![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: waarvoor zou je je leven geven? meerdere antwoorden mogelijk!!! | |||
de natie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
niet zomaar voor de natie maar eerder voor de onderdrukte mensen, waar ook ter wereld |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
mijn bezittingen, geld, rijkdom en eventueel voor het systeem dat ervoor zorgt dat ik nog meer verdien |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
voor gezin, familie en lief |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
religie en god |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
ik sterf voor niemand niet, laat anderen voor mij sterven |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
wat is dit voor een belachelijke poll |
![]() ![]() ![]() |
29 | 52,73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die stelling is inderdaad nog niet zo stom, maar dat wil nog niet zeggen, dat ge moet willen sterven voor de goede zaak, levend ben je meer waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik zoek nog steeds een zaak die goed genoeg is om voor te sterven.
Ooit dacht ik, dat het de liefde was (of het liefdesbedrog). Maar ook dat bleek niet voldoende... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niks dat het waard is om zelf voor dood te gaan, of 't zou moeten zijn dat ge er een paar honderd mensen mee kunt redden, maar dan nog... Een van de eerste regels in eerste hulp is niet voor niets : "zorg eerst voor uw eigen veiligheid... " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb ik al veel tegen gezondigd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat gaat nooit gebeuren hé. en grote stoere strijdlustig kerels als u mogen enkel met doperwten schieten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn... maar dood misschien wel....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() dat moet ne vlindermepper zijn he Flick....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn strijd tegen de enorme tijgermuggen hier heb ik 2 nieuw weapons of mass distruction ingezet,
Het ene is het befaamde, beproefde en o zo geweldige raketteke, een geavanceerde vliegenmepper in de vorm van een badmington raketteke, met eletriek op, knisper, knasper knesper... ![]() En dan het allerlaatste nieuwe conventionele niet ABC wapen in het arsenaal, heeft zijn vernietigingskracht al glansrijk bewezen, de eenvoud zelve en evil en wreed net zoals ik zelf, ![]() Dit is nog beter, dit is ook een blauw licht, dat de insecten aantrekt, maar daarachter zit een sterke ventilator die lucht aanzuigt, het insect wordt dus door de ventilator naar binnen gezogen en in een vergaarbakje gedeponeerd waar het uitdroogt... Bijzonder effectief, er zit geen enkele levende mug meer in mijn living... Ge moet een bijzondere degout hebben van muggen om zoeits te bedenken, hmmm, waarom heb ik het zelf niet uitgevonden, ... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 29 mei 2007 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() I love the smell of burning flies..... LOL.....
1 knisper a day keeps the flies away....
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Schepen
|
![]() voor Dietsland en mijn famillie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil sterven voor mijn lief haar lieve poes ......Zo zacht dat die is voor mij ....
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() ik ben alleen bereid te sterven bij het bestrijden van mijn eigen onderdrukking. Die onderdrukking is uiteraard van dezelfde aard als de onderdrukking van ik weet niet hoeveel anderen. ik verbind me er toe om samen met die anderen collectief onze gezamenlijke onderdrukking te bestrijden, dus in de praktijk is het mogelijk dat ik ook sterf in de strijd tegen de onderdrukking van een ander.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Die belachelijke, geile beloning met een schare maagden staat wel in de koran. Het zegt veel over het primitieve karakter van islamieten en hun kleine god. Voor mij is God iemand die in ons in alles overstijgt: vergevingsgezindheid, kunstzinnigheid, scheppingskracht en al het moois waarvan wij nauwelijks de smaak kennen. God beschouwen als iemand die niet meer te bieden heeft dan een eeuwige kramp tussen onze benen, is de god van een achterlijke godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Voor wie of wat me dierbaar is, maar ik ben niet van plan om me zomaar op te offeren. Ik zal mijn vel duur verkopen, moest het nodig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Voor niks of niemand.
Klinkt egoistisch, maar zo is het wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Ik geef mijn leven niet. Ik ben bereid mijn leven te wagen als de vrijheid en het leven van mij en anderen op het spel staan, maar zomaar opofferen daar doe ik niet aan. Wat heb ik eraan als ik dood ga? Ik kan niet eens evalueren of het een geslaagde actie was.
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |