![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een paar honderd woorden als domheid, schetenwappelijke, kletsmeiers, ventilleren met dubbele "l", waffel met één "f", winden, ecnomie, en nog meer flagrante vormen van pathologische megalomanie die zo typerend zijn voor de persoon Feremans, en op het eind denk je uiteindelijk toch: Wat zegt hij nou eigenlijk? En het antwoord is alweer... ![]() NIKS!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 10 mei 2007 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En hier het schorremorie van het ZWARTZAKKENPUBLIEK die met hun onozel vlaggetje zaten te zwaaien: LAP tegen uw oren. Ha: hij ging het oplossen Haha: hij ging het "doen" voor de rechtse fransoos Hahaha: hij ging zich bezig houden met het "opkuisen" van de buitenwijken. Hij zit in de zon, met een cocktail op een jacht te genieten van de miljoenen snullen die zijn egotje hebben gestreeld. EN nu: de belasting omlaag! (van de heel rijken hé!) Ik moet toch zo lachen met de schertsfiguren hier die denken dat een uiterst rechts sujet één moer met mensen zoals zij inzit. Geen MILIseconde. Minder kansarmoede? Pffff Minder rellen? WHO CARES.... Wat wil Sarko dan eigenlijk? Simpel: meer miljardairs! Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 mei 2007 om 01:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen miljardair, als dat geen prachtzaak zou zijn zeg! Persoonlijk kocht ik me meteen een eiland zonder zee- noch luchthaven en maakte er het eerste Feremans-reservaat ter wereld van, met bijhorende bordjes "verboden hondsdolle ex-Spiritist te voederen!"
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkwaardig trouwens dat dhr. Feremans, net zoals vele andere linksen, altijd zo mild zijn om het geweld van links te benaderen. "Men begrijpt het", want de oorzaak ligt ergens anders. Bij de boze blanke, West-Europese man natuurlijk. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 10 mei 2007 om 06:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Van de pot gerukte demagogische prietpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
- Ik heb nergens gesteld dat het geweld "de blanke, de groene of de roste man " als oorzaak heeft. Het is het gevolg van schromelijke verwaarlozing. Door mensen die enorm inzitten met de grove schandalige beperkingen die de belastingen opleggen aan miljardairs. Die kiezers hebben die liever stemmen op een rechtse zak dan na te denken over hoe je de problemen oplost in plaats van ze te negeren, of er repressie op uit te oefenen. Die nooit inzien dat migratie volgt uit armoede ginds, dat geweld volgd uit haat en verwaarlozing hier. Die willen slaan op sukkels. Je blijkt mijn argumenten niet te kunnen weerleggen, het stoort je enorm en dus ga je je verhaaltje nog eens herdoen ad hominem. Het is doorzichtig, schat, je perfide domheid. Het mooiste is wel je vergelijking tussen Ségolène en Stalin, Mao en Pol Pot ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 mei 2007 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, vanaf nu mag iedere crimineel zich vrijpleiten. "Neen," edelachtbare, "niet ik ben verantwoordelijke voor mijn daden. Wel, de maatschappij die mij veroorzaakt heeft." Je ziet zo dat geen enkele rechter in die onzin gelooft. Persoonlijke verantwoordelijkheid hoort ook bij het burgerschap, en dat schijnt onze linkse rakker Feremans niet goed te beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit Royal, Stalin, Mao of Pol Pot met elkaar vergeleken. Weer eens teveel cannabis gerookt in het hoofdkwartier van de Wietpartij, dhr. Feremans? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat ik dat niet eerder heb gesnapt: Die brandtichtingen: dat zijn allemaal piromanen! Dat komt omdat wanneer je een zwarte huid hebt je die moet zwart houden: je stookt dan best rubber, dat gaat het beste af! Die gasten zijn gewoon allemaal bezeten door geweld en brandstichten. Die hebben absoluut geen reden om dat te doen! Indien Sarkozy nu de belastingen verlaagd, en dan wat minder geld verspeeld aan de luiaards uit arme wijken: dan hebben ze daar geen auto's meer! Dan hebben ze zelf geen meubels om op te stoken! Ze gaan zo'n honger hebben dat ze geen zin meer hebben in vuurkestook! Ze gaan gewoon thuis rustig creperen zodat de brave burgers gerust over de straat lopen. Allez, excuseer. Ik was efkes verkeerd. Sorry hoor: rechts zijn is veel slimmer! Het helpt! Nu nog het Franse parlement dat Sarkozy steunt en de miljardairs en de brave rechtse burgers moeten nog een paar jaar wachten voor die piromanen verhongerd zijn. Juist Jan: je hebt gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() wat uit deze peiling naar voren komt is dat alle fransen van onder de 65 zowat ongeveer fifty- fifty voor Sarko en voor Royal waren, met een lichte meerderheid voor Royal.Wat haar dus had doen winnen, moesten alle 65 plussers niet massief op Sarkozy gestemd hebben.Dat wil zeggen, die leeftijdsgroep begint bij 65 jaar.Er zitten daar mensen van 80 en 90 jaar bij ook.En allemaal hebben die niet heel hun hoofd meer hoor...Kunnen die nog wel de verkiezings-truukken van die politiekers-toneelspelers doorzien, zijn die mensen nog genoeg bij hun tijd om te beseffen wat er zich eigenlijk afspeelt? Hebben ze trouwens nog hun mening te geven over wie er de baas moet worden, in deze maatschappij die hen op pensioen gezet heeft?Plaats aan de jeugd: die moeten het land opbouwen, dan is het ook aan hen, om hun leiders daarvoor te kiezen, en niet aan hun groot-en overgrootouders.Die hebben hun tijd gehad, hun vergissingen gemaakt, en we zijn nog altijd bezig met de brokken daarvan op te ruimen, dus nu is het wel welletjes geweest!Ongehoord vind ik dat , dat die mensen op hun leeftijd ons nog een "chef" komen opdringen, en w�*t voor éne!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() [quote=Internaut;2648952]Dit is nog het toppunt beweren dat de rellen de fout zijn van Sarkozy ? Ik bedoel de fout van wat ? Democratisch verlopende verkiezingen ?
Leg je gewoon neer bij de uitslag, je bent zelf geen FRansman. Er zijn rellen omdat er nog uitschot/gespuis rondloopt en precies doen alsof Le Pen aan de macht is. Deze hangjongeren stoken vuurtjes en die moeten eruit. Er is geen enkele reden of legaal excuus om dit goed te praten en rellen te stoken, er is geen enkele aanleg toe. We leven in een democratie! We weten eens niet hoe Sarkozy zijn beleid gaat zijn, hij heeft beloofd ook de banlieus te helpen.[/quote]vermits hij met de amerikanen goed bevriend is, kan hij hen mischien goedkoop naft doen leveren voor hun molotov-cocktails... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de nieuwe portefeuille voor de minister van urinezaken, eens hij nog eens onder zijn drempel van 1000 stemmen keldert? politieke en sociale wetenschappen is voor losers. Hoog tijd om die mickeymouse bezigheidstherapieen te schrappen. Of nee, ze mogen blijven, maar wel zonder subsidies. Wie in dergelijke prutsfaculteiten gaat zitten deugt echt niet voor de universiteit en zou beter gaan metsen of zo in plaats van de naam van de universiteit naar beneden te halen en zo de echte studenten schade toe te brengen. efkes serieus blijven he. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 mei 2007 om 02:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |