![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een perfect marxistisch naar mijn maatstaven links België is per definitie niet mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een spijtige zaak dat alweer nieuwe landen met kernbommen beginnen experimenteren, maar ik vind het bijzonder hypocriet dat het westen nu gaat zagen. De enige nucleaire bommen die ooit effectief gedropt werden waren Amerikaanse bommen. Bush moet dus niet zagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan me niet herinneren dat je daar ooit lidmaatschap gevraagd hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Een echte job, deeltijds. ![]() 3: Wel, ik had eerst zelf een artificiële taal bedacht en toen zei iemand me dat er al andere bestonden, en dat Esperanto de meest succesvolle is, die bovendien mij wel aansprak om de interna ideo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wie zijn je ideologische voorbeelden? Op wie heb je je denken gebaseerd en/of welke personen zijn zeer belangrijk geweest voor je ideologische evolutie. Ben je altijd marxist geweest of is er een evolutie geweest vanuit bv het liberalisme richting marxisme?
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 28 mei 2007 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Zoals de meesten hier wel kunnen raden, ben ik tegen het huidige migratiebeleid (in de mate dat het al bestaat). Ben je akkoord met één of meerdere van volgende vier redenen en indien ja, met dewelke? Indien nee, waarom niet?
"Wij moeten tegen de huidige massa-migratie zijn voor meerdere redenen;
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Over rechtsnationalisme moet ik wel zeggen dat de radikaal-rechtsnationalistische visie die de NSV! uitdraagt een integraal-nationalistische visie is. Op dat vlak verschillen wij van bv Lijst Dedecker dat wel rechts is, maar geen echte ideologie aanhangt (LDD is niet echt liberaal te noemen, eerder een soort bijeenraapsel van liberale, libertarische, etc... ideëen rond de persoon Dedecker). Wij zijn uitgesproken nationaal-solidaristen, waar het ene niet los te zien is van het andere. Maar ik ben zeker dat we bij gelegenheid eens een ellenlange discussie kunnen voeren over de raakpunten van het nationaal-solidarisme en het linksnationalisme dat jij en Meervoud aanhangt. Zonder dat we akkoord moeten gaan met elkaar uiteraard ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 28 mei 2007 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Het is nacht en ik kom weer op allerlei vragen. In de hoop ooit mijn meesterwerk "Wat er omgaat in de geest van een nationaal-marxist" te gaan schrijven, volgende vragen
![]() - Beschouw je jezelf als een modernist of als een post-modernist? - Beschouw je jezelf als een materialist (daarmee bedoelende dat je vooral de nadruk legt op orde in de maatschappij, economische stabiliteit, etc...) of een post-materialist? - Geloof jij dat onze cultuur in crisis is? (afgaande op "beschavingsziektes" als het aantal zelfmoorden, de onderwerping van het individu aan de "almacht" van de partijpolitieke oplossingen, het escapisme door gebruik van drugs, etc...)
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 28 mei 2007 om 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad: de Amerikaan is hypocriet. Soms krijg ik eerder de indruk dat hoe meer landen kernwapens hebben, hoe meer kans dat men er enkel mee zal dreigen, dan ze daadwerkelijk toe te passen. Per slot van rekening weet je ook me wat de tegenstander kan terugslaan. Toch stel ik me nog steeds de vraag: wat zou jij doen tegen een land dat effectief kernwapens tegen een ander gaat gebruiken? En geloof je dat dit effectief nog ooit zal gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |