![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() wij hebben het recht ons te moeien met iedereen en alles over heel de wereld
en amerika als politieman het vuile werk te laten doen zo krijgen we een schonere wereld ik droom er al van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Ga je mee naar china
daar hebben ze mooi werk voor 18 cent per uur allemaal even sterk De mythe van het kapitalisme is dat we allemaal rijk kunnen worden als we maar een beetje doorwerken... wie heeft er belang bij dat sprookje? Wat zijn de cijfers officieel van de laatste 20 jaar over deze saga? het Wider rapport van de UN gezien? Meer armen 90 % en minder rijken 10 % die meer bezitten (80%). Met dank aan de wereldbank die met haar protectionistische wetten aan landen die lenen bij haar, een verkapte export manager van de multinationals is. Ik zou het bijna een economische genocide durven noemen.... Not in Your Backyard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
-Wel "wij", maar niet "anderen"?(moslims bvb ![]() twee maten en twee gewichten dus: -één voor je ongedefinieerde"wij" en -één of meerdere maten en gewichten voor de "anderen", ook ongedefinieerd... "ik ben een god in het diepst van mijn gedachten"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Gij zijt duidelijk een verrader.Pleiten voor vrije migratie =verraad aan het eigen volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een nieuw prentje, amazing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.newamericancentury.org/ Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |