![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Doe me een plezier en zwijg mij van verhalen. Straks heb je het nog over 'een project'.
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Het ontbreken van de krantenadvertenties zorgt voor minder herhaling en dus voor een minder groot effect van alle propaganda.
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In België is dat nu niet zo.
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het gedachtengoed dat uzelf, in een rauwere versie, stond te verdedigen toen u lid en kandidaat was voor het Vlaams Blok. Van geloofwaardigheid gesproken, Lucien Decoorne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien zeven jaar geleden en niet van harte. Ik weigerde zelfs de laatste jaren ('90) leden aan te sluiten (mensen verder te bedriegen). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgens Bousakla (waarom zou ze liegen?) moet je als gewone politieker maar best je mond houden en volgens de richtlijnen van de partijbonzen op het juiste knopje drukken bij het stemmen. Voor de rest, als je maar je wedde ontvangt... Dat zijn dus de politiek korrekte democraten... die een ander eens de les gaan spellen en de media in handen hebben. Wat maak jij jezelf en anderen toch wijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat er een miljoen burgers er op stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
![]() Dat gebeurt ook in Moskou: de oppositie mag niet in de kranten van de regimepers. Als poetin dat doet, wordt er hier moord en brand geschreeuwd. Hier mag dat blijkbaar allemaal wel. ... en volgens Djimmi: Er wordt hier toch ook moord en brand geschreeuwd? Juist: omdat men hier dus ook handelt zoals in Moskou!!! Maar dat is ok als het voor sommigen in hun kraam past. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Die kranten zijn private ondernemingen en doen wat ze willen. Het VB mag natuurlijk procederen maar enig verhaal hebben ze volgens mij niet. Ik denk dat - zonder een vergelijking of link te willen leggen (ik zeg het er maar expliciet bij) -geen enkele krant in dit land bijvoorbeeld advertenties voor handwapens zou opnemen.De verkopers van dergelijke wapens zullen ook niet naar de rechtbank stappen omdat ze vinden dat ook zij mogen adverteren. Zij mogen adverteren in die media met wie ze tot een vergelijk komen.
Mocht het nu nog gaan om zendttijd op de openbare omroep (die trouwens asap moet geprivatiseerd worden!), ik zou zeggen ja. Nu ja, niet dat de geschreven pers 'onafhankelijk' is. Iemand die de begroting 2007 van de Vlaamse regering doorneemt, stoot vroeg of laat op een post met de omschrijving 'Protocol ter ondersteuning van de geschreven pers' voor een bedrag van €1.200.000. Dit louter ter info. Geen mens die zich afvraagt waar een overheid het uithaalt om private media geld toe te stoppen, geen mens die zich afvraagt waar die media het halen geld aan te nemen van een regering. En waarom? Nergens staat een toelichting waarvoor dat geld moet dienen. In een provocerende bui kan ik me afvragen: Snoepreisjes? Etentjes? Met dat bedrag kan een regering nogal wat hoofdredacteurs pleziertjes doen. ![]()
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() De democratie is al langer dan vandaag afgeschaft in dit homosexuele negerneuker-land. Dit is een zoveelste uiting er van.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt je tegen om te verhuizen naar betere oorden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President