![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:51:07 +0100, Cheche
<[email protected]> wrote: > >Doe je tegenwoordig aan stand-up comedy Sjoerd? Onbenullige homo. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#82 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:56:08 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 16:51:01 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 15:54:27 +0100, Gekleurde Medelander ® >><water@pijp> wrote: >> >>> >>> >>>Sjoerd Bakker wrote: >>> >>>> Nogmaals; dat wordt in de media beweerd. >>> >>>En waar kunnen we dat dan vinden. >> >>Luie homofiel: >> >>"Ze vochten zondagavond samen tegen de Nederlands-Turkse groep >>hangjongeren. ‘Hij had tien van die jongens op zich, en ik ook tien’, >>zegt de man, die twee dikke pleisters en vele tatoeages op zijn >>onderarmen heeft." >> >>http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ns_mores_leren > >Nee Sjoerd. Je hebt het nog steeds niet goed begrepen. > >Wat jij probeert te beweren staat helemaal niet in dat artikel. Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als bron genoemd. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#83 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:50:12 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Wat een onzin. Ik vermeld praktisch *altijd* een bron. Met de nadruk op "praktisch" en "een". Gr, Arne Vogel. |
|
|
#84 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:51:01 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Sat, 17 Mar 2007 15:54:27 +0100, Gekleurde Medelander ® ><water@pijp> wrote: > >> >> >>Sjoerd Bakker wrote: >> >>> Nogmaals; dat wordt in de media beweerd. >> >>En waar kunnen we dat dan vinden. > >Luie homofiel: > >"Ze vochten zondagavond samen tegen de Nederlands-Turkse groep >hangjongeren. ‘Hij had tien van die jongens op zich, en ik ook tien’, >zegt de man, die twee dikke pleisters en vele tatoeages op zijn >onderarmen heeft." > >http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ns_mores_leren Nee Sjoerd. Je hebt het nog steeds niet goed begrepen. Wat jij probeert te beweren staat helemaal niet in dat artikel. Gr, Arne Vogel. |
|
|
#85 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:55:15 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 16:50:12 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > > >>Wat een onzin. Ik vermeld praktisch *altijd* een bron. > >Met de nadruk op "praktisch" en "een". Ja, maar met roddelen heeft dat dus niet zo veel te maken. En ik quote *altijd* maar 1 bron. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#86 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:59:50 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Sat, 17 Mar 2007 16:55:15 +0100, Bird <[email protected]> wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 16:50:12 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >> >>>Wat een onzin. Ik vermeld praktisch *altijd* een bron. >> >>Met de nadruk op "praktisch" en "een". > >Ja, maar met roddelen heeft dat dus niet zo veel te maken. En ik quote >*altijd* maar 1 bron. Je quote maar zelden een bron en nooit de juiste bron. Gr, Arne Vogel. |
|
|
#87 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >bron genoemd. Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. En even voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om jouw stelling dat de onrust in Ondiep "voornamelijk door Turken" veroorzaakt zou zijn. Gr, Arne Vogel. |
|
|
#88 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:09:02 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 16:59:50 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 16:55:15 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 16:50:12 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>wrote: >>> >>> >>>>Wat een onzin. Ik vermeld praktisch *altijd* een bron. >>> >>>Met de nadruk op "praktisch" en "een". >> >>Ja, maar met roddelen heeft dat dus niet zo veel te maken. En ik quote >>*altijd* maar 1 bron. > >Je quote maar zelden een bron en nooit de juiste bron. Leuterkoek. Bij praktisch *alle* artikelen die ik post staat bovenaan een bron, ook bij dit artikel; die staat zelfs in de topic. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#89 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>bron genoemd. > >Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. Ik wil van jou dan wel eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke gevolgen heeft. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#90 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>bron genoemd. >> >>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. > >Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. Dat dacht ik al. > ..... Ik wil van jou dan wel >eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >gevolgen heeft. http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte Alstu ... Nu jij. Gr, Arne Vogel. |
|
|
#91 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:23:47 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>wrote: >>> >>>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>>bron genoemd. >>> >>>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. >> >>Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. > >Dat dacht ik al. > >> ..... Ik wil van jou dan wel >>eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >>gevolgen heeft. > >http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece >http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte > >Alstu ... > >Nu jij. Beter lezen: "Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken" -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#92 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > On Sat, 17 Mar 2007 16:55:15 +0100, Bird <[email protected]> wrote: > > >>On Sat, 17 Mar 2007 16:50:12 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >> >> >>>Wat een onzin. Ik vermeld praktisch *altijd* een bron. >> >>Met de nadruk op "praktisch" en "een". > > > Ja, maar met roddelen heeft dat dus niet zo veel te maken. En ik quote > *altijd* maar 1 bron. > En of het klopt of niet maakt me dan niet uit. |
|
|
#93 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:26:03 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Sat, 17 Mar 2007 17:23:47 +0100, Bird <[email protected]> wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >>> >>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>>wrote: >>>> >>>>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>>>bron genoemd. >>>> >>>>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. >>> >>>Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. >> >>Dat dacht ik al. >> >>> ..... Ik wil van jou dan wel >>>eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >>>gevolgen heeft. >> >>http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece >>http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte >> >>Alstu ... >> >>Nu jij. > >Beter lezen: > >"Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in >Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken" "Forensisch psycholoog Ad Kerkhof denkt dat er een relatie is tussen de drama's. 'Een paar dagen geleden zei ik nog tegen mijn vrouw: het is wachten op de volgende.'. " en... "Een voorbeeld dat veel aandacht krijgt op televisie kan dan werken als een aanzet, legt Kerkhof uit." en... "Het aantal zelfmoorden nam toe tot het moment dat lokale media afspraken hier niet meer over te berichten." Luie lapzwans. Gr, Arne Vogel. |
|
|
#94 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:29:01 +0100, Gekleurde Medelander ®
<water@pijp> wrote: > > >Sjoerd Bakker wrote: >> On Sat, 17 Mar 2007 16:55:15 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >> >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 16:50:12 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>wrote: >>> >>> >>> >>>>Wat een onzin. Ik vermeld praktisch *altijd* een bron. >>> >>>Met de nadruk op "praktisch" en "een". >> >> >> Ja, maar met roddelen heeft dat dus niet zo veel te maken. En ik quote >> *altijd* maar 1 bron. >> > >En of het klopt of niet maakt me dan niet uit. Weinig; waarheidsbevinding is *niet* de funktie van een discussiegroep als nl.politiek. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#95 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:31:33 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 17:26:03 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 17:23:47 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>wrote: >>> >>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >>>> >>>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>>>wrote: >>>>> >>>>>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>>>>bron genoemd. >>>>> >>>>>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. >>>> >>>>Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. >>> >>>Dat dacht ik al. >>> >>>> ..... Ik wil van jou dan wel >>>>eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >>>>gevolgen heeft. >>> >>>http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece >>>http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte >>> >>>Alstu ... >>> >>>Nu jij. >> >>Beter lezen: >> >>"Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in >>Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken" > >"Forensisch psycholoog Ad Kerkhof denkt dat er een relatie is tussen >de drama's. Hij denkt maar raak. Ik wil *wetenschappelijk* bewijs. > 'Een paar dagen geleden zei ik nog tegen mijn vrouw: het >is wachten op de volgende.'. " Hihihi. En dat wordt als een *deskundige* beschouwd?! Om je dood voor te schamen dat je dat als bron noemt. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#96 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > On Sat, 17 Mar 2007 17:23:47 +0100, Bird <[email protected]> wrote: > > >>On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>>wrote: >>>> >>>> >>>>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>>>bron genoemd. >>>> >>>>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. >>> >>>Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. >> >>Dat dacht ik al. >> >> >>>..... Ik wil van jou dan wel >>>eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >>>gevolgen heeft. >> >>http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece >>http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte >> >>Alstu ... >> >>Nu jij. > > > Beter lezen: > > "Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in > Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken" > Er staat natuurlijk het volgende, Causaal verband Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken, maar zegt dat er vaak sprake is van een imitatie-effect. ‘Ik zei vorige week na het gebeuren in Hengelo nog tegen mijn vrouw: ‘Het is wachten op de volgende zaak’. Maar ik had niet durven voorspellen dat zich al binnen een week iets soortgelijks vreselijks zou voordoen.’ Bakker beter lezen, en niet zo selectief knippen, dat is een verrotte eigenschap van jouw soort. |
|
|
#97 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 16:54:47 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Sat, 17 Mar 2007 16:51:07 +0100, Cheche ><[email protected]> wrote: > > >> >>Doe je tegenwoordig aan stand-up comedy Sjoerd? > >Onbenullige homo. Homo? Moi? Hihihihi Adiós, Cheche |
|
|
#98 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:40:06 +0100, Gekleurde Medelander ®
<water@pijp> wrote: > > >Sjoerd Bakker wrote: >> On Sat, 17 Mar 2007 17:23:47 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >> >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>wrote: >>> >>> >>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>>>wrote: >>>>> >>>>> >>>>>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>>>>bron genoemd. >>>>> >>>>>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. >>>> >>>>Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. >>> >>>Dat dacht ik al. >>> >>> >>>>..... Ik wil van jou dan wel >>>>eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >>>>gevolgen heeft. >>> >>>http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece >>>http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte >>> >>>Alstu ... >>> >>>Nu jij. >> >> >> Beter lezen: >> >> "Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in >> Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken" >> > >Er staat natuurlijk het volgende, > >Causaal verband >Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in >Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken, >maar zegt dat er vaak sprake is van een imitatie-effect. ‘Ik zei vorige >week na het gebeuren in Hengelo nog tegen mijn vrouw: ‘Het is wachten op >de volgende zaak’. Maar ik had niet durven voorspellen dat zich al >binnen een week iets soortgelijks vreselijks zou voordoen.’ > >Bakker beter lezen, Jij moet *zelf* beter lezen. Hij weet niet of er een causaal verband bestaat, en stelt alleen heel algemeen dat er vaak sprake is van een imitatie-effect. Hij laat zich er niet over uit of dat laatste hier het geval is. Het is dus gewoon luchtfietserij. >en niet zo selectief knippen, dat is een verrotte >eigenschap van jouw soort. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#99 |
|
|
"Bird" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 17 Mar 2007 17:26:03 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> > wrote: > >>On Sat, 17 Mar 2007 17:23:47 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 17:16:05 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>wrote: >>> >>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:11:06 +0100, Bird <[email protected]> wrote: >>>> >>>>>On Sat, 17 Mar 2007 17:00:53 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>>>>wrote: >>>>> >>>>>>Voor de zoveelste keer, homo, heb ik ook al het journaal en NOVA als >>>>>>bron genoemd. >>>>> >>>>>Welke uitzending, wanneer? Laat maar zien. >>>> >>>>Daar kan ik uiteraard niet aan gaan beginnen. >>> >>>Dat dacht ik al. >>> >>>> ..... Ik wil van jou dan wel >>>>eens een bron dat het publiceren over gezinsdrama's schadelijke >>>>gevolgen heeft. >>> >>>http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinn...cle1202973.ece >>>http://www.volkskrant.nl/binnenland/...nformatieluwte >>> >>>Alstu ... >>> >>>Nu jij. >> >>Beter lezen: >> >>"Hoogleraar suïcidepreventie Ad Kerkhof van de Vrije Universiteit in >>Amsterdam weet niet of een causaal verband bestaat tussen deze zaken" > > "Forensisch psycholoog Ad Kerkhof denkt dat er een relatie is tussen > de drama's. 'Een paar dagen geleden zei ik nog tegen mijn vrouw: het > is wachten op de volgende.'. " "denkt" > "Een voorbeeld dat veel aandacht krijgt op televisie kan dan werken > als een aanzet, legt Kerkhof uit." "kan" > "Het aantal zelfmoorden nam toe tot het moment dat lokale media > afspraken hier niet meer over te berichten." Die snijdt meer hout. |
|
|
#100 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 17:34:08 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Weinig; waarheidsbevinding is *niet* de funktie van een discussiegroep >als nl.politiek. Dat bepaal jij niet, het kan hoogstens een houding zijn. Een tamelijk ongeïnteresseerde houding, als je het mij vraagt. Gr, Arne Vogel. |