![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "skilt en friend..." "skijnt dat ik skeef op de skoolbanke zat... volgens de skoolmeester" "op skool, ik niet skoorde in fizika,...skoon skrijven ook niet" "skeve skaatse rijden eb ik nooit chedaan" zei de krokodil in een intervieuw over "gehandicapte nationalisten en flaminganten"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() afbollen hoeft niet, gewoon uw $ in het buitenland parkeren volstaat. De sossen regelen wel fiscale amnestie als het zover is om het gat van Freya te vullen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 mei 2007 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot hoeveel mogen ze zakken voor je het eindelijk inziet dat ze met je voeten aan het spelen zijn, je valse illusies geven? Moeten ze zakken tot twintig, vijftien, vijf procent van de stemmen? Heb je niet door dat ze al tweehonderdduizend kiezers zijn verloren bij de gemeenteraadsverkiezingen? Hoeveel schat je dat ze daar van terug hebben gewonnen???? ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 2 mei 2007 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik lach u vierkant uit in uw totem van hieruit ![]() ![]() ![]() Dus als tegenprestatie kan er nog wat "geldelijke steun" af ook bovenop die stem moest het erop aankomen. Want niet iedereeen heeft een Agusta in zijn garage staan om er oa een sinterklaas bladje mee te financieren, hou daar ook eens rekening mee. pruttel nog maar wat...check-mate Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 mei 2007 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |