![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u racist/stemt u voor het VB | |||
Racist en VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Racist en geen VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,77% |
Geen racist en VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
19 | 33,33% |
Geen racist en geen VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
31 | 54,39% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Richt dat belerend vingertje dus maar recht naar jezelf Ozzie. Je bent geen haar beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wanneer vertoon ik vooroordelen naar een ganse groep ? Als ik zeg dat het VB racistisch is, met neonazistische inslagen, dan veroordeel ik daar toch niet één miljoen vlamingen mee. Dat moet toch wel de grootste, of ook wel goorste, grap zijn die Filip Dewinter ooit heeft uitgehaald: W�*j zijn hier wel het slachtoffer van discriminatie, hè. Niet zij. ![]() Ik weet dat je schuimbekkend en d*ck first op alles springt waarmee je denkt te kunnen aantonen dat het Linkse gedachtegoed hypocriet is, maar je schiet niet erg op, wel ? Citaat:
Dit voorval (heel erg voor dat meisje) kan je gemakkelijk voor de rechtse kar spannen. Doe dat dan, maar verdraai het niet om het nog dramatischer te maken, en zo je zaak alleen maar schade toe te brengen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor de andere criminele daden : steeds zijn het de niet-moslims die slachtoffer zijn. Eigen volk besteel/verkracht/overval je niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1. We gaan haar verkrachten, en de reden voor de verkrachting is dat ze een niet-moslim is. 2. We hebben iemand verkracht, maar we wilden geen moslimmeisje verkrachten, dus hebben we een niet-moslim genomen. Dat zie je zelf toch ook ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we gaan iemand verkrachten (want daar hebben we zin in), en we zoeken dus een niet-moslim slachtoffer want die mogen we van ons geloof verkrachten. Of heb jij het nu over "de gelegenheid schept de dief"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier al gezegd: Je kan dit voorval makkelijk voor de rechtse kar spannen, maar als je het verdraait, wordt het natuurlijk wel ongeldig, hè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens het gerecht hebben die jongens die idioterie uitgekraamt. of anders de goegemeentelijke pers, die normaal gezien redelijk pro moslims is.
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien zijn ze niet zo geinteresseert in de maatschappij...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Even van het subforum integratie gehaald. De bron is het vtm-nieuws. Toch niet vies van een schandaaltje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tiens: Citaat:
Is dat wat je bedoelt? Dus toch zo'n beetje "eigen schuld dikke bult"? Moest je maar niet katholiek zijn geweest hé slet! Zoiets?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten tweede moet je niet denken dat ik hier verkrachters ga verdedigen, laat staan vrijspreken. Ook ga ik niet beweren dat het slachtoffer hier enige schuld draagt, zoals jij me al tot twee keer toe in de mond legt. Degoutant. Ten derde staat daar dat het geloof van het meisje niet de OORZAAK was van de verkrachting. Niet de REDEN, maar eerder een manier om het goed te praten. Dat is wat ik al de hele tijd zeg. Carlgustaaf heeft het verkeerd geschreven en daar reageerde ik op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat verstaat men eigenlijk onder racisme? Tot nu toe heeft zich hier nog geen enkele racist als VB stemmer opgeworpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, ik vel geen waardeoordeel over "mensenrassen". Een Aziaat is voor mij evenveel "mens" als een blanke, een zwarte, een latino of een Eskimo. Ik heb totaal onderhuidse haatgevoelens, omdat iemand van een andere afkomst is. Wel, ik denk dat je bijvoorbeeld niet met plezier naar Ivoorkust reist, als je zwarte mensen haat, of naar China als je aziaten haat, puur en enkel omwille van het feit dat die mensen van een ander mensenras zijn. Tenzij je ook nog eens sadomasochist bent natuurlijk. Dan kan het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |