![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom die angst van politiek correct voor het VB ? | |||
Vlaamse onafhankelijkheid |
![]() ![]() ![]() |
49 | 59,04% |
Vreemdelingenstandpunt |
![]() ![]() ![]() |
17 | 20,48% |
Andere reden, graag verduidelijken dan. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 20,48% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() groen! schrijft niet dat ze voor een geitenwollensokken samenleving zijn waar iedereen mag rondhuppelen in hippiekledij, mag smoren en paffen wat ze willen, waar iedereen welkom is al doen ze geen r**t of hebben ze geen werk, waar geen orde heerst en waar we allemaal me kaarskes moeten werken omdat de energievoorziening niet gegarandeerd is,waar duizenden jobs verloren gaan door hun beleid, nee dat zeggen ze niet maar zo is het wel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
just er zen zovele angsthazen en punten in dees land hé . AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ( loopt weg van den politieken forum....uit angst ) ik hem schrik van gekostumeerde politiekers en het komt niet door het kostuum ![]() Angst voor banken of leningen ......... Angst voor jongeren , ouderen , zieken , zwakkeren....... Angst voor armoede of rijk dom angst voor gezondheids zorg beleid leger politie .............................................angst voor den linkse vogel en deryz ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 3 juni 2007 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees vooral dat de cupmaat van Anke groter is dan het brein van Freddy Van Gaever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die maat zal alleszins groter zijn als de grootte van een der communistische partijen na de verkiezingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() [quote=el_duvel;2698235]Niet enkel de niet VB'ers maar ook de VB'ers zelf want ik denk niet dat de helft van die kiezers eigenlijk wel beseffen wat VB naar toe wilt. Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat zij allemaal wel willen inleveren aan loon want dat is wat er gaat gebeuren.
Op economisch vlak althans : Alles moet flexibel worden behalve de werknemer... Ik heb schrik eigenlijk voor de welvaart... Die transfersommen zullen dan wegvallen, maar dan vraag ik mij af hoe ze al de rest willen betalen... Een tweede schrik is de politiestaat waar we in terecht gaan komen, avondklokken etc.. En beste jonge kiezers avondklokken is niet enkel voor allochtonen maar ook voor autotochtonen, de politie gaat ook meer macht krijgen... eigenlijk heb ik schrik dat we naar een amerikaans model gaan keren : politie op scholen enzo voort. Bedoeling zal zijn tegen de allochtonen maar wat als er ook autochtonen naar die scholen gaan ? Ja ik heb schrik van VB. Iedereen spreekt bij hun altijd over 'freedom of speech' en die geen haat -bordjes zijn tegen hun ? Waarom vraag ik mij dan af .. freedom of speech is volgens hun voor iedereen behalve voor de pers en voor allochtonen... sorry maar dat is geen freedom of speech Die geen haat bordjes verbinden voornamelijk de VB'ers met het VB (ik deed het niet maar als zij het zelf zeggen wie ben ik dan om te zeggen dat haat niets met VB te maken heeft) Mijn conclusie is eigenlijk : Wil je terug naar de middeleeuwen en een oer-conservatief beleid stem dan gerust op het Vlaams Belang maar kom daarachter niet klagen...[/quote] Heu wablief? Ik dacht dat het vb overal in de media geweerd wordt. Middeleeuwen!!! als u onze verrijkers laat doen zullen we sneller in de middeleeuwen zitten dan u denkt. U ziet alleen wat u wenst te zien en dat ligt blijbaar ver van de werkelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Nogmaals, indien het vb een ministerpost krijgt trekken ze alle mestputjes open en komt alle st... bovendrijven en daar hebben onze linkse broeders en zusters een panische angst voor ,das alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne, vinden zij het ook nodig die creaturen vd collaboratie NOG STEEDS op een voetstuk te plaatsen ??
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen werd het stil........
![]()
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Hitler geen fascist? de Internationale of het Horst Wessellied? ![]() Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 juni 2007 om 14:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desinformatie van linkse hé Pietje.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gerolf Annemans heeft zijn kans gehad in de media maar zonder voorbereiding kom em nog geen simpele vraag beantwoorden... Wat wilt em dan doen in de media ?? |
|
![]() |
![]() |