![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet echt, hij spreekt van een pensioen van bijna 800€, als je daar maar een kleine 108€ van zou overhouden, kom je idd aan die hogere huurprijs. Hetgeen ik vermeld komt zo uit de kranten online. Dus die bronnen zullen wel iets betrouwbaarder zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Neen, U tegen mij.. met uw pensioen van 800 €
![]() Maar zijn advocaat heeft wsl ook gelogen: Hij heeft een pensioen van 669 euro, waarvan 545 euro opgaat aan huur voor zijn appartementMijn punt is: indien hij een appartementje zou huren zoals Duveltje <<ik huur een klein appartementje aan 315 €>>dan had hij 230 € meer om te leven (dus minder dan wat hij ging stelen)! En moest hij de dief niet uithangen... Of klopt dat niet? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 17 mei 2007 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja ik kan hem heel goed verstaan dat hij moest gaan stelen om rond te komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() De rechtstaat kan niks beters,hoelang zijn er onrechtvaardigheden in dit land en wat doet de rechtstaat om de ongelijkheden,moeder van alle ellende,te annuleren?
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U belooft belooft naar ginder te vertrekken en nooit meer terug te komen, dan zal onze rechtstaat, moeder van alle ellende, uw reiskosten mss betalen. Als U de onsterfelijke meeneemt, krijgt U wsl nog een fikse oprotpremie bovenop... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U, Duveltje, het grote appartement van Gerard zou genomen hebben, dan had U een 'besteedbaar' inkomen van 1000-545=455 €. Dus U hebt, met een voltijdse zware job: 455-375= slechts 80 € meer dan Gerard Pirard... en dan vermoedelijk nog een pak meer kosten, zoals PC en breedbandaansluiting ![]() Wie is er dan in feite de sigaar? Als Gerard mag gaan stelen, dan Duveltje wsl ook... ![]() ![]() ![]() als oude mens is het niet zo gemakkelijk om verhuizen te organiseren,laat staan te betalen met zo een klein inkomen Dat klopt... Maar had het VWS geen interview met Gerard ter plaatse gehad en had deze 'armenorganisatie die anderen laat werken' niet beter die verhuis geregeld? ![]() De gemeenschap voor verrot uitschelden is natuurlijk gemakkelijker dan een oude arme man te helpen... Laatst gewijzigd door Chipie : 17 mei 2007 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de criminaliteit moet hard aangepakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het allemaal zo zie zou hij dus beter belastingsbrieven gaan vissen ....
![]() Als het er dan toch op neerkomt dat niet de kerk schuld heeft aan de lage pensioenen , maar de overheid , dan moet hij (en anderen ) het geld daar halen. Enfin , er zijn er wel meer . Ik denk dat we zouden verschieten hoeveel gepensioneerden er oudbakken brood eten . De (mischien al te simpele) oplossing lijkt me om gewoon een jaartje de ontwikkelingshulp stop te zetten en dat geld HIER te gebruiken. Pech voor die landen , maar hier is het ook nodig ![]()
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie gaat er in hun petje iets gooien ???? De mensen die al zelf moeten zien rond te komen ?
Of een bedelrij zetten aan het volgende Rotaryfeestje ??? ![]()