![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is "AANPASSEN OF OPKRASSEN". Wil ik niet ontkennen, maar zich laten charmeren kan niet.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het daarom dat Vlaanderen voor 80% instaat van de totale buitenlandse handel in België? Dat Wallonië met een torenhoge werkloosheid kampt? Dat er ieder jaar ettelijke miljarden van Vlaanderen naar Wallonië vloeien zonder dat de laatste daar beter van worden? En wij moeten dan trots zijn op een volk waar we hoofdzakelijk ondankbaaheid van terugkrijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() pech gehad? Met uw auto in panne gevallen in België en te lui om terug te lopen ofwat?En dan maar met de eerste de beste aangepapt?Vermits zelfs de mottigste vlaming er nog stukken beter uitziet als de gemiddelde nederlander won je er bij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig kennen sommige mensen nog iets anders dan alleen maar economische waarden. Tja, het is gekend dat een Vlaming kruipt voor zijn baas en werkt tot hij erbij neer valt. Leve de Waal die zijn grenzen durft stellen en zich bewust is van het feit dat hij een mens is en geen gevoelloze machine. Leven de Waal die opkomt voor zijn rechten en niet zoals de Vlaming steeds de kont van zijn baas likt. Laatst gewijzigd door debbie : 7 april 2007 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() vreemdelingen die papieren nodig hebben ofzo zeker? Die zijn zelfs niet vies van grootmoeders, d�*t is gekend.Je loopt toch reeds tegen de zestig aan? Zulks lijd ik toch af uit de manier waarop je schrijft...Van die ouwe clichés die de "hollanders" vroegerover de Belgen vertelden...Totaal achterhaald ethnicisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Waar heb ik dat beweerd? Ik reageerde gewoon op je crapuleuze opmerkingen over de Vlamingen. Gelukking zijn er op het forum heel wat Nederlanders die een iets genuanceerder standpunt innemen dan jij.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ben ik niet lief genoeg? Vreemd dat men van sommigen blijkbaar gewoon de waarheid moet verzwijgen. Doe ik niet aan mee hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Ik eet in elk geval niet uit de hand van een ander, ik heb zelf borden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Debbie;hoe goed ben je in feite op de hoogte van het vlaanderen en wallonie gedoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door debbie : 7 april 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk dat ge eens van dealer moet veranderen meiske ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
http://plannerint.b-rail.be/bin/quer...55933&OK#focus Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat komt ervan als je cannabis toelaat en tja,de kezen weten er alles van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als Walonië een prijs wint op de olympische spelen of op de eurosong dan is het plots wel België, anders helemaal niet. Het lijken wel kleine kleuters. |
|
![]() |
![]() |