![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat je over dit luik nog erg lichtjes gaat eigenlijk. Het is gewoon weerzinwekkend dat mensen nog amper een kritische noot te horen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ach, alsof een Blokregime of gelijk welk ander autoritair partijregime dit wel zou toelaten. Wat een onzin... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet me nu echt denken aan iemand die in 1942 naar een concentratiekamp in werking staat te kijken en die zegt "goh... de liberalen zouden dat dat ook doen, zenne". Het is zielig gesteld met u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Schepen
|
![]() Waarom niet gewoon de Stemmenkampioen op een buitenlandse server en onder een buitenlandse domeinnaam (ik denk zomaar aan een .org/.net) plaatsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Doel bereikt dus: aantonen wat voor een potje onbenullen jullie zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waarom moest die tendens verdwijnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Stemmenkampioen was geen peiling, en dus ook geen tendens. De grondslag van een peiling is immers toeval, wat bij de Stemmenkampioen afwezig was. Wanneer gaan jullie dat eens begrijpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VLD voor censuur
14.03.2007 10.22u - Als het van de VLD afhangt, krijgt u straks geen verkiezingsspots meer te zien op de openbare omroep. “Politieke radio- en tv-spotjes voor de verkiezingen zijn ergerlijk voor kijkers en luisteraars”, beweert fractieleidster Patricia Ceysens. Onzin natuurlijk. De spotjes zijn vooral “ergerlijk” voor de VLD-top. Verhofstadt, Somers en Slangen ergeren zich blauw aan oppositiegeluiden, d�*t is de kern van de zaak. En al de rest is larie. “Informatie over verkiezingen passeert best door de handen van een onafhankelijke journalist”, zegt Ceysens nog. Dat is al helem�*�*l lachen. Ook de bewering dat politieke uitzendingen op tv “niet meer van deze tijd zijn” of “de programmatie verstoren” slaat nergens op. In Nederland hebben politieke partijen, zelfs in het politiek verzuilde omroepsysteem, nog altijd zendtijd. En niet alleen voor de verkiezingen. Juist omdat men ervan uitgaat dat het een middel is om de fameuze kloof tussen de burger en de politiek te verkleinen en omdat partijen hun programma zelf moeten kunnen voorstellen aan de kiezer. Ongefilterd. En niet aangewezen op de ‘goodwill’ of het oordeel van vooringenomen en partijdige journalisten. En dan is het aan de kiezer om te oordelen. Eind 2001 werden de uitzendingen voor politieke partijen uit de ether gehaald. De erg succesvolle uitzendingen van de Nationalistische Omroep Stichting (honderd- tot honderdvijftigduizend kijkers) waren de VRT-top en de traditionele partijen al lang een doorn in het oog. En dus besloot men maar om de stekker uit te trekken. Met de uitdrukkelijke bedoeling om het Vlaams Belang helemaal monddood te maken. “In die uitzendingen had Filip Dewinter de mogelijkheid om ongestoord zijn ding te doen. Dat op zich was al een reden om ze af te schaffen”, zou Siegfried Bracke achteraf zonder blikken of blozen verklaren. De koehandel werd afgekocht met de invoering van ‘Villa Politica’, een programma waarin onze partij zelden of nooit aan bod kwam, laat staan aan het woord mocht komen. Als het van de “Open VLD” afhangt, wordt er aan die censuurmaatregel straks nog een vervolg gebreid en moeten ook de verkiezingsspots eraan geloven. Zelf hebben ze daar alvast niet veel last van, want de VRT is niet voor niets de paarse propagandazender… Uitzendingen voor derden en verkiezingsspots zijn géén anachronisme, maar juist een garantie dat �*lle politieke en maatschappelijke stromingen aan bod kunnen komen op de openbare omroep. En zo hoort dat ook in een democratie. Wie pleit voor een ‘open samenleving’ of ‘vrije meningsuiting’ kan niet pleiten voor het uit de ether halen van politieke uitzendingen of afwijkende meningen. In een onafhankelijke en neutrale openbare omroep zouden uitzendingen voor derden en verkiezingsspots overbodig zijn. Maar dat is met de VRT je reinste utopie. Behouden dus die verkiezingsspots! http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=3012 Als dit bericht klopt, hebben we dus het laatste nog niet gezien, me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() De VLD wil juist maar verhinderen dat ook het Vb toegang krijgt tot de media.
Daarvoor zijn alle middelen goed |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Zelfs nog breder, denk ik.
De andere oppositiepartijen zullen flink inhakken op de prestaties van de Vld in het verleden ,de komende maanden. De onderhuidse angst voor de verkiezingen is bij de Vld flink aan het stijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Neen, hij heeft gelijk. Jij hebt het altijd uitsluitend over het Blok, probeert alles te herleiden tot het Blok, ziet de hand van het Blok in alles en weigert pertinent om problemen te zien in andere partijen omdat "het Blok dat ook zou doen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Edina,
het was de vrije keuze van Frank Thevissen om toe te geven aan de druk die men op hem uit oefende....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Het onderlijnde zou juist kunnen zijn... maar niet in Belgie. Alle journalisten zijn gebonden aan politieke partijen. En door die binding zou men vanuit de VLD de berichtgeving kunnen bijsturen in de door hen gewenste zin. Door het willen verbieden van uitzendingen door andere politieke partijen zou men bekomen dat alle disidente stemmen het zwijgen opgelegd werden. "Open" VLD ???????? Wat een lachertje die naam...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat die professor betreft, hij zegt niets anders dan wat Derk Jan Eppink vertelde toen hij zijn column in DS moest opgeven. Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd en neen, Filip D heeft daar niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Volgens Edina geven ze allemaal "vrijwillig" hun column, hun peiling, hun.... (vul maar zelf aan....)... op...
![]() |
![]() |