![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Paulus is een beetje doof vrees ik. Eigenlijk zijn dove mensen niet normaal. Ik bedoel maar, je moet dove mensen niet uitsluiten en ik heb onzettend veel respect voor de dove medemens hoor, maar ik zou toch oppassen met het huwelijk en zo. En kinderen laten opvoeden door dove mensen vind ik al helemaal geen goed idee. Dat kan je een kind toch niet aandoen? Nee, ik vind het best hoor dat iemand niet goed hoort, echt, ik heb daar helemaal geen problemen mee, maar het huwelijk is nu eenmaal histories gereserveerd voor mensen die over al hun lichamelijke capaciteiten beschikken, dat is nu eenmaal zo, daar kan ik ook niet aan doen. Doven die dat niet willen begrijpen vind ik egoistisch, zeker als ze koste wat kost arme weeskindertjes uit verre landen in hun dove relatie willen betrekken.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk stelt dat wanneer een koppel besluit te seksen om kinderen te hebben dat eiegenlijk geen seksualiteitsbeleving is volgens jou? Zo niet stel het dan eens duidelijk en concreet wat je wél stelt. En stop met rond de pot te draaien en dingen zoals, 'dat heb ik nooit ontkend', 'dat heb ik nooit gezegd' enz... Wees eens concreet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoordt dan eindelijk eens op de vier maanden oude vraag waarom voortplanting geen argument mag zijn. Je kunt toch maar moeilijk stellen dat voortplanting van de soort geen sekualiteitsbeleving is hé?! Of stel je dat nu wel? Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk stelt dat wanneer een koppel besluit te seksen om kinderen te hebben dat eigenlijk geen seksualiteitsbeleving is volgens jou? Zo niet stel het dan eens duidelijk en concreet wat je wél stelt. En stop met rond de pot te draaien en dingen zoals, 'dat heb ik nooit ontkend', 'dat heb ik nooit gezegd' enz... Wees eens concreet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nog een pareltje van monseigneur:
in het Laatste Nieuws las ik vandaag dat hij het volgende stelt: aagenzien homoseskualiteit normaal was in Griekenland en Rome, is het homohuwelijk een teruggang van 2000 jaar achteruit. Meer dan een vriendje vermoed ik een familieband met Paulus.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mensen die hun klassieke geschiedenis kennen zullen de absurditeit van die uitspraak wel vatten.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 april 2007 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homofoben onder elkaar... Zouden die daar ergens een bijzondere opleiding voor krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me ook. Het zou maar sterk zijn als men de media zou opzadelen met irrationele angsten.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Paulus heeft in deze discussie nog geen enkel woord van je uit de weg gegaan hoor.
Jij daarentegen ... hebt dictatoriale trekjes. Voortplanting mag niet gelden als argument voor de normbepaling van Raf. Waarom dat niet mag, blijft voor iedereen een groot raadsel. Nochtans is voortplanting de reden waarom de mens met seksualiteit is uitgerust Blijven ontkennen Raf. Het gaat je nog steeds goed af.. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Omdat het hier over seksualiteitsbeleving gaat, Paulus en niet over de voortplantingsfunctie van de menselijke soort. Die twee dingen staan los van elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |