw fantasie of ideologie je inspireert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
En ja, ik weet PROVOCATIE doorgaans goed te herkennen. Mijn eerst voor de hand liggende reactie is dan, personen en plaatsen te mijden máár ik hoef me niet uit mijn vaderland te laten verdrijven.
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2007 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Je las kennelijk de laatste regel niet. Negéren kan niet meer als je daardoor overal moet wegblijven, verdreven uit eigen gebied.