![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ontgaat U volkomen dat diezelfde mevrouw reeds voordien aan de bevoegde diensten had gevraagd: "WAAROM" Het ontgaat U blijkbaar ook dat de vraag "WAAROM" blijkbaar ook aanleiding heeft gegeven tot haar ontslag. Dit is hier geen strafrechterlijk geval zoals het "incidentje" op de bus of de andere "incidentjes" (behalve natuurlijk degenen waar JIJ niet hoeft te wachten op de strafrechterlijke uitspraken Edina!). Hier gaat het over het feit WAAROM iemand werd ontslagen! (normaliter zelfs geen zaak voor een arbeidsrechtbank, zoals U wellicht even over het hoofd ziet). Net zoals bij Luc Lamine (die wèl zijn loon heeft mogen behouden zolang de zaak liep) gaat het hier over op zijn minst "rare" dingen. Alleen heeft déze mevrouw minder macht dan Luc Lamine, zodat ze géén 90% van haar loon kan behouden vooraleer ze op de slachtbank al of niet zal veroordeeld worden: zij IS namelijk al afgeslacht!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat ze ook enkele kranten en/of magazines aan haar verhaal helpt zodat de heren op het multiculstadhuis een beetje meer lastig gevallen worden. Van hun verkiezingsshows hebben we al genoeg gezien, van hun leugens en gefoefel en doen alsof ze het volk vertegenwoordigen, dat mag er nu ook eens bij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(en alhoewel het hier compleet off topic is: graag één voorbeeldje van een zaak waar ik ooit zou hebben beweerd dat de uitspraak van de rechtbank niet moeten afgewacht worden... het is zonder meer hilarisch dat je juist mij dat verwijt aangezien ik nota bene degene ben die daar steeds op hamer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de mensen die weer slachtoffer tot dader willen maken... Mevr. Uijt den Bogaard heeft haar verhaal reeds gedaan in De Standaard een maandje of twee geleden waarbij voornamelijk werd gesproken over de problemen die ze rapporteerde en hoe het stadsbestuur daarop heeft gereageerd, namelijk ontslag. Er is toen geen woord maar dan ook geen woord reactie gekomen van " 't stad". Als ze zo sterk in hun schoenen stonden dan hadden ze er wel meteen een persconferentie of 2 tegenaan gegooid hoor.
Het verhaal uit de standaard heb toendertijd hier trouwens ook gepost: http://forum.politics.be/showthread.php?t=72760 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
----------- en hierover ga ik dus niet verder, de topic is té belangrijk om me daarover met Uw persoonlijke voorkeuren in te laten Edina.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 maart 2007 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar durf je dat, het VB op dat gebied gelijk geven? Ik kan niet wachten op het vervolg van deze zaak!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt ons natuurlijk al een stuk vooruit helpen door te bewijzen dat wat ze beweerde over de plaatselijke multiculprobleempjes pure leugens en verzinsels zijn. En we hebbben ook al Van San gehad die ook wandelen werd gestuurd omdat wat ze gevonden had niet paste in het hoerah-multiculwereldje die we door onze strot krijgen geramd, terwijl je toch bezig bent...bewijs ons maar hoe verkeerd ze waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Jij gelooft nochthans wel eender wat als het in je brein past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Weeral een bewijs dat je maar kakkelt zonder het fijne er van gelezen te hebben. De rest van de pers werd ook verwittigd maar mocht er niet over schrijven. Rara...waarom denk jeN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina vermijdt zorgvuldig de kern van de zaak, bestaan er taboe's binnen de multiculturele samenleving die vanwege spanningsveld links en rechts onder de mat gaan?
Dat zat in mijn vraag '' met welke zaken ik me niet mocht bezig houden''. Als ik daar gewoon antwoord op had gekregen, was er geen vuiltje aan de lucht, maar de pleuris brak gewoon uit! Niet de inhoudelijke kant, maar mijn persoon ging op het schavot, en met veel hulp hoor! Natuurlijk belicht een arbeidsrechtbank enkel het juridische luik, niet het politieke, daar wil Edina niet aan, zoveel is duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Is er geen manier waarop we effectieve steun kunnen geven? Deze zaak op een serieuze manier onder de neus van de machthebbers duwen tot ze de stank ervan niet meer kunnen dragen?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 maart 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we brainwashen born2bewild! Dit MOET serieus onder de neus geschoven worden. Maar hoe kan je dit in dit land zonder onmiddellijk in het VB vak te worden geduwd? Moeilijk hoor! SPA is uitgesloten wegens oorzaak. VLD = coalitie met SPA = uitgesloten CDV = wil coalitie met SPA/VLD eventueel = allemaal ook monddood rest: VB VB = fout / verkeerd / neonazi / extreem rechts/ foei / mal / mis / bah! en nu?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het wordt de hoogste tijd dat het onrecht dat Marij Uit den Bogaard aangedaan werd partijoverkoepelend wordt rechtgezet !!!
Dat onrecht heeft niks met partijen te zien, maar met de Belgische wetgeving die hier met de voeten werd getreden! En voor zover ik weet staan toch alle partijen in dit land als één man achter onze wetgeving ?! Of vergis ik mij ?!
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie kunnen steunen hoor!
Stuur een mailtje naar het kabinet Janssens met de vraag om me op zijn minst te antwoorden! Want iedere mail is tot nu toe steeds genegeerd, of het nu Bousakla was, Langjri, of Van Peel....of de hele gemeenteraad! Dus misschien helpt het wel, als mensen laten weten dat dit hun belangstelling heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() nierika, het gaat weer eens veel te snel voor jou he
![]() ![]() IK was niet diegene die over fanatiek links/rechtse onzin begon in deze zaak. vandaar de opmerking. Duidelijk weer te hoog gegrepen voor je. Maar geen nood, volgende keer beter ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |