![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"den domme belg" laat zich verder in het hoekje duwen en incasseert genadeloos slagen en verwondingen ! Jongeren aan de macht... De media ligt enkel wakker indien er mogelijk slachtoffers van je weet wel wat zijn ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de rechters zijn veel te mild tijdens het proces en in hun uitspraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() De media blijft wel zeer stil rond deze zaak, enkel een berichtje de vrijdag en zaterdag en dat was het ...
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch fijn van Drosophila dat ze mijn analyse uit een andere draad uit het binnenlandforum nog eens persoonlijk en spontaan komt bevestigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Dat lijkt me niet zo intressant.. stel je eens in de plaats van de familie van die jongen
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bewijst weer eens wat voor iemand u bent.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Allemaal de schuld van de N-VA, vind ik.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() mochten ze in hoboken de kant van het Vb kiezen ipv PVDA dan zou alvast dar voor een omekeer gezorgd kunnen worden.
Maar voor de rest is de n-va veel te klein en nietig om op wat dan ook een invloed te hebben. Mochten ze nu nog apart opkomen ze halen de 3% amper. Inhoudelijk is er overigens niets mis met de n-va. . Het zit hem bij de leiders. Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 april 2007 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() faillissementen, ongevallen, gebroken benen, diagnose: "kanker" of "hiv+" of schurft of ..., allemaal zeer erg als het u overkomt. Maar waarom zou je daar de kranten mee moeten vullen?
Messentrekkerij is trouwens een Eigen Volkssport die van oudsher onze kermissen teisterde. Zeer te betreuren, maar o zo *geeuw* Laatst gewijzigd door drosophila : 10 april 2007 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Waarom geloof ik u niet? Ach, waarschijnlijk omdat ik weet wat een regimeslaafje u bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(wat is een 'regimeslaafje'? En waarom ben ik er een? Omdat ik geen racisme ontwaar in een fait divers van messentrekkerij?) Laatst gewijzigd door drosophila : 10 april 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Gebeurd het onder autochtonen, of steken allochtonen een autochtoon neer, dan is het een fait divers. Mag ik eerlijk vragen wie er dan volgens de traditionele definitie van racisme, zich het meest etnisch laat leiden in zijn oordeel? Persoonlijk vraag ik me af wat het verschil is tussen een neergestoken migrant en een neergestoken autochtoon. Het resultaat is hetzelfde: een gewonde in het beste geval, soms zelfs een dode. Het motief is misschien anders, maar dat is niet bewezen. Voor hetzelfde geld is de diefstal in bepaalde gevallen een schijnmanoeuvre om de ware oorzaak te verbergen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Boadicea,
Je zet we véél "moest" en "zou", "voor het zelfde geld" in haar postje... Goede raad : begin effenaf je fictie commerciëel te schrijven: Harry Potter verkoopt goed ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2007 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ben ik toch compleet vergeten hoe je mij noemt... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |