![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel, maar dat doet er niet toe, want het gaat hier helemaal niet over hen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2007 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Edina al zei: het gaat hier over straffen. Wat begrijp je daar niet aan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro ![]() Citaat: De man vroeg aan dat groepje waar er een bankautomaat was,waar niets mis mee is.Ze hebben hem gevolgd en waren sowieso op z'n geld uit.Dan was er eentje bij die de grote jan wilde uithangen en dan maar doodleuk een ijzeren staaf gebruikte en daardoor de man had vermoord.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je mij die vraag kan stellen zonder te schelden en beledigen, zal ik overwegen om ze te beantwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om nog maar van het eigen volk te zwijgen. Voor Xavier Buisseret (Vlaams Blok) was een ooi te min, hij moest zo nodig minderjarige (menselijke) MEISJES aanranden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Welk soort insect ben jij om te gaan beslissen waarover die twee zinnen gingen? Antwoord dan verdomme zèlf over de strafmaat aan degene die de eerste post schreef (Marlboro)(m.n. verwijzing naar braaf manneke dat per toeval ijzeren stokske vond en daarmee iemand vermoordde! ) Wat volgens onze aarsengel niet correct was, want het braaf manneke had gewoon iemand "gedood"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2007 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Volkomen irrelevant.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar halen jullie het nu toch uit dat ik zit te wachten op jullie antwoorden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() De paarse ideologie is de schuldige,
Zij weigeren om criminaliteit aan te pakken en om haar burgers te beschermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze maar een zucht van opluchting kunnen slaken als hun geliefkoosde verrijkende criminelen met de juiste juridische kwalificatie bejegend worden. Dat het slachtoffer morsdood, pierenvoeding werd of naar de eeuwige jachtvelden vertrokken is (hier doet de juiste kwalificatie er niet meer toe), is peanuts want een dooie autochtoon is totally irrelevant volgens de 'verdaagzamen'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het feit dat je tot vervelens toe irrelevante vragen blijft stellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van Dendermonde?
Ik weet ook wel dat Onckelinx dat niet eigenhandig heeft gedaan, maar als de directie al heel lang om nieuwe sloten op de deuren vraagt en je geeft daar als bevoegde minister geen gevolg aan, is er op zijn minst sprake van schuldig verzuim. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 mei 2007 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar begrijpen sommigen nog steeds niet dat een politiek discussieforum geen condoleanceregister is.
Laatst gewijzigd door Edina : 27 mei 2007 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is gezever in pakjes. De minister is ALTIJD verantwoordelijk voor haar/zijn dienst. De cipiers kunnen alleen werken met de middelen die zij krijgen. De minister was verantwoordelijk om het feit dat die sloten nog niet vervangen waren aangezien het haar dienst is die dit regelt. Bovendien wat moeten die cipiers doen, zelf de sloten vervangen die ze niet hebben. Dit hetzelde met de onderbemanning van de gevangenissen, indien zij weigert om extra personeel in te zetten is zij verantwoordelijk voor de verminderde veiligheid van de gevangenissen. Indien een minister niet verantwoordelijk is dan hadeen we geen ministers nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |