![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ligt het aantal extremisten in Vlaanderen te hoog? | |||
Ja: er zijn meer extremisten van allochtone afkomst |
![]() ![]() ![]() |
21 | 55,26% |
Ja: er zijn meer Vlaamse extremisten |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Het is hetzelfde bij allochtonen als bij autochtonen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,79% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neem een mooi glanzend glas. Afmeting minsten 20x30 cm. Breng een dunne laag zilver aan op een kant. Fixeer het zilver met een waslaag zodat het niet afschilfert. Construeer een houten frame om deze constructie in te bevestigen en met behulp van een nagel aan de muur hangen. Kijk in de constrctie! Eureka! Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 mei 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Dat vraag ik me nu ook af, en liefst een echt antwoord deze keer ericferemans.
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 12 mei 2007 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent nog dommer dan ik dacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent zo zot als een achterdeur en eigenlijk is Knuppel veel te vriendelijk. Knuppel zou bij elke van zulkse insinuaties op de meld knop moeten drukken en dan was je al LANG permanent verbannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is ne spiegel maar zijn advocaten die mijn gaan aanklagen denken nog steeds dat het een enorm 3D design is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De staatsveiligheid levert dus goed werk en mag dat van mij blijven doen. Het grote gevaar is echter dat ze wel eens verkeerde mensen kunnen volgen, terwijl de echte gevaarlijke gekken vroeg of laat altijd wel eens door de mazen van het net kunnen glippen. |
|
![]() |
![]() |