![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als men ziet wat Seba er reeds van maakt. Dan moet men zeker niet meer in discutie treden. Die lezen wat ze denken dat er staat. Dat is natuurlijk het PC denken geworden! Maar bedankt voor de tip! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en leer eerst eens schrijven vooraleer anderman te verwijten dat ze niet kunnen lezen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nu het nut van vrije meningsuiting als je je eigen mening niet mag zeggen...
![]()
![]() |
#85 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U kan niet lezen. U denkt steeds dat er wat anders staan dan wat er geschreven is. Steeds gaat U andere dingen vertellen dan er staan. Maar ik moet wel zeggen: U bent nen hele slimme zulle. U mag meedoen aan het dictee. Daar bent U beter geplaatst dan hier. Want veel zinnigs heb ik U nog niet weten posten. Maar toegegeven, wel zonder fouten! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had geantwaaoord op herr fritz,U verdraaid steeds de woorden van andere mensen. Als schriftelijke bijdrage kan U tellen. In een van Uw antwoorden waar U mij verwijt niet te kunnen schrijven (geef ik volmondig toe) Staat er zelf een schrijffout ![]() Dus Uw degelijke bijdrage aan mij is terug een blijk dat U nooit leest wat er staat! Maar steeds denkt begrepen te hebben wat er niet staat. ![]() Verder zijn Uw bijdragen meestal wel zonder fouten, maar ook zonder inhoud! (geschreven zonder taalcorrectie te gebruiken ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pesten kan niet! Niet op school, niet op werk, niet in de supermarkt, ... Nergens! Het is dus logisch dat pestkoppen die iemand letterlijk doodpesten (zwaar) gestraft worden. Dat ze dienen om een voorbeeld te stellen, nee! Elke pestkop moet, vind ik (naar wat hij gedaan heeft), op dezelfde manier gestraft worden. Maw: gebeurt dit nog eens (een gepestde die zelfmoord pleegt door jarenlang gepest geweest te zijn) vind ik dat die pesters minstens dezelfde straf moeten krijgen (of zelfs zwaarder). Een geldsom hoefde voor mij niet. Daar zie ik niet echt het nut van in. De zoon is gestorven door de pesters, daar krijgen die ouders hun kind niet mee terug, ook al geef je hen veel geld. Sorry voor sommigen dat ik zo hard van leer trek, maar heb vroeger zelf ook nog te maken gehad met pesters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er vroeger geen wet die zelfmoord strafbaar maakte ?????????
Indien die wet er nog is , hebben ze met dit vonnis dan geen foutje gemaakt... ? Als die wet nog niet is veranderd , dan hebben we iemand die een misdaad heeft begaan nog beloond............. ![]() En daarbij , als iemand zelfmoord pleegt uit liefdesverdriet... Wie gaan we dan bestraffen ? Of iemand heeft geldnood en ziet het niet meer zitten... wat dan ??? Het voltallige ministerie van financien de doos in draaien ??? ( geen slechte zaak ![]()
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Manta, liefdesverdriet of financiële problemen hebben weinig tot niets met pesten te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Wat is pesten?
Pesten is het systematisch uitoefenen van psychishe en / of fysieke mishandeling door één of meerdere individuen op een persoon, die niet in staat is zichzelf te verdedigen. Bij pesten is de macht ongelijk verdeeld. Pesten heeft negatieve gevolgen voor het slachtoffer. Deze mag niet voor zichzelf opkomen noch zich verweren. Doet hij dit wel, kan dit voor de pester(s) een reden zijn om hem nog harder aan te pakken. Met dank aan: http://www.pesten.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men in dit geval schuldigen zoekt voor een zelfmoord , dan kan men dit doen bij elke zelfdoding. ( en ze nog bestraffen ook) Vergeet niet dat het "pesten" een MOGELIJKE oorzaak was .
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik herinner mij niet ooit op school (of later) gepest te zijn geweest.
Ik herinner mij wel vaak anderen zien gepest te worden. En ik baalde indien ik enkel nadien kon troosten. In mijn schoolgaande jaren waren die pesters alleszins geen welopgevoede jongens die straalden van genialiteit en creativiteit. Velen van hen zijn vandaag marginale dronkaards of zitten opgescheept met even onhandelbare kinderen. Het is hen gegund ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ben je toen niet tussenbeide gekomen ?????? Beetje bang ??? Of was je blij dat het een ander was en niet jezelf ???
![]() |