![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijven platte tsjeeve streken, ... nog maar eens het bewijs dat ik hem goed geklaseerd heb, bij de afdeling, onbetrouwbare tsjeeven. Waar blijft het commentaar van de NVA , ... boer swa ook een onbetrouwbare tsjeef ? ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Da's een redenering die ik volledig volg en ik heb nooit anders beweerd. Mij ging het om dat amateuristische gegoochel met termen als "islamisme"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel die heisa is hier is overroepen.
Zowel de Armeense genocide als de holocaust zijn gebeurd, net als vele andere moordpartijen en slagvelden uit het verleden. De zionisten op dit forum proberen de beide feiten enorm op te kloppen, de Armeense genocide tegen de Islam, want zionisten zijn rabiate moslimhaters en de holocaust tegen een gezond Europees nationalisme. De linksen vergeten de Armeense genocide en kloppen de holocaust op tegen de "vuile fascisten". De wat meer simpele rechts-nationalist klopt de Armeense genocide op om de Islam zwart te maken. Uiteraard zijn er problemen met een aantal vreemde moslims in ons land, maar waarom daarvoor de mensen in het Midden Oosten haten ? Waarom die godsdienst haten ? Wanneer leert men hier eens objectief naar toe te kijken. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 juni 2007 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Feit is dat Leterme een windhaan is die zich voor de kar van de turken laat spannen en wiens turks legioen hier in vlaanderen in het frans en turks campagne voert in vlaanderen wat zo mogelijk nog erger is dat zijn negationisme.
En nog erger is dat zijn vlaams programma helemaal in het bleekwater gevallen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Hij heeft ontkent heb ik gelezen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar het is toch heel goed denkbaar dat Leterme of Vande Lanotte oprecht menen dat het niet zeker is of in Armenië een genocide heeft plaatsgevonden? Aan twijfel is toch niets verkeerd? Als ik de titel van deze draad bekijk, dan vraag ik me af waar dit over gaat. Waarom zou een mens iets niet mogen betwijfelen? Niet de uitspraken van Leterme of Vande Lanotte zijn problematisch, doch wel het feit dat de politieke kaste (inclusief Leterme en Vande Lanotte) oplegt dat sommige andere zaken niet mogen betwijfeld worden. Zo mag men bv niet twijfelen aan een genocide op de joden tijdens WO II (wel aan een genocide op Oekraïniërs vlak daarvoor, en op Duitsers vlak daarna) en men mag blijkens een in de steigers staande wet ook niet meer twijfelen aan de politiek-correcte waarheid, volgens dewelke er geen verschillen tussen menselijke rassen bestaan (in verschillen tussen rassen van dieren of planten mag nog wel worden geloofd). In plaats van L. en Vd L. te striemen ivm hun Armeens ongeloof zou men ze beter aanpakken op hun censuurliefde op andere domeinen.
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 6 juni 2007 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() Leterme ontkent dat hij Armeense genocide niet wil erkennen
Vlaams minister-president Yves Leterme (CD&V) erkent dat de Armeense genocide van 1915 heeft plaatsgevonden. Dat heeft hij in het Vlaams parlement gezegd. Over Letermes positie tegenover de Armeense genocide was deze week heisa ontstaan na verklaringen van Leterme in een Turkse krant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon zo, als ze nu nog denken dat de gemiddelde Belg in zulk een doorzichtig trucje trapt... Om nog maar te zwijgen over hoe hard zulk een woorden moeten aankomen uit de mond van politici in de ogen van de overlevenden en familieleden
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
En nu is hij blijkbaar van gedacht veranderd! Omdat hij teveel kritiek krijgt (onder meer van NVA), of omdat internationale instellingen zich nu toch uitgesproken hebben? En zou Vandelanotte nu ook plots van gedacht veranderd zijn? Toch straffe mannen hé, onze Vlaamse kandidaat eerste ministers. Allen behorend tot 'democratische ' partijen uiteraard. Blijft dan nog het allerbelangrijkste waar het allemaal om draait: Waarheen gaan de stemmen van onze Turkse nieuwe vlamingen? Men maakt het die mensen toch echt niet gemakkelijk! Mogelijk vernemen we in 't kort: Leterme ontkent dat hij ontkend heeft dat hij de genocide ontkende. Laatst gewijzigd door luc broes : 6 juni 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan Leterme een bezoekje aan deze site aanraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(effe los van de vraag of het door turkse vrijzinnigen dan wel turkse religieuzen was) Want als ik me niet vergis twijfelt Leterme of die genocide wel plaatsgevonden heeft. Is nva van mening dat de armeense genocide wel echt is ? (en zo ja, waarom geen sterkere reactie want ik heb nog niet zoveel gehoord van de nva hierover) mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Is het zinvol een semantische discussie te gaan voeren of dat dan wel een "genocide", "massamoord" of een "kwestie" was? Me dunkt van niet. Het historisch debat hierover is al lang geleden gevoerd en duidelijk afgerond, waarom er dan opeens een verkiezingsthema van maken in de federale verkiezingen? De N-VA heeft laten weten het niet eens te zijn met het standpunt van Leterme. Lijkt me te volstaan. Of had je graag een kartelcrisis gezien naar aanleiding van de semantiek rond de Armeense kwestie negentig jaar geleden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard. De meesten van ons maken zich ook enkel druk omdat wij even het spelletje van de "correcten" meespelen. De ontkenning/minimalisering van Leterme en VDL zijn enkel van belang in de context van de inquisitie rond alles wat met extreem-rechts te maken heeft. In een normale wereld zou niemand omkijken naar de kronkels van Leterme : hij doet een platte, goedkope poging om een paar Turkse stemmen af te kopen en probeert dat wanhopig te verbergen met flauwekul over "experts". Het is onbelangrijk en onbeduidend, maar legt wel de hypocrisie bloot.
Dit heeft echter niets te maken met zionisme Max. De franstalige PS, die ooit het initiatief nam om meningen strafbaar te maken, wou in de eerste plaats het VB bestrijden. Dat zijn de feiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Leterme heef zopas laten weten dat het nu toch genocide is (waarom?). Tenzij je Leterme wilt en kunt overtuigen dat het geen genocide was. Heel deze discussie toont nog maar eens aan hoe in een discussie de feiten aangepast worden opdat ze zouden 'bewijzen' wat men wil bewijzen. Het kan ons allemaal overkomen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk is het zinvol, het feit dat ontkenning van deze genocide strafbaar in Frankrijk is zou een belletje moeten laten rinkelen. En ze niet als dusdanig erkennen is een kaakslag in het gezicht van de slachtoffers, evenals dit voor negationisme van de holocaust voor Joden zou gelden. En er wordt geen verzkiezingsthema van gemaakt! Leterme heeft negationistische trekjes, als dat al niet meer gezegd mag worden omdat er verkiezingen op komst komen stel ik mij toch sterkte vragen.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat in normale omstandigheden (geen verkiezingstijd en geen Turkse stemmen) Leterme er nooit zou aan denken om te verklaren dat de Armeense genocide geen genocide is. Leterme is dus vooral een opportunist die nu in eerste plaats stemmen wil veroveren en zo dom en verblind was dan men hem negationistische trekjes kan verwijten. Vandelanotte volgde eerst Leterme in zijn 'dwaling'. Is Vandelanotte nu ook opnieuw van gedacht verandert? Die mannen hebben toch nogal principes hé! Laatst gewijzigd door luc broes : 7 juni 2007 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 7 juni 2007 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |