![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze mogen hem gerust hebben in Nederland... Hoewel; dat zou een beetje asolidair zijn, je vuil kap je toch ook niet over de muur van de buren...
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() En nu gaan we weer duidelijk zien hoe nen dikke zeveraar dewinter is. Voeg de daad bij het woord en pakt uw valies! En pakt al die vlaams nationalisten mee!
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Oh my god! Eerst een gebuisde schilder, nu een gebuisde student rechten????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Geen volk, Geen rijk, nu ook al geen Fûhrer ![]() Je zou er oprecht medelijden mee krijgen. Ik hoop dat de watjes nu voor hem stemmen. Voor de macho's moet hij toch een beetje tegen beginnen vallen. Gaat hij nu al bleiten bij de Hollanders? Wordt hij een soft versie van Bertje? Ik kan echt niet meer volgen hoor! Waarom stemmen die blokkers op zo'n weke vogeltjes? Ik vind persoonlijk Freya meer kloten hebben dan die gast potdorie. Het is niet plezant meer om tegen de fasco's te zijn: geen lol meer aan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 april 2007 om 02:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over, je kan geen twee postings plaatsen of er komen nazis bij te pas, heb je er iets mee? Laatst gewijzigd door alberto : 17 april 2007 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt niemand het abnormaal dat een politicus van de grootste partij van België meer bij de bovenburen op TV te zien is dan op de eigen Pravdazender?
Nu ja, de meeste vlamingen kijken toch regelmatig naar de Nederlandse zenders, maakt al geen verschil meer uit. Misschien kunnen ze op de Pravda wat zendtijd vrijmaken voor andere asielzoekende politici? Uit Turkije of Marokko of Pakistan bijvoorbeeld? Zal vast meer kijkcijfers opleveren. Kunnen wij ondertussen gewoon naar "den holland" verderkijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik nog tv keer was dat hoofdzakelijk naar 'Den Ollander'.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij liet zich niet uit de tent lokken en bleef beleefd. Wie de uitzending heeft gemist: http://pauwenwitteman.vara.nl/
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Toen ik nog tv-keek' , zei ik. Dus neen. Je link zal ik wel eens bekijken. Bedankt. Ik zal dan wel zien wie er precies beleefd bleef. ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk bleef ie beleefd. Ik heb FDW nog nooit anders dan beleefd weten doen.
Wel heb ik de SMOELEN van de vlaamse VRT hoernalisten in iets minder beleefde grimassen zien vertrekken in hun pogingen om hun kotsneigingen te onderdrukken en tegelijk te doen alsof ze FDW een vraag stelden terwijl ze gewoon de bedoeling (én uiteraard opdracht hebben) om een lading mest over zijn hoofd uit te kieperen. (dat is dan ook de reden waarom ik geen politieke programma's op VRT of Canvas of VTM meer bekijk). Ik heb FDW nu al verschillende malen in interviews gezien op de NEDERLANDSE TV en die mens antwoordt steeds beleefd en normaal. Je moet er daarom niet mee akkoord gaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2007 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch als het een mestkever betreft. De haat die wegvonkt als, bijvoorbeeld een Eerdekens, voorstellen doet om het VB zijn dotaties te ontnemen ontgaat de lichaamstaalkenners dan weer totaal.
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij moet je écht veel jenevers achteroverkappen om er zo te kunnen uitzien (ik vermoed dat dit de "nuchtere "versie is?)
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gal ziet nog altijd groen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |