Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2007, 11:40   #81
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Weinig beweging in de media, geen politiekers die het opnemen voor...., geen mars.....Of noemt men het nu zinVOL geweld?
't was misschien een waardeVOLLE GSM

"den domme belg" laat zich verder in het hoekje duwen en incasseert genadeloos slagen en verwondingen !

Jongeren aan de macht...

De media ligt enkel wakker indien er mogelijk slachtoffers van je weet wel wat zijn !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 11:41   #82
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Is dit gekeuvel echt nodig op een politiek discussieforum? Moderator, kan er misschien een apart subforum opgericht worden waar onze extreem-rechtse vrienden al hun geliefkoosde faits divers kunnen posten om elkaar vervolgens op te peppen over de etnische afkomst van de dader(s)? Dan hoeft de rest deze forumvervuiling niet langer te ondergaan...
fait-divers ??? zolang het u niet overkomt...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 10 april 2007, 11:45   #83
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
In deze rechtsstaat bent u onschuldig tot bewezen van niet. In elkaar rammen is dus rechter spelen voor het proces.
tijdens de arrestatie in elkaar rammen... tja, iemand moet het vuile werk doen hé. En dat sommigen hard optreden ? Al zelf eens klop gehad van kleine criminelen ?

de rechters zijn veel te mild tijdens het proces en in hun uitspraken.
Oud 10 april 2007, 12:09   #84
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

De media blijft wel zeer stil rond deze zaak, enkel een berichtje de vrijdag en zaterdag en dat was het ...
Oud 10 april 2007, 12:14   #85
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
De media blijft wel zeer stil rond deze zaak, enkel een berichtje de vrijdag en zaterdag en dat was het ...
Bwah, fait divers. De media kunnen evengoed berichten over het feit dat sommige mensen niet eens weten dat media het meervoud is van medium.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 12:22   #86
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Bwah, fait divers. De media kunnen evengoed berichten over het feit dat sommige mensen niet eens weten dat media het meervoud is van medium.
'Fait divers'. Linkse codetaal om te zeggen dat het slachtoffer alvast geen verrijker is en dus quantité néglibable.

Toch fijn van Drosophila dat ze mijn analyse uit een andere draad uit het binnenlandforum nog eens persoonlijk en spontaan komt bevestigen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 12:28   #87
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me niet zo intressant.. stel je eens in de plaats van de familie van die jongen
Oud 10 april 2007, 12:48   #88
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijst weer eens wat voor iemand u bent.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 13:13   #89
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
fait divers
Dat is het idd geworden in deze multcirminele samenleving...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 13:19   #90
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Dat is het idd geworden in deze multcirminele samenleving...
Allemaal de schuld van de N-VA, vind ik.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 10 april 2007, 13:43   #91
ilfalco
Minister-President

Standaard

mochten ze in hoboken de kant van het Vb kiezen ipv PVDA dan zou alvast dar voor een omekeer gezorgd kunnen worden.

Maar voor de rest is de n-va veel te klein en nietig om op wat dan ook een invloed te hebben.

Mochten ze nu nog apart opkomen ze halen de 3% amper.

Inhoudelijk is er overigens niets mis met de n-va. . Het zit hem bij de leiders.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 april 2007 om 13:44.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 13:48   #92
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
fait-divers ??? zolang het u niet overkomt...
faillissementen, ongevallen, gebroken benen, diagnose: "kanker" of "hiv+" of schurft of ..., allemaal zeer erg als het u overkomt. Maar waarom zou je daar de kranten mee moeten vullen?
Messentrekkerij is trouwens een Eigen Volkssport die van oudsher onze kermissen teisterde. Zeer te betreuren, maar o zo *geeuw*

Laatst gewijzigd door drosophila : 10 april 2007 om 13:48.
Oud 10 april 2007, 13:51   #93
van Maerlant

Standaard

Citaat:
faillissementen, ongevallen, gebroken benen, diagnose: "kanker" of "hiv+" of schurft of ..., allemaal zeer erg als het u overkomt. Maar waarom zou je daar de kranten mee moeten vullen?
Messentrekkerij is trouwens een Eigen Volkssport die van oudsher onze kermissen teisterde. Zeer te betreuren, maar o zo *geeuw*
Als het slachtoffer een allochtoon geweest was, zo uw reactie medunkt lichtelijk anders zijn. Iets in de trend van 'Racisme, racisme, neo-nazi blok, filip de winter=hitler, bla bla bla'.

Oud 10 april 2007, 13:53   #94
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Als het slachtoffer een allochtoon geweest was, zo uw reactie medunkt lichtelijk anders zijn. Iets in de trend van 'Racisme, racisme, neo-nazi blok, filip de winter=hitler, bla bla bla'.

Nope.
't was immers voor een gsm
Oud 10 april 2007, 14:05   #95
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Nope.
't was immers voor een gsm
Waarom geloof ik u niet? Ach, waarschijnlijk omdat ik weet wat een regimeslaafje u bent.

Oud 10 april 2007, 14:16   #96
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom geloof ik u niet? Ach, waarschijnlijk omdat ik weet wat een regimeslaafje u bent.
Mij hoeft u niet te geloven. Het is immers niet mijn subjectieve mening dat het de messentrekkers om een gsm te doen was, het stond zo in de berichtgeving. Niet de minste aanwijzing dat racisme het motief was. maar misschien weet u meer? Dan raad ik u aan om dat te melden bij de politie.

(wat is een 'regimeslaafje'? En waarom ben ik er een? Omdat ik geen racisme ontwaar in een fait divers van messentrekkerij?)

Laatst gewijzigd door drosophila : 10 april 2007 om 14:17.
Oud 10 april 2007, 15:17   #97
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij hoeft u niet te geloven. Het is immers niet mijn subjectieve mening dat het de messentrekkers om een gsm te doen was, het stond zo in de berichtgeving. Niet de minste aanwijzing dat racisme het motief was. maar misschien weet u meer? Dan raad ik u aan om dat te melden bij de politie.

(wat is een 'regimeslaafje'? En waarom ben ik er een? Omdat ik geen racisme ontwaar in een fait divers van messentrekkerij?)
Nee, deze zaak van messentrekkerij is een fait divers. Moest een allochtoon slachtoffer worden van zo een fait divers, geïnspireerd door rassenhaat, beschouwt men dat hier blijkbaar als de zwaarste misdaad in dit land.
Gebeurd het onder autochtonen, of steken allochtonen een autochtoon neer, dan is het een fait divers.

Mag ik eerlijk vragen wie er dan volgens de traditionele definitie van racisme, zich het meest etnisch laat leiden in zijn oordeel? Persoonlijk vraag ik me af wat het verschil is tussen een neergestoken migrant en een neergestoken autochtoon. Het resultaat is hetzelfde: een gewonde in het beste geval, soms zelfs een dode.
Het motief is misschien anders, maar dat is niet bewezen. Voor hetzelfde geld is de diefstal in bepaalde gevallen een schijnmanoeuvre om de ware oorzaak te verbergen.
Oud 10 april 2007, 15:39   #98
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Boadicea,
Je zet we véél "moest" en "zou", "voor het zelfde geld" in haar postje...

Goede raad : begin effenaf je fictie commerciëel te schrijven: Harry Potter verkoopt goed

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2007 om 15:42.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 15:45   #99
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
drosophila een "regimeslaafje", en hoe noemde je Raf nu ook weer? En C2C? En Edina?

Nu ben ik toch compleet vergeten hoe je mij noemt...

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2007 om 15:48.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 15:49   #100
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
drosophila een "regimeslaafje", en hoe noemde je Raf nu ook weer? En C2C? En Edina?

Nu ben ik toch compleet vergeten hoe je mij noemt...

Ga je nu offtopic omdat Boadicea nagels met koppen slaat?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be