![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() tjiens zo ineens van gedacht veranderen,precies ne politieker gij.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las dat Reynders al sociale zaken voor zich had gereserveerd.
Groen! leveren de milieuminister, zijn er zo nog mensen die al weten wat hun volgend jobke zal zijn voordat we gaan kiezen zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() En wat die lelijke stickers betreft. Dankzij die stickers ben ik niet terug beginnen roken toen ik een beetje dronken in het café naar iemands pakje greep en een verotte voet zag. Natuurlijk kan men voor mijn part eerst de oude pakjes verkopen want hier in België ga ik toch niet op café wegens te veel rook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn voorbeelden te over van gevaarlijke bezigheden waarbij werkgevers verplicht zijn voorzorgsmaatregelen te nemen. Die komen hoofdzakelijk in de industrie en de bouw voor: verplichte veiligheidsbril, verplicht mondkapje, verplichte helm, verplichte gehoorbescherming. En niet alleen verplicht voor degene die werkt, maar ook voor degene die de werkplaats bezoekt. Het feit alleen al dat rook zo schadelijk is voor horecapersoneel dat ze volgens de arbowetgeving eigenlijk gasmaskers zouden moeten dragen, geeft al aan hoe absurd het eigenlijk is dat roken in afgesloten ruimtes wordt toegestaan. Als je de vergelijking met een industriële omgeving zou trekken, zouden ook bezoekers (lees: niet-rokers) zo'n gasmasker moeten dragen. Op zich heb ik er dan niets op tegen dat er rokerscafés blijven bestaan. Of ze een groot succes worden, waag ik te betwijfelen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verplicht zo'n niet-roker in feite om in zo'n rokershol te gaan kruipen? Ik dacht dat zoiets vrije keuze was?
ik heb een ernstig probleem met een te groot aantal decibels in discotheken. Daarom ga ik er ook niet binnen. Een nieuwe oplossing is nu blijkbaar dat niet IK erbuiten blijf, maar dat de discotheken geen muziek meer mogen maken. Degenen die wèl muziek willen horen kunnen dan van die hoorapparaatjes gebruiken in een afgesloten gedeelte. blijkbaar is d�*t de manier waarop we tegenwoordig moeten redeneren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2007 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebruik van sofsdrugs moest en zou echter toegelaten worden. Waarmee we er weer eens aan herinnerd worden wat gevaarlijk is en wat niet....
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Sinds ik zelf stopte met roken, heb ik aan den lijve mogen en moeten ondervinden hoe egoïstisch rokers eigenlijk zijn. Zo ineens is dat niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals hier ook het gebruik van softdrugs wordt toegelaten maar niet het bezit ervan....
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besefte je dan niet hoe egoist je zélf....was....toen je rookte?
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Als ge vroeger de mensen de keuze liet,en nu niet meer omdat ge zelf gestopt bent zijde gij feitelijk ne nog veel grotere egoist,ge brabbelt onzin en ge moet niet beslissen over hoe andere mensen hun leven leiden.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen niet. Nu wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was inderdaad een even grote egoïst. Nu pas besef ik hoe hinderlijk het is voor iemand die niet rookt om voortdurend geconfronteerd te worden met sigarettenrook.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af of je welkom bent in een rokerscafé als je een jointje wil roken. Best mogelijk dat de sigarettenrokers dan ineens niet meer zo voor vrijheid zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf me intussen afvragen wat Patriot (en intussen ook Raf) van Demotte en zijn verbod denken.
(By the way, ikzelf heb nooit gerookt)
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dat redelijk duidelijk was: ik vind dat verbod een goede zaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Raf: Bittersweet heeft wat mij betreft gelijk, je bent een dikke egoïst. Toen jij rookte moest iedereen je rook tolereren, nu je zelf niet meer rookt mag ineens niemand meer roken. Zo'n gedrag vinden we ook terug bij een aantal collectivistische heersers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was, mijn beste... Ik heb ondertussen mijn leven gebeterd. Nu jij nog.
![]() |
![]() |