![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Nele Jansegers (Vlaams Belang) 7 tot 13 mei Sinds 1993 is Nele Jansegers professioneel actief in het Vlaams Blok. Ze is sinds 8 juli 2004 senator rechtstreeks gekozen door het Nederlandse kiescollege. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ajuus Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() politiekers worden wel wa sociaal bewuster amai we leren bij ...elke dag weer
|
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het taarten echt wel een compleet onschuldig actiemiddel. En dus totaal onvergelijkbaar met vernielingen aanrichten of fysiek geweld gebruiken.
Laatst gewijzigd door Edina : 13 mei 2007 om 15:21. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Hoezo naief? Dat is werkelijk de reden waarom mensen op die partij stemmen.
Het is net naief van u om de stemmers van het VB steevast als racisten te bestempelen en om alle Blokwatch-propaganda als zoete koek te slikken. Citaat:
Goed dat je daar tenminste eerlijk bent ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 13 mei 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() grappige "bron"
|
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 13 mei 2007 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interview met Raf Verstraeten, advocaat voor het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding en tevens professor in het strafrecht aan de K.U.Leuven vindt u grappig?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 mei 2007 om 15:51. |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#94 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt evengoed stellen dat diegenen die PS stemmen vóór corruptie zijn. De partij heeft namelijk de reputatie van een corrupte partij (een terechte reputatie, in tegenstelling tot de reputatie van het VB). Nochtans stemmen heel wat mensen op die partij, goed wetende dat het een corrupte partij is. Diegenen die op die partij stemmen, zijn dus vóór corruptie. Althans, volgens jouw logica. Heel wat mensen kijken simpelweg door de zwartmakerij tav het VB heen en beseffen dat het geen racistische partij is. Ofwel vinden ze Vlaamse Onafhankelijkheid en/of veiligheid belangrijker van het vreemdelingenissue. Ofwel laat het vreemdelingenissue hun volledig koud (en zijn er dus noch racist noch anti-racist). Ofwel zijn ze tegen het multi-culturalisme maar niet racist. Ofwel zien ze het VB als enige conservatieve partij. etc. Uiteraard zal niemand ontkennen dat er wel degelijk racistische sympathisanten en leden bij het VB zijn, maar het is totaal absurd om iedereen over dezelfde kam te scheren, zoals jij doet. Er zijn tal van redenen om het VB als enige optie te zien zonder dat je daarvoor een racist moet zijn. Citaat:
Na eventjes te skimmen, vond ik de volgende citaten uit VB-propaganda. Kunt u aanhalen waarom dit racistisch zou zijn? De argumentatie van het hof is alleszins niet overtuigend. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 13 mei 2007 om 16:57. |
|||||
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() "Linkse haat en intolerantie" ondervind ik hier alleen van die idiote Pruis.
![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 13 mei 2007 om 17:52. |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Evenmin staat opositie tegen het multi-culturalisme gelijk aan racisme. Het betekent gewoon dat je gelooft in een ander staatsmodel. Ikzelf heb meerdere keren VB gestemd en ben een grote tegenstander van het multi-culturalisme, maar zal mijn zwarte collega niet anders behandelen van mijn blanke collega's. Ik beschouw hem zelfs als een vriend en ga hem mogelijk uitnodigen op het eerstvolgende feestje dat ik geef, hoewel ik ideologisch principieel tegen zijn permanente aanwezigheid in ons land ben. Is dat zo moeilijk om te snappen? Citaat:
Ik deel het ecologisme van Groen!, het anti-multiculturalisme en het conservatisme van het VB alsook het sociaal engagement van de LSP. Daarentegen ben ik grote tegenstander van de intolerantie en verwerpelijke links-morele gedachtengoed van Groen! en LSP alsook het liberalisme van het VB. Ook tav Lijst Dedecker is mijn houding zeer dubbelzinnig. De andere partijen zijn niet eens de moeite waard te vermelden. Ik ben dus verplicht om te stemmen op een partij die programmapunten heeft waar ik erg tegen ben, maar ik heb geen alternatief. Ik kom zelden iemand tegen waarbij dat niet zo is, ongeacht de partij waar zij voor stemmen. ... maar evenmin liberaal om wel liberaal te stemmen. |
||
![]() |
![]() |
#98 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1.- Wordt in dit artikel gesproken van het Vlaams Blok en dat is juridisch een andere partij. 2._ Is het Vlaams Blok nooit veroordeeld, maar 3 VZW's rond het Vlaams Blok, en niet wegens racisme, maar wegens aanzetten tot discriminatie, en dat is helemaal iets anders. 3.-Het 70 puntenplan werd nog ten tijde van het Vlaams Blok afgevoerd. conclusie: qua bewijs heeft uw link 0,0 % bewijswaarde. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok was echter niet racistisch maar anti-multiculturalistisch, wat toch wel een verschil is. Verder leeft de geest van het 70-punten-plan nog steeds bij de kliek van Dewinter, al is hun retoriek wat meer aangepast aan de politieke correctheid van vandaag. Tenslotte werden de vzw's van het Blok aangepakt omdat men het Blok zelf in die tijd wettelijk niet kon aanpakken. Het Blok was namelijk geen rechtspersoon en de vzw's wel. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() dat linksen, politiek correcte mensen van ons niet moeten weten, ons negeren, op ons willen kloppen hoort nu eenmaal bij het leven van een VB mandataris of aanhanger.
desalniettemin zijn zij het die hierdoor polarisatie veroorzaken (links vs rechts) dus laat onze tegenstanders maar doen omdat blijkbaar blijkt dat het electoraal aantrekkelijk is. Ik begrijp dat iedere politicus wel ergens vreest dat na de verkiezingen hij zijn postje kwijt kan zijn, omdat velen hier soms financieel van afhangen. Dat kan heibel veroorzaken maar in welke partij niet. Daarom zijn het wij kiezers die ervoor zorgen dat zij hun job verder kunnen uitoefenen en zijn het de leden, sympathisanten en militanten die de ideologie tot in de kleinste huiskamers moet zien over te brengen bij de mensen doorheen zijn leven. |
![]() |