![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, ik gok ook meer op iemand uit de buurt, ofwel een verkrachter/lustmoordenaar die heel goed voorbereid was. maar blijkbaar uit de buurt ofwel de moord en het verpakken van het lijk ter plaatse of maximaal enkele km's verderop gedaan heeft. ik weet nie hoeveel stroming er op het albertkanaal zit en ook niet hoe lang ze erin gelegen heeft, (het is niet zeker dat da al van zaterdag is hé... ? ) maar dat ze toevallig in de buurt gevonden is, wil toch zeggen dat ze niet zo ver van de plaats waar ze verdwenen is, ook in het water gegooid is. bizzare zaak, een banale overval of verkrachting zou ook meer sporen achtergelaten hebben en dan is er nog het rare GSM verkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niets is erger dan een rogue compente moordenaar met ziekelijke verkrachtingsdwang die weet waar hij mee bezig is. Dan zullen er nog wel andere slachtoffers volgen.
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() RIP Annick. Ik hoop dat ze niet verkracht is en dat de doodsstrijd niet te lang heeft geduurd... Afschuwelijk als je erover nadenkt...
Ik hoop dat de dader geen oog meer dichtdoet. Ik hoop dat hij wordt opgejaagd als aangeschoten wild om vervolgens voor de rest van z'n zielige leven weg te rotten in een kleine cel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is datgene dat ik ook het meeste vrees, zo iemand snappen is niet makkelijk, je kan alleen maar hopen dat ze door de aandacht die ze krijgen fouten gaan maken, alhoewel de enige fout die hij tot hiertoe gemaakt heeft is het verzwaren van het lichaam dat blijkbaar niet zo goed gelukt is. Herriner u die pedo vorige zomer die die 2 kleine meisjes ontvoerde en vermoorde, ze gaan heel straf uit de hoek moeten komen om die veroordeeld te krijgen, met het weinige bewijsmateriaal dat ze hebben, dankzij internet en CSI worden die gasten , beter en beter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() innige deelneming en vooral veel sterkte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() ? Dit heeft echt niks met politieke recuperatie te maken hoor, mag ik als halve diestenaar al ne meer zeggen dat het uit de hand aan het lopen is misschien en dat het onveiligheidsgevoel toeneemt?
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Vraag ik me ook af hoor? wss de draad niet goed gevolgd
Mag ik al ne meer zeggen dat je in diest geen fuif ne meer kunt organiseren zonder dat er wel iemand begint te vechten?
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 4 mei 2007 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat een vechtpartij niets te maken heeft met de moord op Annick. U wil er gewoon allochtonen bijsleuren, dat noem ik recuperatie.
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=maarte;2641999]? Dit heeft echt niks met politieke recuperatie te maken hoor, mag ik als halve diestenaar al ne meer zeggen dat het uit de hand aan het lopen is misschien en dat het onveiligheidsgevoel toeneemt?[/quote]
Richt er een aparte draad over op, heb ik ook gedaan toen ik lastig gevallen werd in Diest door wat onnozele gastjes.
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Ik ga gewoon voort op wat mijn zus mij heeft verteld zijnde "er waren vechtpartijen op die fuif tussen alloch. jongeren".
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat die vechtpartij er niks mee te maken heeft, ik wou trouwens een beeld schetsen van hoe het er hier tegenwoordig aan toe gaat, het kan me trouwens geen moer schelen wie dat die jongeren zijn die vechten maar het mag gewoon een keer stoppen.
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat noem ik niet afgaan op wat je zus heeft gezegd
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() er bekruipt mij hier heel de tijd t gevoel dat de dader(s) hier wel eens zouden kunnen zitten meelezen ...
raar, en onwaarschijnlijk, ik weet t wel, maar toch ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Man, dit gun je toch niemand. Sterkte aan de nabestaanden...
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoezo?
![]() |