Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2007, 14:59   #81
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ja hoor, zeg maar welke VB'er z'n boekje ik eens moet lezen.
Hoog tijd dat jij eens buiten jouw 'alles-wat-slecht-is-aan-belgië-is-verzonnen-door-het-VB' denkkader treedt, schat.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:02   #82
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Merci
voor een foto van 25 jaar geleden Vandaag zal het eerder zijn "heb eerbied voor mijn grijze haren"
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:03   #83
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je stellingen getuigen van een arrogantie en domheid zelden geëtaleerd op dit forum. Ik kan je maar één goede raad geven : opkrassen zo snel als mogelijk.
Inderdaad, ik vind Debbie op dit moment de minst leuke Nederlander.
Het is "AANPASSEN OF OPKRASSEN".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
lekker ding zeg.
Wil ik niet ontkennen, maar zich laten charmeren kan niet.
Oud 7 april 2007, 15:03   #84
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
België is één land hoor, Vlaanderen of Walonië???
Dikke zever, jullie Vlamingen zouden beter eens wat trots zijn op de Walen, ze zijn de betere helft van België.
Is het daarom dat Vlaanderen voor 80% instaat van de totale buitenlandse handel in België? Dat Wallonië met een torenhoge werkloosheid kampt? Dat er ieder jaar ettelijke miljarden van Vlaanderen naar Wallonië vloeien zonder dat de laatste daar beter van worden? En wij moeten dan trots zijn op een volk waar we hoofdzakelijk ondankbaaheid van terugkrijgen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:04   #85
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
voor een foto van 25 jaar geleden Vandaag zal het eerder zijn "heb eerbied voor mijn grijze haren"
Jaja, had je gedacht. Niets van hoor, ze lopen nog steeds met bosjes achter me aan.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:05   #86
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Inderdaad, ik vind Debbie op dit moment de minst leuke Nederlander.
Het is "AANPASSEN OF OPKRASSEN".

Wil ik niet ontkennen, maar zich laten charmeren kan niet.
Hahaha, opkrassen? Probeer maar eens hoor.
Oud 7 april 2007, 15:08   #87
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, gewoon pech gehad
pech gehad? Met uw auto in panne gevallen in België en te lui om terug te lopen ofwat?En dan maar met de eerste de beste aangepapt?Vermits zelfs de mottigste vlaming er nog stukken beter uitziet als de gemiddelde nederlander won je er bij... Ik noem dat eigenlijk geen pech hé...als je er bij gewonnen hebt.En nu woon je dan in zo een prachtig land.Waarvan je zonder veel moeite terug naar huis kunt, moest je dat écht willen.Niet dus precies...Niet zo in de soep spuwen dan hé, da's niet beleefd.
Oud 7 april 2007, 15:11   #88
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Is het daarom dat Vlaanderen voor 80% instaat van de totale buitenlandse handel in België? Dat Wallonië met een torenhoge werkloosheid kampt? Dat er ieder jaar ettelijke miljarden van Vlaanderen naar Wallonië vloeien zonder dat de laatste daar beter van worden? En wij moeten dan trots zijn op een volk waar we hoofdzakelijk ondankbaaheid van terugkrijgen?
Jajaja, ik weet wel, voor velen telt maar één ding en dat is de economische waarde. Aan idereen die mensen ziet als machines,

Gelukkig kennen sommige mensen nog iets anders dan alleen maar economische waarden. Tja, het is gekend dat een Vlaming kruipt voor zijn baas en werkt tot hij erbij neer valt. Leve de Waal die zijn grenzen durft stellen en zich bewust is van het feit dat hij een mens is en geen gevoelloze machine. Leven de Waal die opkomt voor zijn rechten en niet zoals de Vlaming steeds de kont van zijn baas likt.

Laatst gewijzigd door debbie : 7 april 2007 om 15:12.
Oud 7 april 2007, 15:13   #89
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, had je gedacht. Niets van hoor, ze lopen nog steeds met bosjes achter me aan.
vreemdelingen die papieren nodig hebben ofzo zeker? Die zijn zelfs niet vies van grootmoeders, d�*t is gekend.Je loopt toch reeds tegen de zestig aan? Zulks lijd ik toch af uit de manier waarop je schrijft...Van die ouwe clichés die de "hollanders" vroegerover de Belgen vertelden...Totaal achterhaald ethnicisme...
Oud 7 april 2007, 15:14   #90
evilbu

Standaard

Citaat:
Gelukkig kennen sommige mensen nog iets anders dan alleen maar economische waarden. Tja, het is gekend dat een Vlaming kruipt voor zijn baas en werkt tot hij erbij neer valt. Leve de Waal die zijn grenzen durft stellen en zich bewust is van het feit dat hij een mens is en geen gevoelloze machine. Leven de Waal die opkomt voor zijn rechten en niet zoals de Vlaming steeds de kont van zijn baas likt.
Je kan van het eigen volk altijd de superioriteit uitroepen, dat ze minder koud, hard, egoïstisch, werkverslaafd,... zijn dan de andere. Het getuigt van heel slechte smaak als je wel ondertussen uit de hand van de andere eet.
Oud 7 april 2007, 15:15   #91
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij voelt je dus de slimste Vlaming of wat?
Waar heb ik dat beweerd? Ik reageerde gewoon op je crapuleuze opmerkingen over de Vlamingen. Gelukking zijn er op het forum heel wat Nederlanders die een iets genuanceerder standpunt innemen dan jij.
Citaat:
Ik ga heus niet opkrassen voor jou hoor. Waar haal je het lef vandaan om te beweren dat ik arrogant en dom ben? Ik ben gewoon iemand die de dingen durft zeggen, dus niet zo'n kontlikker. En dan?
Ik zou niet in een land kunnen verblijven dat 50 jaar achterloopt op je superieure beschaving. Ik wou je alleen een dienst bewijzen! Ik heb heb het overigens voor mensen die recht voor de raap hun eigen mening durven uiten. Maar dan wel goed onderbouwd en niet op de onbeschofte manier zoals jij het doet. Ik heb trouwens de indruk dat je hier alleen een beetje komt provoceren.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:16   #92
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
pech gehad? Met uw auto in panne gevallen in België en te lui om terug te lopen ofwat?En dan maar met de eerste de beste aangepapt?Vermits zelfs de mottigste vlaming er nog stukken beter uitziet als de gemiddelde nederlander won je er bij... Ik noem dat eigenlijk geen pech hé...als je er bij gewonnen hebt.En nu woon je dan in zo een prachtig land.Waarvan je zonder veel moeite terug naar huis kunt, moest je dat écht willen.Niet dus precies...Niet zo in de soep spuwen dan hé, da's niet beleefd.
Ach, wat zielig toch....
Ben ik niet lief genoeg? Vreemd dat men van sommigen blijkbaar gewoon de waarheid moet verzwijgen. Doe ik niet aan mee hoor.
Oud 7 april 2007, 15:18   #93
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Je kan van het eigen volk altijd de superioriteit uitroepen, dat ze minder koud, hard, egoïstisch, werkverslaafd,... zijn dan de andere. Het getuigt van heel slechte smaak als je wel ondertussen uit de hand van de andere eet.
Ik eet in elk geval niet uit de hand van een ander, ik heb zelf borden.
Oud 7 april 2007, 15:20   #94
Marlboro
Banneling

Standaard

Debbie;hoe goed ben je in feite op de hoogte van het vlaanderen en wallonie gedoe?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:20   #95
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat beweerd? Ik reageerde gewoon op je crapuleuze opmerkingen over de Vlamingen. Gelukking zijn er op het forum heel wat Nederlanders die een iets genuanceerder standpunt innemen dan jij.Ik zou niet in een land kunnen verblijven dat 50 jaar achterloopt op je superieure beschaving. Ik wou je alleen een dienst bewijzen! Ik heb heb het overigens voor mensen die recht voor de raap hun eigen mening durven uiten. Maar dan wel goed onderbouwd en niet op de onbeschofte manier zoals jij het doet. Ik heb trouwens de indruk dat je hier alleen een beetje komt provoceren.
Ach, ik voel gewoon mee met die lieve Vlamingen. Ze weten niet beter en ik help ze een stapje vooruit. Ik ben nu eenmaal een idealist.

Laatst gewijzigd door debbie : 7 april 2007 om 15:20.
Oud 7 april 2007, 15:22   #96
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Jajaja, ik weet wel, voor velen telt maar één ding en dat is de economische waarde. Aan idereen die mensen ziet als machines,

???Nog nooit mijn baas zijn kont gelikt?! Ik peins zeker dat hij dat niet eens zou toelaten En mij doodwerken... Tot ik erbij neerval
Ik denk dat ge eens van dealer moet veranderen meiske Die vent zet u in de zak.Da's rommel dat ge aan het verbruiken bent
Oud 7 april 2007, 15:26   #97
evilbu

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat beweerd? Ik reageerde gewoon op je crapuleuze opmerkingen over de Vlamingen. Gelukking zijn er op het forum heel wat Nederlanders die een iets genuanceerder standpunt innemen dan jij.Ik zou niet in een land kunnen verblijven dat 50 jaar achterloopt op je superieure beschaving. Ik wou je alleen een dienst bewijzen!
Ik ook :

http://plannerint.b-rail.be/bin/quer...55933&OK#focus

Citaat:
Ik heb heb het overigens voor mensen die recht voor de raap hun eigen mening durven uiten. Maar dan wel goed onderbouwd en niet op de onbeschofte manier zoals jij het doet. Ik heb trouwens de indruk dat je hier alleen een beetje komt provoceren.
Baseballpolitieker zal wel een hartsvriendin in haar zien.
Oud 7 april 2007, 15:27   #98
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
???Nog nooit mijn baas zijn kont gelikt?! Ik peins zeker dat hij dat niet eens zou toelaten En mij doodwerken... Tot ik erbij neerval
Ik denk dat ge eens van dealer moet veranderen meiske Die vent zet u in de zak.Da's rommel dat ge aan het verbruiken bent
I'm so high i'm so high
Dat komt ervan als je cannabis toelaat en tja,de kezen weten er alles van.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:28   #99
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ach, ik voel gewoon mee met die lieve Vlamingen. Ze weten niet beter en ik help ze een stapje vooruit. Ik ben nu eenmaal een idealist.
Van het soort idealisten van jouw slag, verlos ons Heer!
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 15:30   #100
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Debbie;hoe goed ben je in feite op de hoogte van het vlaanderen en wallonie gedoe?
Hoe zit het met het west-vlaanderen en oost-vlaanderen gedoe? Hoe zit het met het Limburg en Antwerpen gedoe?

Als Walonië een prijs wint op de olympische spelen of op de eurosong dan is het plots wel België, anders helemaal niet.
Het lijken wel kleine kleuters.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be