Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2007, 23:30   #81
/Sarah/
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Absoluut niet...heb zelfs een gezonde afkeer van elke vorm van religie.
allé ik begrijp dit dus niet, maar allé ieder1 kiest er zelf voor...
Jou dan overtuigen zal al zeer moeilijk zijn....
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 23:32   #82
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Het is gewoon zo, dat ik meer dan genoeg bewijs heb in mijn leven om te kunnen zeggen Allah bestaat, allah heeft deze wereld gecreerd en de profeet Mohammed is zijn boodschapper. En hierbij heb ik helemaal geen twijfels over.

Mag ik eens iets vragen: ben jij een gelovig persoon?
Ik twijfel niet dat u gelovig bent Sarah,maar toch een klein vraagje?
Wat ik niet goed begrijp is dat in Irak islamieten hun medegelovigen meenemen door bommen te laten ontploffen en daardoor in het paradijs komen,gaan de mensen die dan opgeblazen zijn ook in dat zelfde paradijs komen zij waren toch ook gelovig?

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 8 maart 2007 om 23:38.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 23:33   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Dit was toch een grapje?
niet voor saartje hoor.

Maar dit is dan weer wel een grapje:

Kissing Hank's Ass

This morning there was a knock at my door. When I answered the door I found a well groomed, nicely dressed couple. The man spoke first:

John: "Hi! I'm John, and this is Mary."

Mary: Hi! We're here to invite you to come kiss Hank's ass with us."

Me: "Pardon me?! What are you talking about? Who's Hank, and why would I want to kiss His ass?"

John: "If you kiss Hank's ass, He'll give you a million dollars; and if you don't, He'll kick the shit out of you."

Me: "What? Is this some sort of bizarre mob shake-down?"

John: "Hank is a billionaire philanthropist. Hank built this town. Hank owns this town. He can do whatever He wants, and what He wants is to give you a million dollars, but He can't until you kiss His ass."

Me: "That doesn't make any sense. Why..."

Mary: "Who are you to question Hank's gift? Don't you want a million dollars? Isn't it worth a little kiss on the ass?"

Me: "Well maybe, if it's legit, but..."

John: "Then come kiss Hank's ass with us."

Me: "Do you kiss Hank's ass often?"

Mary: "Oh yes, all the time..."

Me: "And has He given you a million dollars?"

John: "Well no. You don't actually get the money until you leave town."

Me: "So why don't you just leave town now?"

Mary: "You can't leave until Hank tells you to, or you don't get the money, and He kicks the shit out of you."

Me: "Do you know anyone who kissed Hank's ass, left town, and got the million dollars?"

John: "My mother kissed Hank's ass for years. She left town last year, and I'm sure she got the money."

Me: "Haven't you talked to her since then?"

John: "Of course not, Hank doesn't allow it."

Me: "So what makes you think He'll actually give you the money if you've never talked to anyone who got the money?"

Mary: "Well, He gives you a little bit before you leave. Maybe you'll get a raise, maybe you'll win a small lotto, maybe you'll just find a twenty-dollar bill on the street."

Me: "What's that got to do with Hank?"

John: "Hank has certain 'connections.'"

Me: "I'm sorry, but this sounds like some sort of bizarre con game."

John: "But it's a million dollars, can you really take the chance? And remember, if you don't kiss Hank's ass He'll kick the shit of you."

Me: "Maybe if I could see Hank, talk to Him, get the details straight from Him..."

Mary: "No one sees Hank, no one talks to Hank."

Me: "Then how do you kiss His ass?"

John: "Sometimes we just blow Him a kiss, and think of His ass. Other times we kiss Karl's ass, and he passes it on."

Me: "Who's Karl?"

Mary: "A friend of ours. He's the one who taught us all about kissing Hank's ass. All we had to do was take him out to dinner a few times."

Me: "And you just took his word for it when he said there was a Hank, that Hank wanted you to kiss His ass, and that Hank would reward you?"

John: "Oh no! Karl has a letter he got from Hank years ago explaining the whole thing. Here's a copy; see for yourself."

From the desk of Karl
1. Kiss Hank's ass and He'll give you a million dollars when you leave town.
2. Use alcohol in moderation.
3. Kick the shit out of people who aren't like you.
4. Eat right.
5. Hank dictated this list Himself.
6. The moon is made of green cheese.
7. Everything Hank says is right.
8. Wash your hands after going to the bathroom.
9. Don't use alcohol.
10. Eat your wieners on buns, no condiments.
11. Kiss Hank's ass or He'll kick the shit out of you.

Me: "This appears to be written on Karl's letterhead."

Mary: "Hank didn't have any paper."

Me: "I have a hunch that if we checked we'd find this is Karl's handwriting."

John: "Of course, Hank dictated it."

Me: "I thought you said no one gets to see Hank?"

Mary: "Not now, but years ago He would talk to some people."

Me: "I thought you said He was a philanthropist. What sort of philanthropist kicks the shit out of people just because they're different?"

Mary: "It's what Hank wants, and Hank's always right."

Me: "How do you figure that?"

Mary: "Item 7 says 'Everything Hank says is right.' That's good enough for me!"

Me: "Maybe your friend Karl just made the whole thing up."

John: "No way! Item 5 says 'Hank dictated this list himself.' Besides, item 2 says 'Use alcohol in moderation,' Item 4 says 'Eat right,' and item 8 says 'Wash your hands after going to the bathroom.' Everyone knows those things are right, so the rest must be true, too."

Me: "But 9 says 'Don't use alcohol.' which doesn't quite go with item 2, and 6 says 'The moon is made of green cheese,' which is just plain wrong."

John: "There's no contradiction between 9 and 2, 9 just clarifies 2. As far as 6 goes, you've never been to the moon, so you can't say for sure."

Me: "Scientists have pretty firmly established that the moon is made of rock..."

Mary: "But they don't know if the rock came from the Earth, or from out of space, so it could just as easily be green cheese."

Me: "I'm not really an expert, but I think the theory that the Moon was somehow 'captured' by the Earth has been discounted*. Besides, not knowing where the rock came from doesn't make it cheese."

John: "Ha! You just admitted that scientists make mistakes, but we know Hank is always right!"

Me: "We do?"

Mary: "Of course we do, Item 7 says so."

Me: "You're saying Hank's always right because the list says so, the list is right because Hank dictated it, and we know that Hank dictated it because the list says so. That's circular logic, no different than saying 'Hank's right because He says He's right.'"

John: "Now you're getting it! It's so rewarding to see someone come around to Hank's way of thinking."

Me: "But...oh, never mind. What's the deal with wieners?"

Mary: She blushes.

John: "Wieners, in buns, no condiments. It's Hank's way. Anything else is wrong."

Me: "What if I don't have a bun?"

John: "No bun, no wiener. A wiener without a bun is wrong."

Me: "No relish? No Mustard?"

Mary: She looks positively stricken.

John: He's shouting. "There's no need for such language! Condiments of any kind are wrong!"

Me: "So a big pile of sauerkraut with some wieners chopped up in it would be out of the question?"

Mary: Sticks her fingers in her ears."I am not listening to this. La la la, la la, la la la."

John: "That's disgusting. Only some sort of evil deviant would eat that..."

Me: "It's good! I eat it all the time."

Mary: She faints.

John: He catches Mary. "Well, if I'd known you were one of those I wouldn't have wasted my time. When Hank kicks the shit out of you I'll be there, counting my money and laughing. I'll kiss Hank's ass for you, you bunless cut-wienered kraut-eater."

With this, John dragged Mary to their waiting car, and sped off.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 23:36   #84
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
allé ik begrijp dit dus niet, maar allé ieder1 kiest er zelf voor...
Jou dan overtuigen zal al zeer moeilijk zijn....
Njah...begrip is er inderdaad te weinig van gelovigen tov ongelovigen in de wereld.
Ik begrijp het ook niet waarom mensen zo halstarrig vasthouden aan sprookjes en er hun leven door laten lijden/leiden (kies zelf maar wat van toepassing is).

Enfin, jullie gaan toch al met een gerust gemoed dood, is toch al iets
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 23:56   #85
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Vraagje: is het mogelijk dat een Syriër en een Marokkaan racistisch tegenover elkaar kunnen staan?
ik weet in elk geval dat Marokkanen, Algeriërs en Tunesiërs zich meestal niet graag zien.Turken minachtten alle arabieren, en deze haten hen eveneens.Al die volkeren haten elkaar in feite, maar allemaal tezamen haten zij ons.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 23:58   #86
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
pfff, messentrekken is van alle tijden.
vroeger op de kermis, toen er nog geen allochtonen waren, 't ene dorp tegen het andere.
vlaamse traditie tot en met.
maarja...
wat weet gij daar van? Al eens met een mes gevochten?Bedreigd geweest, of verwond?
Oud 9 maart 2007, 00:03   #87
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
pfff, messentrekken is van alle tijden.
vroeger op de kermis, toen er nog geen allochtonen waren, 't ene dorp tegen het andere.
vlaamse traditie tot en met.
maarja...
voor een meisje vechten is inderdaad zo oud als de straat, en zelfs normaal voor mij.Maar direkt de rivaal daar voor omversteken is wat te veel van het goede.En dat heb ik in België nooit banaal weten zijn.Als dat al gebeurde, was het eerder zeldzaam.Zoiets was groot nieuws."hij heeft hem omvergestoken!".Vandaag kijken de mensen daar amper van op.Ze zijn het gewend geworden precies.
Oud 9 maart 2007, 00:10   #88
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
of met granaten. dan zijn ze zeker dood.
gooi er mitgard tussen, dan vallen die dood van de stank
Oud 9 maart 2007, 00:15   #89
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben een persoon die enkel harde bewijzen gelooft....Met verhaaltjes kan ik ook komen!
vuisten kunnen hard aankomen hoor.En de mensen hier vergenoegden zich daarmee.Simpel hé...
Oud 9 maart 2007, 00:24   #90
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja wij hebben de woorden die in de Koran staan Wij hebben een profeet(vzmh) die deze prachtige geloof heeft verkondigd
Bah! Stephen King schrijft veel betere griezelverhalen, maar daarom geloven wij nog alles niet wat die man schrijft hé.Alhoewel ik persoonlijk wel veel bewondering heb voor de grenzeloze fantasie van die mens.
En Ron Hubbard! dat is mischien nog een beter voorbeeld.Die is zijn karrière begonnen als Science Fiction schrijver, en had een redelijk succes.Aan een journalist die hem ondervroeg of hij daarmee tevreden was , zei hij :"ik mag me niet beklagen, maar als je echt grof geld wil verdienen, moet je geen SF verhalen schrijven, dan moet je een godsdienst bedenken ". Sindsdien is hij de oprichter van de Scientology geworden, een erkende godsdienst in verschillende landen, waaronder de United States...
Uw profeet was uit hetzelfde hout gesneden: een gewiekst zakenman met veel fantasie.Of iemand die aan hallucinaties onderhevig was.Of beide mischien.Maar daar blijft het dan ook bij...Meer moet ge daar niet achter zoeken meid...
Oud 9 maart 2007, 00:35   #91
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
daar komen de groen en rooi kiekes wel tegen in... hun kiezers moeten ze goed behandelen, ook in de gevangenis !
En het gerecht de feiten maar afzwakken tijdens het onderzoek.
Bij de steekpartij in Binche werden zogezegd racistische leuzen gescandeerd. 's Anderendaags wist het parket al te vertellen dat het niet om een daad van racisme ging want: "de bende waartoe de dader behoort heeft ook allochtone leden"

Bij de steekpartij in Lokeren is het dit:

De politie kwam ter plaatse en pakte de dader op, maar die werd door vrienden uit de politiecombi gehaald.
"Maar uit het eerste onderzoek blijkt dat die mensen goede bedoelingen hadden en ze die jongen naar het ziekenhuis wilden brengen", zegt parketwoordvoerder Theo Byl.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...te/index.shtml
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 9 maart 2007 om 00:40.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:28   #92
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Wat? Je denkt dat je als man boven de vrouw komt te staan??????
Zie daarom zou je eens enkele stukken moeten lezen, man en vrouw zijn gewoonweg gelijk in de islam. Er is niets dat mannen meer mogen dan vrouwen volgens de islam.
mannen mogen met christenen trouwen, vrouwen niet... mannen moeten enkel bedekt zijn van navel tot knieën, vrouwen ietjes meer me dunkt... Sarah, het is niet zo erg als velen hier denken maar dat zmannen en vrouwen gelijk zijn is er net iets over me dunkt.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:31   #93
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik weet in elk geval dat Marokkanen, Algeriërs en Tunesiërs zich meestal niet graag zien.Turken minachtten alle arabieren, en deze haten hen eveneens.Al die volkeren haten elkaar in feite, maar allemaal tezamen haten zij ons.
Ik heb de motieven waarom Syriërs niet veel van Marokkanen moeten weten in ons land al verduidelijkt. Maar ik heb het dan wel van horen zeggen he

Laatst gewijzigd door Laya : 9 maart 2007 om 16:31.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:34   #94
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie daarom zou je eens enkele stukken moeten lezen, man en vrouw zijn gewoonweg gelijk in de islam. Er is niets dat mannen meer mogen dan vrouwen volgens de islam.
Staat nochtans klaar en duidelijk in vers 4.34 van uw koran.

Ik denk dat het tijd wordt dat je die ZELF eens gaat lezen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 maart 2007 om 16:34.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 18:53   #95
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
Echte flikken? Hier bestaan die niet meer. De ordehandhaving gaat er op achteruit en de criminaliteit gaat er op vooruit. Logisch: oorzaak en gevolg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik heb ook de indruk dat die nie meer bestaan, ...

Het begint al met dat belachelijk smurfen uniform en da voos baseball klakske, daar lachte als doorgewinterde crimineel toch gewoon mee, ...

straffer ze mogen niet eens iets zeggen of doen, of Mr Crimineel zijn rechten worden geschonden...

Geeft de flikken ne stevige matrak en een licence to klop, da zal er al wa beter op trekken.
Wel da zou ik nie zo zegge. Echte Flikken bestaan zeker nog, ga maar eens naar de Gentse Flikkendag elke laatse zondag van september.
De jaarlijkse opendag van de politie, waaraan ook de bekende serie gekoppeld is. Ja, en niet omgekeerd, de serie is gemaakt naar aanleiding van promotie van de Gentse open-flikkendag.
Het begon jaren geleden als een kennismakingsdag en is uitgegroeid tot een massameeting.

Uit het prgrammablad van de Flikkendag 6de editie:
Frans Beke is de burgemeester van de Gentenaars en de enige Vlaamse burgervader wiens korps zonder blikken of blozen flikken mogen genoemd worden. Daar is hij trots op. Als student schold men de politie uit voor flik en nu is het een soort erenaam. De Gentse politie staat dicht bij de burger. Ons korps is aanspreekbaar en richt beleid op de gemeenschap. Ik zeg niet dat de flikken geliefd zijn, maar de argwaan is weg.
Vergeef me mijn chauvinisme, doch veel vlaamse korpsen kunnen nog wat leren van de Gentse flikken.
De Gentse korpscchef zei ooit dat onze stad (250.000) de criminaliteitscijfers heeft van een boerengat. Dat is amper overdreven, we zijn een trotse stad.
(Einde citaat).

Dus een kennismaking met de Gentse flikken is niet aan te raden voor die messentrekkers, tzal hunnen besten dag nie zijn peisk.
Zelfs heeft het korps in Eindhoven , dacht twee jaar geleen, de hulp van de Gentse politie gevraagd voor instructie hoe zakkenrollers te pakken. Gentse rechercheurs zijn toen in Eindhoven praktijkles gaan geven.
Het woord Flik heeft voor mij de betekenis van kwaliteit.
En srry, mag toch wel een beetje ook trots zijn (als geboren Gentenaar) op ons flikken.

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 9 maart 2007 om 18:57.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 17:29   #96
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mij is dit toch wel genoeg: Het zijn woorden die door God, Allah zelf zijn doorgegeven. Woord per woord....Dus tuurlijk dit is mijn hard bewijs en als je het allemaal zou doorlezen zou het jou ook allemaal duidelijk worden
Sarah, asjeblief... smijt die hele stinkboel toch in de prullenmand! Je laat je bedotten door machtsgeile idioten die hun medeburgers om het even wat op de mouw spelden om zelf macht en aanzien te krijgen. Idem voor het katholieke geloof waarvan de macht ondertussen verleden tijd is.
God heeft nooit een woord voortgebracht, het is maar een "idee", een voorstelling van iets wat niet bestaat, zoals de kabouters en de elfjes, maar die veroorzaken minder miserie.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 17:32   #97
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eventjes je ogen echt opentrekken met wat je daar zegt en je hebt meteen het bewijs dat die koran-shit niets meer dan een hoop geleuter is dat door om het even welke romanschrijver in elkaar kan worden gezet...
Ook de farao's vroeger beweerden dat ze goddelijk waren, handig voor hun macht. Ook hier (Frankrijk) hebben we koningen gekend die beweerden rechtstreeks van god hun macht te hebben gekregen enz
Ondertussen zijn ze even dood als om het even welke sterveling.

Laatst gewijzigd door andev : 10 maart 2007 om 17:36.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 20:45   #98
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Niet moeilijk. Toen wij als jongeren (ondertussen reeds een paar decennia geleden) uitgingen, dan waren de meeste vechtpartijen beperkt tot slaan met de vuisten.

De enigen die toen reeds met messen trokken waren de noord-afrikaanse vreemdelingen.
Dat wisten wij, dat wisten zijzelf en dat wisten de politiediensten en de portiers van de discotheken ook.

Dikke zever !!

Toen ik jonger was - en ik heb wellicht ongeveer dezelfde leeftijd als u - heb ik zelf nog meegemaakt dat op een concertje een autochtoon (een 'punker') door een andere autochtoon (een 'hardrocker') de kop werd ingeslagen met een baksteen die op een bouwwerf in de buurt gepikt was. Het concert werd slechts stilgelegd toen die (flink bloedende) jongen niet meer rechtstond, en de politie erbij werd gehaald. Die gast bleek DOODGEKLOPT !

Op een andere keer was ik getuige van een behoorlijk massale vechtpartij tussen (de leden van) 2 verschillende MC's (MotorClubs) : er werden messen getrokken, maar er werd ook met fietskettingen en metalen buizen (ook van een bouwwerf gestolen) gezwaaid. Midden op straat !
Een autobestuurder die toeterde om door te kunnen rijden mocht van geluk spreken dat-ie zijn stuur zo snel wist om te draaien en tegelijkertijd plankgas kon geven. Ik hoef geen tekeningetje te maken van wat er anders met zijn karretje zou gebeurd zijn, zeker ?

En dan was er nog een andere 'actie', waarbij een groep "Johnny's" besloten had de toegangsdeur, de ramen en het interieur/meubilair van een 'punkerscafé' een beetje bij te werken, en in het vuur van hun bezigheden er tegelijk toe overgingen ook het aanwezige publiek wat te vertimmeren.

Dikke zever dus !!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 00:48   #99
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dikke zever !!

Toen ik jonger was - en ik heb wellicht ongeveer dezelfde leeftijd als u - heb ik zelf nog meegemaakt dat op een concertje een autochtoon (een 'punker') door een andere autochtoon (een 'hardrocker') de kop werd ingeslagen met een baksteen die op een bouwwerf in de buurt gepikt was. Het concert werd slechts stilgelegd toen die (flink bloedende) jongen niet meer rechtstond, en de politie erbij werd gehaald. Die gast bleek DOODGEKLOPT !

Op een andere keer was ik getuige van een behoorlijk massale vechtpartij tussen (de leden van) 2 verschillende MC's (MotorClubs) : er werden messen getrokken, maar er werd ook met fietskettingen en metalen buizen (ook van een bouwwerf gestolen) gezwaaid. Midden op straat !
Een autobestuurder die toeterde om door te kunnen rijden mocht van geluk spreken dat-ie zijn stuur zo snel wist om te draaien en tegelijkertijd plankgas kon geven. Ik hoef geen tekeningetje te maken van wat er anders met zijn karretje zou gebeurd zijn, zeker ?

En dan was er nog een andere 'actie', waarbij een groep "Johnny's" besloten had de toegangsdeur, de ramen en het interieur/meubilair van een 'punkerscafé' een beetje bij te werken, en in het vuur van hun bezigheden er tegelijk toe overgingen ook het aanwezige publiek wat te vertimmeren.

Dikke zever dus !!
mischien, maar dat kwam minder vaak voor.Nu is het alle dagen van dat.Trouwens, ik vind dat minder erg als autochtonen wat vechten onder elkaar.Per slot van rekening zijn ze hier thuis.
Oud 11 maart 2007, 10:35   #100
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Dat de politici eens gewoon de wet naleeft!!!!!
Dit is geen racisme, discriminatie....maar gewoon de WET naleven.
dwz iemand die ilegaal is het land uit, en ook dit kunnen politici niet meer nml de "wet" naleven. Ze hebben wel de kunst om eenvoudige zaken complex te maken.

Heb vast gesteld :

Er lopen er hier rond van noord afrikaanse origine (lees marroc).
Die zijn al meer dan 5 jaar ilegaal in het land en dat kan allemaal!!!

Misschien moet ik 5 jaar eens niet meer m'n belastingen betalen en ze gewoon in m'n zak steken!
Ik dacht dat het woord ilegaal -> onwettig betekende en dat er dan consequenties volgden. Maar blijkbaar is dit zo niet meer.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be