![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt u dat? Laatst gewijzigd door Bhairav : 10 juni 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zou JMDD nog naar de studio komen??
Zei Ulla niet iets dat hij niet wou komen na die mediaboycot? |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep, die paar affiches op een bord in Meise hebben echt het verschil gemaakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() VLD-SPA terecht afgemaakt.
LDD spijtig genoeg kiesdrempel gehaald. PVDA en CAP zien nu hopelijk in dat ze het beter samen doen, en de belgicistische kaart beter n�*et trekken. voor de rest: proficiat NVA, CD&V laat me koud. en VB.. business as usual. |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Hilarisch.
VB'ers, Dedeckers en Cd-enzovoorters... mekaar op de schouders kloppen, voorzichtig toch wat steekjes onder water geven en ondertussen het roerend eens zijn dat de afstraffing van Paars fantastisch is
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is de zware nederlaag van de Spa het beste wat Vlaanderen kon overkomen. Hopelijk wordt die afstraffing ook gerespecteerd bij de coalitievorming. Vlaanderen stemt al jaren rechts en werd keer op keer opgezadeld met Spa. Hopelijk wordt de boodschap van vandaag goed begrepen. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() @soli
Engageer u in een radicaal-links en vláamse formatie. tis maar een hint hoor... ![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar vat je niet wat ik bedoel. Als je de verkiezingsuitslag bekijkt, zie je toch dat het Vlaams Belang sedert de vorige verkiezingen niet meer groeit? En als ik me goed herinner, zat iedereen hier voor vandaag pronostieken te geven van 't VB rond 22%. Dan ga je me nu toch niet serieus zeggen dat het Vlaams Belang vandaag een verkiezingsoverwinning behaalde? Lach wat je wil, ik maak gewoon een terechte opmerking. Met de andere 3 opmerkingen van Jazeker ga ik uiteraard wel akkoord: dat paars overduidelijk verloren is, en dat LDD (onverwachts) een grote sprong heeft gemaakt. Laatst gewijzigd door DenMathias : 10 juni 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ha daar ist ie!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg het schijt van de combinatie Dedecker en "mediaboycot". De man verscheen quasi iedere keer in de media dat ie zijn mond opendeed. Ja de man kwam minder aan bod dan de traditionele partijen maar dat was zeer zeker ook het geval voor VB, Groen!, en zeker PVDA, CAP. Dan zeg ik nog niets over de dopingtoestanden die net een week voor de verkiezingen volop in de picture stonden. De timing kon niet beter zijn.
|
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() Ik snap niet dat de VLD en de SPA gewoon niet kan toegeven dat ze verloren hebben!
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink er eentje op en ga mijn vol-au-vent van straks met wat extra groenten versieren. Ik vier de verrechtsing van Vlaanderen
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Geen Paars III meer YES. Dat is voor mij het belangrijkste.
![]() |
#100 |
Schepen
|
![]() |
![]() |