![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ander voorbeeld: Polen slagen erin om 1500 km ver naar hier te komen om te werken, de Brusselse (en andere) werklozen kunnen geen 15km ver want dan zitten ze in "Vlaams gebied" en zijn te lui en te lomp om de taal te leren van 60% van de inwoners van hun land enz enz Maar die Polen, die trekken hun plan en doen hun werk. Leeglopers hebben we genoeg in ons landje, en excuses om niets te moeten doen dus ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ontopic: Ik hoop dat de dader alle kauwgom in gans lokeren van de stoep mag krabben, met een t-shirt opschrift "ik ben een hoer" aan ![]() Dit zou trouwens geen fysische straf zijn zo'n gasten zijn het namelijk gewoon op hun knieën te zitte ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() De "rode VRT" die het VB altijd wil tegenwerken volgens sommigen, heeft dit overigens als hoofdpunt aangehaald met de vermelding dat het om allochtonen ging.
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Hahaha had ik wel verw8 deze reactie.. ze moeten het VB erbij halen.. ze nu uitsluiten is een garantie op een zwarte zondag !
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal nooit niet goed zijn voor sommigen. Niet vermeld= tegen VB Wel vermeld= tegen VB
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ---------------------------- Over deze discussie 2 bedenkingen: 1. Hoe fout dit voorval ook moge zijn, het is vooral zijn sappige nieuwswaarde die het tot een heus evenement maakt. Echt grof dat die lerares slaag kreeg van een bende krapuul in Lokeren. Maar het is ook maar wat het is hé. Ja, de 'huiscriminaliteit' van de doorsnee foute Marokkaan is niet echt elegant of subtiel en dus opvallend en tot de verbeelding sprekend. Ondertussen wordt de G8-top voorbereid. Benieuwd wat diè bende krapuul in Duitsland zal beslissen. Hoe elegant of subtiel hun 'huiscriminaliteit' ook moge zijn, het lijkt me dat hun keuzes gevolgen hebben die direct ingrijpen in het dagelijkse leven van miljoenen mensen... Kwestie van de dingen in perspectief te zien hé. 2. Mensen die niet vertrouwd zijn met het onderwijs, gelieve zich van idiote opmerkingen te onthouden, tenzij expliciet ironisch ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja ok,maar ge moet nu ook niet gaan doen alsof dat dit een aleenstaand geval is he.Er zijn wel meerdere mensen die al is belaagd zijn geweest door zon bende migranten,die er soms zelfs veel erger aan toe waren dan madam de jufrouw ze.Bij jongeren in buurten waar het vol zit gebeuren zo'n zaken gewoon regelmatig.(wat ik wil zeggen dat ze dat al veel langer hadden kunnen doen en veel meer) Dat er nog mensen zijn die zoiets verdedigen,in wat voor een achterlijke maatschapij leef ik hier eigenlijk,ik krijg soms zelf zin om te immigreren. Maar ik zal dan wel werken, de taal leren,zelfs mijn kledingswijze aanpassen,omgaan met de plaatselijke bevolking,leerkrachten en iedereen respecteren,hen dankbaar zijn dat ik er mag wonen,respect afdwingen. Maar dan verliest Vlaams Belang een stem en dat gun ik die migranten niet. Laatst gewijzigd door Dude : 6 juni 2007 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Ik werk al zo'n 9 jaar in Aalst, je ziet die stad met de dagen veranderen
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Aalst is idd een stad die ook van kwaad naar erger aan het gaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ga zaterdag naar Lokeren op familiebezoek... eens rondvragen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Aalst ! "olsjt es nie allien broin van den ajoin" (nieuw Aalsters gezegde tijdens carnaval.) Zelfs Denderleeuw, Liedekerke, Ninove lijden er onder.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werken ? "Comprends pas" ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is heel simpel. Als het aanbod niet goed genoeg is, ga je niet werken. Dat kan aan de uitkering liggen en dat kan aan het aanbod liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=90578 Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juni 2007 om 01:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee voor zo`n gastjes de schandpaal terug invoeren, op de markt met de kop in `t schavot en hem laten afslaan door vrouwen, honden op zijn schenen laten pissen, en hem insmeren met varkensreuzel, de mieren, ratten en ander ongedierte zullen hem wel terug proper likken dan. Die middeleeuwse gansters, moet ge gewoon op de zelfde manier behandelen, als ge ze iets wilt bijbrengen, rede en preventie, maken blijkbaar toch niks uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||