![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moet dit gezin terugkeren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
22 | 55,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() dat ze maar gauw gaan profiteren, stelen en zich voortplanten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me eerder een afvallingsrace, of een wedstrijd paalzitten. Kan het nog absurder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Wel het zijn de poco's (politiek correcten) die bepaalde mensen een meerwaarde toekennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nu mogen je 'mantelpakjes' nog ooit 10.000eur waard geweest zijn, als ze me niet aanstaan zou je ze ook kunnen steken waar de zon niet schijnt. Enig verschil, ik zou ze beleefd meenemen en dan in de zak voor spullenhulp steken, hij zei je nog eerlijk dat hij dat rokje liever niet meenam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho maar hij heeft het rokje meegenomen hoor, ik moest gewoon eerst duidelijk laten zien hoe lang het is.
En nee ik zou ook geen kleding aannemen die ik niet wens, maar ik ben dan ook niet illegaal en heb wèl een inkomen. Indien ik géén inkomen heb en geen nagel om in mijn gat te krabben, dan zal ik weldegelijk dragen wat men mij geeft en ga ik niet muzzelen om de lengte van een rok van een merkpakje. En "hoeveel mannen niet willen dat hun vrouw met een rok rondlopen"? nee dat weet ik niet. De vrouwen die IK ken kiezen allemaal zelf wat ze willen dragen. u komt waarschijnlijk uit een ander milieu.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2007 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och wat zijn we toch weer vriendelijk vandaag. Ik vermeld dat ik waarschijnlijk in een "ander" milieu zit en jij weet me onmiddellijk al te vertellen in WELK milieu ik zit! Als dat geen mirakel is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Circe, het is niet de eerste keer dat je laat uitschijnen dat je uit een 'beter' milieu komt dan ik, of ten minste, meent te komen. Ik kom om professionele redenen in alle lagen van de samenleving, ik kan boeken schrijven over wat ik daar meegemaakt heb en nog meemaak. Soms om plat te liggen van het lachen en soms om te huilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laya je lult. Ik weet niet uit welk milieu jij komt dus kan ik evenmin weten of "mijn milieu" beter is.
Maar soit: On topic: "Dochter kan blijven met studentenvisum, rest Kazachs gezin niet" Een slechte opvolging door de lokale besturen van de bevelen vanuit Dienst Vreemdelingenzaken zorgt voor tragedies zoals bij het Kazachse gezin in Blankenberge. Dat stelt Freddy Roosemont, directeur-generaal bij DVZ, in gesprek met De Morgen. Volgens hem kan de oudste dochter blijven met een studentenvisum, maar moet de rest van het gezin terug. http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/....bron=homeArt2 zo. opgelost dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus die zes jaar in angst moeten leven hebben ze zichzelf aangedaan, vermits ze de Belgische wetgeving aan hun laars hebben gelapt. Nu, anderzijds vind ik die asielwetten gewoonweg verwarrend. A- je moet weg, maar als je toch blijft dan mogen je kinderen hier naar school en B- als je niet weggaat nadat we je gezegd hebben dat je weg moest gaan, dan mag je bij ons om eten komen! Dit lijkt op: je mag niet stelen, maar als je toch wil inbreken zeg dan wanneer dan zullen we de deur openlaten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2007 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ozymandias : 3 april 2007 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets heet "proberen gaat mee", maar als het niet lukt moet je ook niet zeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan zijn ze nú illegaal (voor zover een mens illegaal kan zijn), maar toen ze binnenkwamen niet. Dat is mijn punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand is illegaal als hij onwettig aanwezig is in een land.
Waar jij het uithaalt dat "ze mogen blijven maar dan als illegaal" is me een raadsel. Iets dat illegaal is, mag volgens mij nog steeds niet, but correct me if I'm wrong.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() Pff, circe. Ik heb het je al enkele keren gezegd, maar je blijft het telkens opnieuw doen. Je maakt zijstappen in het reageren op een zijstap, en daar ga je dan nog even van afwijken... Je reageert nu op één zin uit mijn reactie op jouw reactie op één zin. Dat noem ik niet discussiëren, dat noem ik verengen om me (hopelijk) iets te laten zeggen wat ik niet wil zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |