![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nooit mensen als ongedierte omschreven, lees nog eens goed.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoals ik zo vaak onnozele vragen beantwoord met een anekdote of een mopje. dat wil niet zeggen dat ik het antwoord niet weet ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sneller dan 120 per uur rijden heeft nu niet echt consequenties (tenzij het verboden is en je gepakt wordt). Niet gaan stemmen heeft sowieso consequenties, omdat je dan je stem niet gebruikt hebt en jezelf niet laten vertegenwoordigen hebt in de besluitvorming. Vergelijk het dus liever met bijv. harddruggebruik. Dat heeft ook negatieve gevolgen an sich. Er zal altijd een deel mensen zijn die harddrugs gebruikt, of het nu verboden is of niet.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2003 was het trouwens nog geen 7% dat niet is komen opdagen, dus ik veronderstel dat Anna List's 15% van gemeenteraadsverkiezingen komt? Dat alles samengenomen denk ik niet dat van de thuisblijvers gezegd kan worden dat ze een sterk politiek statement maken. Ik ken trouwens niemand die niet is gaan stemmen uit protest. Wel mensen die nog te zat waren om uit hun bed te komen, of die het gewoon vergeten waren. Ook niet echt een politiek statement ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een artikel met veel blabla... maar het Vlaams Belang is steeds voor opkomstrecht geweest, niet voor stemplicht. En ze weten dat het hun zal schaden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 april 2007 om 01:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goed... wat kan je er tegen inbrengen dan? ze zetten iets voorwaarts tegen de partiecratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou natuurlijk wel iets kunnen inbrengen tegen hun redenen voor hun standpunt, maar als ik die reden niet ken, kan ik ook daar niet over oordelen.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zou ik ook tegen elk standpunt van het VB iets moeten inbrengen?
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We wensen Freya en haar madam een lang en gelukkig leven toe.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |