![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da deed ik dus al en khebt eraf gezwiert wegens NOG meer probleemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb ni graag draaiende programma's op mennen pc ....mac is inderdaad Americaans en veel veiliger lol ![]() ![]() Achja nor mc donnalds gaan dus ....burp ; pardon & merci hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad. Bij microsoft hadden ze me doen geloven dat de kloof tussen 32- en 64-bit PC's veel te groot was, dat de third-party software markt geen interesse had om zich aan te passen. Ik moest dan mijn XP 32 behouden omdat de 64 versies, ook bij Vista, vol fouten zit en onstabiel is. De meeste linux distributies zitten veel verder op dat vlak, ik heb nu OpenSUSE 10.2 voor AMD64, is een pareltje en werkt feilloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intressant dienen open suus 10.2 ga ik straks al is opzoeken en lezen sé ...maarja binnen een paar jaar stop ik mé pc & www ....is te ongezond voor klein arbeidertjes gelijk mij lol . thnx man ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uit wat ik van je heb gelezen in deze draad kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je computerskills beperkt zijn. Je hebt blijkbaar de wil om te leren, doe dit vooraleer je jezelf bombardeert tot hacker of wat dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een mac is even lek als windows, de enige reden waarom het veiliger is momenteel is marktaandeel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
Zelfs met een firewall echter, ben je kwetsbaar (al is het véél minder), het volstaat namelijk om je zover te krijgen om een trojan te activeren om uw firewall waardeloos te maken. Effe kort schetsen wat ik bv zou kunnen doen om aan uw gegevens te geraken: - Als admin op't werk: - Ik kan een transparante proxy draaien - Ik kan via de policies een keylogger/trojan/whathaveyou naar uw toestel pushen - Ik kan valse DNS servers instellen - Ik kan networksniffers loslaten - Als je wireless hebt: - Ik kan uw WEP/WPA beveiliging kraken - Ik kan terug een sniffer loslaten - Ik kan je een zelf gemaakte trojan mailen - Ik kan uw PC infecteren via het lokale netwerk door gebruik van ongekende aanvalsvectoren (Er is voor zulke zaken een zwarte markt) - Ik kan uw wireless lan herconfigureren om mijn eigen DNS servers te gebruiken (meeste wifi routers zijn slecht beveiligd) - Via email: - Eigen gemaakte trojan mailen (custom code == geen signature gekend door Antivirus programma's) - Via phishing Dit bovenstaande is niet uitsluitend voor windows, en is maar een zeer kort opsommingske (enkel de zaken die me direct opkwamen). Point is, als men u echt wilt pakken, en er de middelen & tijd wil voor investeren, dan pakt men u.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
De trojan, eens actief, zorgt zelf voor een uitgaande connectie met de maker van de trojan, je kan perfect een trojan ontwikkelen die zijn eigen traffic als http traffic verbergt. In andere woorden, zodra er vijandige code binnengeraakt, ben je gehad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() ging da hier over trojaanse paarden of parasieten ?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Geen van beide, ik heb het over mogelijke manieren om iemand zijn pc te compromitteren. PC's van personen zoals U & ik (vooral U).
Je had het over emailaccounts hacken, ik nam het gewoon een stapje verder, door iemands PC te compromitteren kan men iemands leven fermeus "upfucken" btw, vooral als die persoon een belangrijke functie uitvoert in bv een multinational, industrieële spionage ziet er niet meer hetzelfde uit als vroeger, en betaalt waarschijnlijk niet slecht ook. Een ander voorkomend fenomeen is het gijzelen van websites, door gebruik te maken van botnets kan men een internetbedrijf platleggen & desnoods zelfs laten doodbloeden, tenzij deze bv een sommeke betalen... BTW: Ik weet nog steeds nog steeds niet wat jij met uw parasieten bedoelt
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 13 juni 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() ach het komt op hetzelfde neer iemands pc en leven serieus om zeep helpen enzo .
Er zijn duizenden varianten van parasieten maar wat mij intregeert zijn die ordinaire text parasieten die hun bijwerkingen zijn grieselig brrr men kan alles meelezen; texten aanpassen bij het versturen brrr grellig . Gewoon alle soort parasieten zijn goed en wat ik hiermee bedoelde staat op één van die links dat ik hier achter liet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Je wilt van die tools hebben?
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 13 juni 2007 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ah neen merci ![]() Tools lol hahaha w w w is groot genoeg hé maar merci voor de jesteu . Weetge men topic heb ik ook opgestart omdat er zoveel mensen over klagen vooral die wa rijper van leeftheid zijn maar ik ook . Ik weet dat voor alles negatiefs iets positiefs bestaat zo ook in de programma's & tools mor dat maakt het gemakkelijk en overzichtenlijk voor de betere programmeur of netwerk beheerder/pc technicus...maar niet voor de gewone mens zoals ik of oudjes snaptge . Het gaat niet enkel over een digitale kloof maar ook een vorm van bedreiging vindt ik ....alez zo komt het bij die oudjes en bij mij over ....teens en andere die uw pc bezoeken of programma's die flipperen en draaien brrrr . Ik wist héél lang geleden vroeger niet dat als er pop ups kwamen dat dit een programma kon zijn achter ne windows maarja ne mens leert snel alez sommigen dan hé . En ja t'is GEEN bedreiging maar ik bedoelde dat het zo over komt die namen zoals virus / trojan / parasites / wormen brrr ....kunnen die crackende hackers is ni ne keer iets schattiger uitvinden van naam ofzo tubby / worminator brrr nee das te lol wormy alez zo iets of zo ![]() ![]() snap?! Laatst gewijzigd door duncan : 13 juni 2007 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Mijn linux is altijd up-to-date. Als er een nieuwe versie uitkomt wordt die eerst even getest in een virtuele omgeving. Als ze mij bevalt gaat die naar de 'productie'-machines. |
|
![]() |
![]() |