![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, ik ook niet ![]() Heb ook even research gedaan: De oorspronkelijke "Vlaamse" leeuw is in 3 kleuren, maar de Vlaamse leeuw van heden (de enige echte voor de echte Vlamingen) is slechts in 2 kleuren. Vraag het aan eender welke overtuigde Vlaams Nationalist! Laatst gewijzigd door Vlaanderen-Mijn-Land : 12 juni 2007 om 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de echte Vlaams-nationalisten zal u bedoelen zeker?
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Dit had ik nooit van jou gedacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie al op naar volgende week: "Tricolore Avataartjesweek".
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Je noemt het zoals je wilt, over mij heb je het in dit geval juist, ik ben Vlaams Nationalist en ik kom er voor uit!
Vlaming ben je in hart en ziel, zij die dat herkennen zullen het met mij eens zijn over de kleur van onze Leeuw. Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw, Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan: De legerbenden sneven, een volk zal nooit vergaan. De vijand trekt te velde, omringd van doodsgevaar. Wij lachen met zijn woede, de Vlaamse Leeuw is daar Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Onze kans komt nog wel...
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brullen ? Die is aan het gapen
![]() ![]()
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal ze ook wel tevreden mee zijn .... ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal je mij wel moeten proberen te overtuigen de juiste of foute kleurencombinatie te kiezen.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Kinderachtig gedoe. De Vlaamse leeuw mag geen rode delen hebben omdat rood ook hoort bij Wallonië, de kleur rood wordt in geheel Vlaanderen verboden.
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vlag is ook tweekleurig, maar een flamingant met een officiele vlag zie ik niet als een "lauwe" nationalist. Wat zijn dat voor onrelevante futuliteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ach ja, vrijheid van meningsuiting ![]() Even goeie vrienden hoor! Misschien ga ik wat hard in op, maar ik ben het dan ook zo grondig beu dat de Vlaams Nationalisme in de doofpot wordt gestopt. Ik blijf bij mijn mening, maar ik bied mijn excuses aan, aan wie vind dat ik erover ging...
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Schepen
|
![]() ![]() Vlaams genoeg? ![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarde medeforummers,
"Geniet" nog even van de Vlaamse leeuw in mijn avatar want morgen staat er een mooie Belgische driekleur in de plaats... ![]()