![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Alsook om ervoor te zorgen dat de betogers andermans eigendom niet gaan vernielen of geweld plegen.
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zei toch dat dat id eerste plaats aan de organisatoren is. Zou er zonder die strubbelingen met de politie eigendom vernietigd zijn? (En dan bedoel ik niet bloemetjes die platgewandeld worden.) Dat de politie paraat staat ver van het volk en kan reageren als de organisatoren de situatie niet meer onder controle kunnen houden (mbt persoonlijk eigendom, geen G8-hekken ofzo dus), tot daar aan toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Het is dat krapuul dat met stenen gooit die het probleem zijn niet de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat me raden, jij werkt niet? Maar goed; jij neemt de politie dus kwalijkt dat ze politie zijn. Zoals ik al eerder zei: het ware voor jou ongetwijfeld beter dat er geen politie was. Pech voor je als je ze dan eens nodig zou hebben... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat bleek dus duidelijk nodig.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Dat dat in bepaalde omstandigheden noodzakelijk is kan ik wel inkomen. (bv. Schulden die congo zou gemaakt hebben onder bestuur van België). Maar een algemene regel.... Als je mij 100 euro zou lenen, ga je (in't meest meelevende geval) toch 100 euro terugbetaald zien krijgen? Of scheld je die ook kwijt? In dat geval, leen je mij es 100 euro ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn de burgers die slachtoffer worden van het slechte bestuur alsook de slechte economische situatie en niet degen aan wie je die 100 euor hebt geleend. Als hierdoor 1000-den kinderen sterven zou het schandalig zijn moest je niet helpen.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 5 juni 2007 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou daar toch het strafste ontsmettingsmiddel ingieten dat ik in mijne kit had zulle, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als die landen geld hebben geleend en ze kunnen het niet meer terugbetalen en moest een terugbetaling leiden door nog slechtere omstandigheden voor de bevolking. Ja! Uiteraard, of meen jij dat je veel zal voelen van dat geld dat niet meer terugkomt?
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ? Je hebt die 100 euro immers geleend in goed vertrouwen dat er iets goeds mee zou gebeuren ... Meestal is die 100 euro in een of andere lokale potentaat zijn zaken geglipt en wordt ze daarom niet terugbetaald... Kende die parabel van de talenten... ? wel in uwen bijbel kunt ge nog heel wat wijsheid terugvinden... Als die 1000 kinderen sterven, omdat den Idi Amin of Moubuttu de poen in hun eigen zak gestoken hebben is dat den Idi en de Moubuttu hun schuld, niet de mijne, en daanra wil ik alsnog mijn 100 euro terug, ze mogen al blij zijn dat ik geen interesten reken. Als ik daartengen woekerwinsten geboekt heb en mijn initiele 100 euro al lang terugverdiend heb, wil ik er wel eens over nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu de reden Kay-gell waarom andere mensen het voor het zeggen hebben... Die wel optreden en wel hun geld terugeisen, ik raad u aan nooit een lening aan te gaan bij mensen met een siciliaanse achternaam ze gaan u rap duidelijk maken hoe de wereld van de financieringen wel marcheert... Uw idee is natuurlijk bijzonder menslievend, maar totaal verkeerd,... zachte heelmeesters maken stinkende wonden... Als ik mijn kat niet bij zijn nekvel pak als m jong is en iets uitsteekt, dan heb ik daar jaren last van , van verkeerd aangeleerd gedrag... Met Afrika is net hetzelfde gebeurt... verknoeien is brute pech, verhongerde, hebde niks meer ja spijtig, we hebben u de mogelijkheid gegeven en ge hebt gefaald, dus los het maar op en trek uw plan. Na 1 of 2 keer diep in de put te hebben gezeten zullen ze het systeem wel snappen ... wij hebben dat ook moeten leren nietwaar ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeer spijtig dan dat je mede schuldig bent in die dood van die kindertjes dan. En nog spijtiger dat je financieel belang boven menselijk leed stelt. Zeker als je tot één van de welvarendste landen behoort.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 5 juni 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het maar een paar keer goed fout gaan, uiteindelijk trekt men daar zijn lessen uit... ik pas die techniek ook toe, als er weer eens eentje denkt het warm wter uit te vinden... laat maar doen, en dan als ze dan met hun gezicht tegen de muur gelopen zijn,... hebben ze het wel gesnapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Er is niets mis met geld lenen op zich. Het kan die mensen helpen iets op te starten en daarmee zelfbedruipend te worden. Ik hoef daarom niet 10 voudige terug te krijgen, maar ik pas gewoon een fysica wet toe "niks voor niks". Als dat geld dan verkwanselt wordt voor een gouden kroon voor de koning... Tja, tegen mijn deur beginnen schoppen is gemakkelijker dan tegen koning ugabunanazwannalala waarschijnlijk ![]() En dat is uiteindelijk ook waar deze rellen om draaien. ps: Men mag, zoals Herr Flick aanhaalt, idd blij zijn dat het hier gaat om Europese landen die nog iets of ewat belang hechten aan mensenlevens. In de echte wereld vallen ze wel eens binnen als uw vrouw alleen is en geven haar, tijdens de verkrachting, de opdracht tegen u te zeggen dat uw terugbetalingstijd al een paar dagen voorbij is. Uw hond die de nek omgedraaid is zal u misschien ook al wat sterker aansporen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 5 juni 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een lening moet terug betaald worden. Indien er een misbruik is geweest van geleend geld door een ex-regime dan moet de bevolking het geld maar halen bij die ex-regime. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarna is het tijd om de man te leren vissen in plaats van hem geld te geven om vis te kopen.
![]() |