![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een: er zijn mensen gearresteerd die gewoon op de trein naar antwerpen centraal zaten, omdat de flikken dachten dat ze ergens rel gingen schoppen. Als ik niet met anderen op café was gegaan had ik daar wellicht ook bij geweest want ik zou ook dat stuk van berchem naar de middenstatie per trein gedaan hebben. Twee: Doorgaans zijn het anarchisten (en zeker geen 'politiek gevormde' anarchisten) die boel gaan zoeken. De organisatoren van de betoging zelf hadden er niets mee te maken, ze ziden me zelf dat ze die relschoppers liever kwijt dan rijk waren. Kwestie van toch effe een en ander in zijn context te plaatsen ![]() Laatst gewijzigd door Pelgrim : 12 maart 2007 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Een heel goede betoging, al moet ik zeggen dat de imitatie van Di Pipo beter had gekund.
Het KVHV was ook goed vertegenwoordigd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 12 maart 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Neen want het is zo. Zelfs Blokwatch deed er onderzoek naar en stelde vast dat de partij die het meeste negatieve naar voor kwam in de kranten het Vlaams Belang was. Alsook de partij die het minste aan bod komt. (partijen onder de 5% kiesdrempel buiten gelaten natuurlijk)
|
![]() |
![]() |