![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen alleenstaande vrouwen met veel druk? en dergelijke Het zou kunnen dat het weldegelijk een ongeluk is, het zou kunnen dat ze in de fout was. Jij kent evenmin als ik de omstandigheden waarin deze tragedie is afgespeeld. maar daar heb JIJ en IK geen recht om daar over te oordelen !!
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() In haar hoofd was ze dat niet vergeten, had ze dat punt in haar rijtje taken 'afgewerkt'. Ze was er dus gerust in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet altijd financieel haalbaar (daar moet je dan eerder aan denken) maar het is sowieso onaanvaardbaar dat fulltime werkenden gezinnen zoveel kinderen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil tussen een ongelukkige vergetenheid van een moeder,of een geweten verminking van een kind door een moeder?
Leg dat nu eens uit beste Laya Ik mag niet denken aan Uw antwoord ![]()
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Ja natuurlijk, maar ik denk dat ik nog altijd mijn mening daarover mag uitspreken en het mag afkeuren.
Laatst gewijzigd door Laya : 28 mei 2007 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat heeft het ene met het andere te maken? Die dingen zijn toch in de verste verte niet te vergelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef een voorbeeld,als mijn ex met een Marokkaan moest gaan samenleven,en mijn dochtertje van 12 jaar moest besneden worden volgens zijn geloof,wat niet ontdenkbaar is !! WEL DAN MAAK IK HEM MET BEIDE HANDEN AF!!!!! DAAR MAG JIJ ZEKER VAN ZIJN !!!!!! Ik wil daar heel mijn leven voor in den bak zitten !!!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 28 mei 2007 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Duveltje, lopen Marokkaanse meisjes veel risico besneden te worden? Het is een eerlijke vraag hoor, ik weet het niet, ik dacht dat dit eerder iets was voor zwart Afrika? BTW we zitten in de verkeerde draad ![]() Laatst gewijzigd door Laya : 28 mei 2007 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Elke draad is goed om dit zwaar onrecht in België aan te klagen,daarvoor zit ik op een politiek forum ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Arme moeder...ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat als het parket duidelijk heeft gemaakt dat het hier gaat om een vrouw die haar baby voor de rest goed behandelde, dat ze de zaak moeten laten zijn voor wat het is. Ik denk dat die vrouw zelf al genoeg miserie heeft door haar vergetelheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we er deze week wel iets meer over zullen lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoort het U dat ik me daarbij afvraag of vaderlief ook geen steentje kon bijdragen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die vrouw al een zware last genoeg met zich meedraagt en dit voor de rest van haar leven .
Een kind verliezen is erg , en op deze manier .... ![]() Dat ze een hele dag met andere zaken bezig was , en dat ze geen moment meer heeft gedacht aan die kleine is ergens ook te begrijpen . Voor haar was de kleine afgezet ... Wat me wel verbaasd is dat niemand die kleine heeft zien zitten in die wagen.... Regelmatig halen ze het nieuws met berichten over honden die uit een gesloten wagen worden gehaald (ook erg)...
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een jas, een handtas beweegt niet en maakt geen geluid en dus zou het kunnen dat deze worden vergeten. Dit in tegenstelling met een kind, dit beweegt en maakt geluid. Indien deze vrouw zover met haar gedachten en gehoor weg was, zou men kunnen stellen dat ze ook al een groot gevaar was in het verkeer en dus die dag veel weggebruikers aan een mogelijk gevaar zijn ontsnapt. Ooit een normale vrouw geweten die gedurende 7 uur haar kind vergeet of wat er met gebeurt is?
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk. Je kan je inderdaad de vraag stellen of dit wel of niet zou gebeurd zijn indien de gezinstaken beter waren verdeeld. Terecht. Maar ik vind het onterecht om direct met de vinger te wijzen naar wie de minste taken werden toebedeeld. Uiteindelijk blijft elk verantwoordelijk voor zijn of haar daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat men in deze zaak IDD kan spreken over een stomme vergetelheid . Hoe erg ook de gevolgen. En een straf ????? Kom nu , die mensen zijn een kind kwijt ....
![]() |